Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 14:04:

Wat een belachelijke leraren op die school Ratteke!!

Ik zou het denk ik ook niet genoeg vinden dat alleen de kinderen zelf hun beklag doen maar ook zelf (in overleg ? met de moeder van de kinderen)

Ik betwijfel of de moeder hier wel van af weet. Ze is nou helaas niet het type waar je zulk soort dingen tegen zegt als haar kind zijnde. Maar ze moet het wel weten maar dat mag K. lekker zelf doen. Ik bemoei me er verder niet mee, dit zijn ouderzaken, en ik ben nou eenmaal niet de moeder van de kinderen. Als ik dat wel was geweest hadden ze me dit wel verteld en had ik er gelijk aktie op ondernomen. Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt!

Oh en Bieb, als je eenmaal een huis hebt in Z dan ben je zo druk dat er wel een paar kilo afgaat hoor. Ik ben toen zeker 5 kilo afgevallen de laatste verhuizing.
ik zelfs 20! van de adrenaline...altijd weg zijn.

Ik merk nu al dat ik door het tongworstelen nieuwe energie en onrust heb

Enne ik blijf sowieso een jaar in O. nadenken wat ik wil en punten sparen (heb er pas 120 voor Z)

Maar ook daar leuke mensen en leuke dingen te doen
Ratteke echt belachelijk wat die leraren gezegd hebben. Kan echt niet.

Ik heb net een tuigje gekregen voor Blanche (en ze lijkt er vrij weinig moeite mee te hebben) dus dat is leuk voor in de tuin.

Sjeees mijn rode en Blanche zijn echt dikke vriendjes aan het worden. Liggen nu met zn 3en in de krabpaal en Blanche lag helemaal over Fien heen. Fien stond op toen ik een foto wilde maken. Dat toch wel enge teckelwezen in huis zorgt voor broederschap hier En Blanche maakt er flink gebruik van.
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 14:06:

en een goede smiley voor de TIP vd WEEK:

[afbeelding]

Oksels epileren.... ---> NIET doen!!! (auwww)Wist je dat nog niet dan? Ik moet er niet aan denken! Ook bikinilijn blijf ik met een mesje doen. Ooit een keer de epilady er op gezet.... Nooit weer. En ik weet het, even doorzetten, daarna gaat het steeds minder zeer doen. Maar ik begin er niet aan.
Toen ik thuis kwam met teckel:

En nu liggen ze ook lekker allemaal hoog:

Naaaah bedankt voor de tip Biebs maar ik begin er ook niet aan aan dat epileren.
Belachelijke opmerkingen Ratt, zou helemaal over de zeik zijn.

Klets, wil je Blanche niet houden? Ze is zo lief met de anderen.
Aaaahw Klets, wat liehief!

Ratteke, die smiley

Inmiddels zit Maxi (Maxima/Koninginnedag in huis) in een knaagdierenkooi ipv in een kattenreismandje, naast mij op tafel. Ze was driftig haar donsjes waar al wat veerpennen door beginnen te komen.
Mooie foto's!!

het is wel een moois setje zo met zn drietjes hoor
Is iedereen van een rustige zondag aan het genieten? Er is al twee uur niks geschreven!!!!

Ik ook niet hoor. Ik heb Jewel Quest 3 zitten spelen. Zometeen Ranch Rush 2 ook even op de vaste computer installeren via Big Fish. Errug leuk spelletje. Ik durf alleen niet via Torrent te downloaden. Gisteren een nieuwe virusscanner aangezet en dat ding is de hele dag bezig geweest om alles te scannen. En je wilt niet weten hoeveel bugs en trojans er gevonden zijn... meer dan 10 in ieder geval. Misschien moet ik dan toch maar eens mijn spelletjes gaan kopen via internet. Wel zo veilig, ik wil geen trojans meer!!
Ik zit op de bank met laptop. Gordon Ramsey komt nu. Daarna weer op het forum. Als ik weer een eigen pc heb ga ik ook eens kijken naar een spelletje downloaden of spelen, misschien wel farmville. Ben altijd bang dat spelletjes verslavend zijn dus ik doen het nooit.
Een tijdje geleden hadden we het over Rudy Kousbroek en een verhaal van hem. Ik heb eindelijk antwoord!

Ratteke schreef op 02 mei 2010 @ 18:28:

In de tussentijd heb ik ook iets wat me al een tijdje dwars zit.

Rudy Kousbroek is onlangs overleden. Bij mijn weten heeft hij een verhaal geschreven, een persiflage op het meisje met de zwavelstokjes. Weet iemand of ik daarin gelijk heb? En zo ja, hoe heet het verhaal en in welk boek komt het voor?

"Het rijk van Jabeer: getransformeerde sprookjes"

Van Rudy Kousbroek zelf.

ISBN: 90-290-1949-2

Het verhaal heette idd Het meisje met de eierstokjes.

Dit alles ter info

MV, spelletjes zijn geweldig leuk om te spelen. Bij Big Fish en Zylom kan je spelletjes een uur proberen om te kijken of het wat is. Wat ik erg leuk vind zijn hidden object games en time management games.

Emily is erg leuk (serie) en Ranch Rush dus. Probeer eens wat zou ik zeggen, je komt er gauw genoeg achter of je het leuk vind of niet.

Ik heb zelf een nog niet zo heel grote collectie spelletjes liggen. Een stuk of 15 of zo. Zijn niet zo heel duur, maar ik kan ze natuurlijk ook eens langsbrengen of opsturen. Kan je ze op je computer zetten, is een stuk veiliger dan via Torrent. Zie mijn verhaal hierboven.

En Farmville... ik vind er niks aan.
Ik ben er ook wel...alleen niet zoveel te melden
Ik weet al wat ons nieuwe huisdier wordt...een draakje!!! Zijn vanmiddag naar de film geweest, how to train your dragon! Leuk!!

@ Ratteke...zou er zeker werk van maken, echt belachelijk! Had ook zulke docenten op school, die spoorden gewoon niet. Gelukkig hoefden ze mij niet te hebben!

@ Klets...had beter niet kunnen kijken. Nu wil ik ze allemaal, haha! Wat een prachtige hondjes ook zitten er tussen! Ik wist eigenlijk helemaal niet dat jij dit deed. Supergoed werk zeg!! Als er inderdaad een beestje komt dan is het wat mij betreft via jullie. Ik moet nu gewoon even rustig MitMan gaan overtuigen.

@ MV...dat zijn ze ook, beter niet aan beginnen, hahaha!!

Bram nog steeds niet thuis....wordt een klein beetje moedeloos al is het misschien nog wat vroeg...
Bij Zylom speel ik ook wel eens online gratis spelletjes. Vind het ook altijd leuk. Vooral die spelletjes dat je groepjes moet maken en moet wegklikken. Kan ik úren doen...

Bij mij is het gewoon de truc er niet aan te beginnen Maar het is af en toe wel gewoon heel leuk en tijdvermaak!
quote:Mittens schreef op 02 mei 2010 @ 19:08:

Bij Zylom speel ik ook wel eens online gratis spelletjes. Vind het ook altijd leuk. Vooral die spelletjes dat je groepjes moet maken en moet wegklikken. Kan ik úren doen...

Bij mij is het gewoon de truc er niet aan te beginnen Maar het is af en toe wel gewoon heel leuk en tijdvermaak!

Match 3 games. Ook errug leuk.

Heartwork, kijk even op je vivamail.
Als alle pc problemen over zijn ga ik mij eens in verdiepen wat voor spelletjes het zijn, en hoe ze veilig te krijgen dus ik hou je aanbod even in gedachten Ratt, dat heeft mij altijd tegen gehouden virussen. Op deze leen ga ik niets doen en riskeren.
Hallo allemaal!

Wat een rotweer zeg, echt een zondag voor spelletjes inderdaad! Je kunt trouwens op zich wel veilig downloaden via torrents, als je virusscanner maar up-to-date is.

Heb zelf Final Fantasy 13 op de PS3 gespeeld, ook erg leuk
quote:palmboom24 schreef op 02 mei 2010 @ 19:43:

Hallo allemaal!

Wat een rotweer zeg, echt een zondag voor spelletjes inderdaad! Je kunt trouwens op zich wel veilig downloaden via torrents, als je virusscanner maar up-to-date is.

Heb zelf Final Fantasy 13 op de PS3 gespeeld, ook erg leuk Ah, u is ook een gamert.... Leuk. Ik ook. Ik zit nog even in dubio of ik ook een ps3 ga halen of niet.
Ratteke das dan weer niet zo handig met je buitenhuizige plannen toch?
quote:Slofje schreef op 01 mei 2010 @ 23:21:

Hier is het Slofje weer! Dames dit is voor mij niet bij te benen zeg!!!!!!! Ben je ff een dagje weg . Ik wordt denk ik een parttime tetterette, die er af en toe een opmerking of zo tegen aan gooit! Mag dat ook?

Wat ik wel heel leuk vond om te lezen is dat Kletsmajoor katten opvangt uit Griekenland. Ik ben namelijk samen met een vriendin altijd bezig om voer, medicijnen e.d. in te zamelen voor diverse asiels en opvangcentra in binnen- en buitenland, waaronder Samos en Malta. Deze asielen zijn meer voor honden en zij doen ook aan plaatsing in duitsland en nederland. Maar het asiel op Samos heeft ook voederplekken voor katten. Wil graag meer weten en misschien kunnen wij nog wat voor elkaar betekenen. Er kan namelijk nog altijd wel een adresje bij, al is het maar eenmalig.

En wat een mooie dame is Blanche zeg!! Ben gek op van die schele oogjes!

Slof, hier wilde ik nog even goed op reageren. Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit aanpakken. En ik weet dat Mirtos heel blij zou zijn met voer en eigenlijk met alles.

MV, ik vind Blanche echt een schat. En teckel te logeren was echt de doorbraak voor Fien lijkt het wel om Blanche echt volledig te accepteren maar ik vind dat bij een dier ook de lasten horen. Met 2 katten en 3 konijnen loop ik al een aardig 'risico' op dure dierenartskosten. Met Blanche erbij loopt die kans alleen maar op. Mijn dierenarts kost aan beetje castratie al 130 euro. Laat staan dat ik op een rottijdstip een dierenarts nodig heb. Maar ik ga er toch nog eens goed over nadenken als het gedrag van alle katten naar elkaar zo blijft. Blanche 'terroriseerde' de andere katten soms ook echt wel eens een beetje. Dan kwam madam weer met een pluk rood of met een pluk zwart aanwandelen...
Ratteke ik heb van mn moeder een Wii gekregen omdat ik toen zij er een gekocht had zo ongeveer drie keer in de week kwam eten. Toen heb ik die Wii gekregen en nu speel ik er nooit meer mee

Ik heb vandaag helemaal nieeeeets gedaan. Ik heb een paar afleveringen van The Tudors gekeken en een beetje schoongemaakt maar verder gewoon helemaal nieeets. Heeerlijk zo'n logeerpartijtje bij oma van dochterlief

Begonnen in house of night (iemand gelezen hier?) maar das toch net niet helemaal voor mij
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 19:47:

Ratteke das dan weer niet zo handig met je buitenhuizige plannen toch?Eh, deze snap ik ff niet?
quote:Ratteke schreef op 02 mei 2010 @ 20:00:

[...]

Eh, deze snap ik ff niet?Je wou toch meer er op uit en minder binnenshuis (alleen) gamen?
Klets, wij hebben op de ps3 na alle consoles die er zijn. Ps2, wii, xbox 360, en alle oude consoles van Nintendo.

Wii-en doe ik zelf niet zo heel vaak. Maar vriend en dochter wel. Ik heb nog niet echt een spelletje gevonden wat ik echt leuk vind op de wii.

Toen ik nog alleen woonde, oh, ik speelde de godganse avond. Vooral als ik een nieuw spel had. Geweldig!
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 20:02:

[...]

Je wou toch meer er op uit en minder binnenshuis (alleen) gamen?

Ah, ja haha

Maar Loomii gamed ook.... kunnen we best samen doen hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven