Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Babsjuh schreef op 02 mei 2010 @ 21:05:

[...]

Was dat een mooncollar misschien? Nee, iets anders, ik zoek nog ff verder.
Slof ik was laatst ook al op zoek naar een alternatief voor die kap omdat ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Maar verder dan die mooncollar en het shirtje kwam ik niet met zoeken.
quote:Kletsmajoor schreef op 02 mei 2010 @ 21:06:

[...]

Ik kreeg dit als antwoord: "Er is helaas geen transport naar Kreta. Eén keer in de vijf jaar hebben we een marine transport waarmee we hulpgoederen naar Kreta kunnen sturen. Verder vullen we de benches die retour gaan met anti vlooien- en wormenmiddelen, dekentjes en als het er is voer.

Veel van onze gastgezinnen hebben het niet breed en kunnen het voer van hun opvangdier niet betalen."Ok, dus ze zitten eigenlijk te springen om voer, maar het transport is het probleem. Erg he? Maar ook al kunnen we 1 keer een paar lege benches vullen met voer, das dan toch mooi meegenomen?? Dit moet te regelen zijn, al is het maar eenmalig! Alle kleine beetje helpen!
Babs, wat mega crea zeg! En zo fijn dat Zoë alles weer wat beter zelf kan!!

Hier nog steeds geen Bram. Ik wéét dat ik nog niet moet wanhopen, maar na 3 nachten wordt dat wel moeilijk. Hij is wel eens vaker weg, maar nooit langer dan 2 nachten. Ja, die keer dat hij na een week met gebroken bekken thuis kwam, maar dat maakt mischien juist dat ik me zo snel zorgen maak!!
quote:Slofje schreef op 02 mei 2010 @ 21:14:

[...]

Ok, dus ze zitten eigenlijk te springen om voer, maar het transport is het probleem. Erg he? Maar ook al kunnen we 1 keer een paar lege benches vullen met voer, das dan toch mooi meegenomen?? Dit moet te regelen zijn, al is het maar eenmalig! Alle kleine beetje helpen!Slofje ik vind het al heel lief dat je het in overweging neemt. Ik wil nu wat meer dingen gaan doen binnen Mirtos dus ben heel benieuwd wat je precies doet, hoe je aan je adressen komt etc. etc. Ik kijk nu ook met een hele andere blik naar andere goede doelenwebsites
Mittens: heeft hij een chip? Kijk anders voor de zekerheid eens op Amivedi bijvoorbeeld
Mittens

Het is natuurlijk wel voorjaar he, het was lekker warm een paar dagen geleden en dat doet veel met die beessies. Die willen er op uit, nu, meteen, en niks nie naar huis nie!

Ik duim met je mee dat Bram straks gewoon lekker voor je deur staat!
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 02 mei 2010 @ 21:12:

Slof ik was laatst ook al op zoek naar een alternatief voor die kap omdat ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Maar verder dan die mooncollar en het shirtje kwam ik niet met zoeken.Gevonden. Het staat op http://www.pantsfordogs.com. Afdeling Comfy Cones.

Het is hetzelfde idee als een kap, maar dan is die kap van zacht materiaal. Tis wel voor honden, maar er staat een matenlijstje bij, dus misschien is smaal ook voor kattenekkies? Zoniet, dan heb je misschien wel een creabea nieuw idee!!
Ik duim nog voor je Mittens, vreselijk om zo ongerust te zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oh ja als je naar deze site gaat kijken!!! Kijk dan vooral niet naar de afdeling thongs, panties en cummerbands hahahahahahahaha

Het gaat nu dus vooral om een kap!!
quote:Slofje schreef op 02 mei 2010 @ 21:22:

[...]

Gevonden. Het staat op http://www.pantsfordogs.com. Afdeling Comfy Cones.

Het is hetzelfde idee als een kap, maar dan is die kap van zacht materiaal. Tis wel voor honden, maar er staat een matenlijstje bij, dus misschien is smaal ook voor kattenekkies? Zoniet, dan heb je misschien wel een creabea nieuw idee!!

Ik heb even gekeken, maar op de maat gaat 't al mis helaas. De kleinste maat is vanaf 9 inch en da's ongeveer 22 centimeter. Da's bijna het dubbele van Zoë d'r nekomtrek Dus da wordt 'm niet helaas.

Op zich wel een mooi alternatief voor hard plastic kappen, maar niet in alle gevallen bruikbaar denk ik. Beetje snuggere hond weet toch zo die stoffen kap te omzeilen? Zal er ook wel aan liggen waar de verboden zones precies zitten natuurlijk.
Iets anders
jammer!!

Maar we hebben het tenminste ff uitgezocht en bekeken en weer weggegooid haha
Nop, geen chip. Heb vanmorgen wel al op site van Amivedi gekeken, maar er stond niks. Ik wacht het nog maar even af...ga nu een poging doen tot slapen. Hopelijk mauwt hij ons uit onze slaap vannacht!

