Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

vrijdag 23 juli 2010 om 22:08
De Mojito staat hier koud te worden in de koelkast (welke had jij eigenlijk TH, ik heb die van Hooghoudt, te koop bij Appie)
En JIEHAAAAAAAAAAAAAA voor Bieb, meid wat een goed nieuw ineens!! Weet conard het al? Zo, lekker weg daar, poezels onder je arm en dat hoofdstuk gauw afsluiten en aan een heel mooi en langdurend nieuw hoofdstuk beginnen! Ik ben zó blij voor je
Hier geen HGT op Popstars op, ik heb het echt helemaal gehad met die talentenpulp-tv.
Haha, Klets, op zo'n manier is de Sims idd wel leuk! Ik heb Sims 2 heel lang gespeeld maar ik kan niet zo goed tegen spelletjes waarbij je geen doelen behoeft te halen, zeg maar. Studentenleven vond ik dus wel leuk omdat je daar dus studiepunten enzo moest halen (dat plan/doelmatige van mij strekt zich dus erg ver uit )
Aaaaaaah, Olief heeft autodrop, ff Olief bespringen
En JIEHAAAAAAAAAAAAAA voor Bieb, meid wat een goed nieuw ineens!! Weet conard het al? Zo, lekker weg daar, poezels onder je arm en dat hoofdstuk gauw afsluiten en aan een heel mooi en langdurend nieuw hoofdstuk beginnen! Ik ben zó blij voor je
Hier geen HGT op Popstars op, ik heb het echt helemaal gehad met die talentenpulp-tv.
Haha, Klets, op zo'n manier is de Sims idd wel leuk! Ik heb Sims 2 heel lang gespeeld maar ik kan niet zo goed tegen spelletjes waarbij je geen doelen behoeft te halen, zeg maar. Studentenleven vond ik dus wel leuk omdat je daar dus studiepunten enzo moest halen (dat plan/doelmatige van mij strekt zich dus erg ver uit )
Aaaaaaah, Olief heeft autodrop, ff Olief bespringen
Ik ben mijn eigen bananenschil

vrijdag 23 juli 2010 om 22:10
quote:Ratteke schreef op 23 juli 2010 @ 22:08:
[...]
Ja, ik heb het op voorstukje gezien. Gaat ook doorbreken en een nieuw gebit nemen.
Ik zie inderdaad wel wat overeenkomsten met een zekere Susan...
Helaas ben ik te slecht van vertrouwen als ik denk dat dit dus ook niet helemaal een spontane aktie van dit programma is??
[...]
Ja, ik heb het op voorstukje gezien. Gaat ook doorbreken en een nieuw gebit nemen.
Ik zie inderdaad wel wat overeenkomsten met een zekere Susan...
Helaas ben ik te slecht van vertrouwen als ik denk dat dit dus ook niet helemaal een spontane aktie van dit programma is??