Trusten allemaal!!!!

quote:Slofje schreef op 02 mei 2010 @ 21:37:

jammer!!

Maar we hebben het tenminste ff uitgezocht en bekeken en weer weggegooid hahaAch, en je weet maar nooit: misschien is er ooit wel iemand op zoek naar een alternatief voor de kap voor haar hond, vindt ze een mooncollar maar niks en is de gewone kap te stug en komt ze zo op die stoffen kap uit en is er toch weer iemand geholpen
Iets anders
Hé Mittens,wat akelig...

Kan Bram ergens terecht snachts? (schuur of via kattenluik naar binnen) als hij wel voor de deur staat.
Ok ben ook weg. Maar Kletsmajoor: ik kom er nog op terug!

Maar ik moet nu echt gaan..................

Slaap zacht allemaal...........
Hier ook een rustige zondag! Lekker met de auto een rondje gaan rijden in de polders, heerlijk met dat druilerige weer. Ben ik gek op. Maar het geeft niet zoveel tetter-stof.

Jullie hebben wel lekker door getetterd.

Mittens, ik duim mee hoor, voor Bram. Hij heeft vast lekker de lente in z´n bolletje, maar dat wachten is waardeloos...

Kan hij ergens naar binnen, in de tuin, ´s nachts?

Klets, wat een schattige foto, de drie poezels bij elkaar op de krabpaal. Grappig dat een nieuwe ´vijand´ (teckel) ook nieuwe bondgenoten schept.

Babs, goed gedaan joh, je knipkunsten!! Klinkt een stuk relaxter voor Zoë Latex Loesje.

Ratteke, Anneke en Olijfje: jullie zijn allemaal stoer, dat je het er niet bij laat zitten.

Olijfje, heb je goede hulp van de steungroep? Lukt het je om een goede brief te maken?

Ratteke, idioot gewoon, zulke opmerkingen van leraren. En dan klagen dat er geen respect meer is voor de leraren.....

Zijn de kinderen van K trouwens altijd bij jullie?

En Bieb, dat oksels ontharen met een epileerapparaat is óók stoer hoor. Ik was juist van plan om zo´n nieuwe van Braun aan te schaffen (n.a.v. het topic van Male), daar zou je juist ook oksels en bikinilijn mee moeten kunnen ontharen. Brrr....

Klets en Slof, leuk zeg, als jullie via het forum iets voor elkaar kunnen gaan doen!

Vanmiddag zag ik trouwens bij de Super al De Gelukkig Huisvrouw op dvd liggen! Dat is snel zeg, hij draait nog in de bios! Jammer eigenlijk.
Slaap lekker Mit en Slof.
Ik heb de brief vandaag maar even de brief gelaten. Was vanmiddag ineens erg moe en had pijn in mijn armen en knieën. Ff lekker gelegen, heeft wel geholpen. Morgen weer een dag!

Ben verder ff uitgetetterd geloof ik!

Mittens, ik hoop dat Bram toch echt gauw zijn neusje weer laat zien!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Splinter02 schreef op 02 mei 2010 @ 22:02:

En Bieb, dat oksels ontharen met een epileerapparaat is óók stoer hoor. Ik was juist van plan om zo´n nieuwe van Braun aan te schaffen (n.a.v. het topic van Male), daar zou je juist ook oksels en bikinilijn mee moeten kunnen ontharen. Brrr....

Nou eh...ik heb het niet afgemaakt dus hé

Deed veels te veel pijn.

Morgen gewoon weer met een mesje
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 22:24:

[...]

Nou eh...ik heb het niet afgemaakt dus hé

Deed veels te veel pijn.

Morgen gewoon weer met een mesje Nu ja, je hebt toch in elk geval het idee gehad én je bent er mee begonnen!
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 02-05-2010 22:28
Reden: nou kan ik ook niet meer kwooten?!
% gewijzigd
Waar is Talkinghead eigenlijk?

Drukdrukdruk??
Haha Bieb, toevallig, ik had net ook al onder haar vergrootglas gekeken: ze is hier gisteren voor het laatst geweest.

Hopelijk lekker aan het uitpuffen van koninginnedag.

Of druk in gevecht met Olivier vanwege de pillen.....
Mijn poezels lagen net met zijn drieeen op 1 kussen.

Ik zou bijna alle narigheid vergeten.

Sterker nog. ik ga er een streep onderzetten.

Ik ga mijn 'deel' doen en daar ga ik het bij laten.

Steunen voor zo ver mogelijk, niet bemoeien en vooral langs me heen laten gaan.

Had ik ook maar een videospelletje waarin ik me helemaal kon laten gaan.

Gelukkig zijn er nog katten.

Hoe is het hier? Nog iets gemist?

Alles weer gezond en wel?
Poelepoelepoelepoes!
Heartwork, heb je je vivamail gecheckt? Ik heb je een vriendenverzoek gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven