Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
In elk geval heel fijn dat Coco zo klikte met de kandidaat-eigenaars/verzorgers/bedienden Dat is weer een zorg minder. De rest is inderdaad even afwachten. Tunya wil blijkbaar wel graag bij jullie zijn, die wacht geduldig af, zo lijkt het.
Komt vast goed met die hond Etosh.

Coco staat haar mannetje vrouwtje wel,dat heeft ze goed laten blijken.

En snap dat het moelijk is om je aan het kitten te hechten als je ergens in je achterhoofd nog hebt dat ze toch misschien ergens anders moet gaan wonen.

Kun je wel ergens een voederplaatsje voor Tunya maken?

Dat ze wat vaker weer in de tuin komt (om maar een beginnetje te maken?)

Leuke foto's Parasol,lekker relaxed.
Voederplekje: check! Hebben we al gedaan. We zien maar gewoon, meer kunnen we niet doen. Ze komt wel steeds uit dezelfde richting zo'n beetje, dus als het lang duurt ga ik bij die huizen een keertje aanbellen en vragen of onze kat daar soms zo nu en dan per ongeluk bivakkeert. Naast dat ze er hier even geen zin meer in heeft, is ze natuurlijk ook best bijzonder om te zien en erg mooi. Dus ik kán me zo voorstellen dat als juist zij ergens om eten staat te bedelen... En ik geloof dat ik daar nog het meeste tranen van in mijn ogen krijg. Dat iemand er nu misschien wel van profiteert.

Maar goed, de afgelopen drie dagen is ze elke dag een keertje geweest. Afwachten blijft het motto. Oh en had ik al gezegd dat Coco weer krols is ook? Niet heel handig als je haar in een klein kamertje wilt houden... morgen even de DA bellen of die sterilisatie niet toch nog iets eerder kan, want nog anderhalve week is best lang. Kittens drinken wel af en toe nog bij haar, maar weinig; tepels drogen al wel wat op.
geef het de tijd met Tunya.

misschien is er wel iemand nu lief voor haar en komt ze straks weer lekker bij jullie.

en...lekker inderdaad een krolse poes.

de kittentjes redden het wel als je ze met kattenmelk bijvoert (goedkoop bij de Aldi btw)

en vast voer eten ze toch ook al een poosje?
Fijn Etosh, dat de klik goed was! Dat lost voor nu nog even niks op, maar wel iets waar je je straks geen zorgen om hoeft te maken. En nu alweer krols? De sloerie!!

Tunya komt vast weer terug als de kust veilig is. Ze komt niet voor niks steeds even kijken. En een ander mag nu even van haar genieten, maar uiteindelijk hoort ze toch bij jou en wil ze ook bij jou zijn. Maar ik snap het gevoel wel, denk ik....

Hier kunnen eindelijk de luiken sluiten. Leuk hoor, heb net mijn rug-oefeningen gedaan. Maar dan moet ik eerst mijn plekje bevechten op de yoga-mat, wat zo gauw je die op de grond legt, zit Sil erop. Om vervolgens in mijn bil te bijten als ik op m´n buik ga liggen. Ook handig: probeer ik een oefening te doen op de zitbal, wiebel wiebel, komt meneer ook nog even een hapje kuit nemen. Ja hoor, gaat echt prima zo!

Slaap lekker allemaal! Bieb, geniet van het zwarte harige monster op je bed!!

(klinkt wat dubieus, maar gelukkig weten we om wie het gaat )
parasol, wat een mooie pluizige poezenbeesten heb je. Kun je vast heerlijk met je handen door heen gaan... +gek op poezenbuiken+. Etosh, zoals ik al eerder heb gepost,wat ben je toch verstandig en loyaal. Ik vind t zo knap dat je je eigen gevoel zo goed kunt inzetten. Volgens mij heb je de situatie zo helemaal goed aangepakt. Vandaar dat je ook leuke nieuwe baasjes hebt kunnen vinden. Karma! Bieb, wat zul jij genieten van je zm. Heerlijk slapend in je armen. Nu maar hopen dat zn wonden op zn bips snel helen, want dit is niks natuurlijk. Arm beestje. Zal wel zeer doen of jeuken.. Wondspray lijkt mij ook de goede oplossing. Al met al zijn jullie gewoon hartstikke verstandige vrouwen met een (dieren) hart van goud. Lieve meiden, weltrusten.
Poelepoelepoelepoes!
oja en even snel: had ik me helemaal verheugd op een avondje met vriend alleen op de bank. Wat denk je? Komen mn schoonouders op visite! Haha. Hartstikke gezellig hoor, maar nu heb ik wéér cougar town gemist en niet zo lekker van mn choc reep kunnen genieten als anders (want ik moest m nu flink wat meer opdelen!). Nu ga ik echt slapen! Trusten. Smokey slaapt voor de 2e keer op ons bed! Vooruitgang!
Poelepoelepoelepoes!
Hey Bieb en TH,

Ik heb deze keer een mri scan gehad, de vorige keer een mammografie (aaaaauuuuwwww, dat ding is uitgevonden door een vent ik zweer het je) en een echo.

Mijn moeder heeft borstkanker gehad, haar tweelingzus is eraan overleden, na onderzoek bleek dat mijn nichtje, zus en ik erfelijk belast zijn, dus gaan we regelmatig op controle bij een speciaal borstcentrum hier in de buurt.

Deze mri is dus om te kijken waar de mammo dingen niet op heeft gepikt, zo was daar niets op te zien en bleek op de echo dat mijn dames vol cysytes zitten, die zijn intussen al een paar keer leeggemaakt.

Bijna een uur klem in de buis met de herrie en een infuus met contrastvloeistof, ik moet eerlijk zeggen dat ik erna een beetje van het padje was en lekker naar huis ben gegaan.

Komende dinsdag de uitslag en vandaag ga ik weer gewoon werken, beetje afleiding is ook niet verkeerd.
Hoi Kat, even gauw een reactie op jouw post. Wat lijkt mij dat moeilijk om te moeten leven met zo'n wetenschap. Aan de andere kant is het goed dat ze tegenwoordig dit allemaal zo in de gaten kunnen houden. Hoewel het natuurlijk knap l*l,lig is dat het nou net weer een man moet zijn die dit ding heeft uitgevonden. In ieder geval sterkte met het spannende afwachten, wij wachten hier allemaal met jou mee!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Goeiemorgen allemaal,

't Gaat hier weer een beetje. Ben vanmiddag met een barstende kopijn naar bed gegaan, zit nu op mijn werk.

Allereerst nogmaals: jullie zijn zooo lief, gisteren voelde ikmijn zo eenzaam en bang voor wat anderen denken van mij. 't Zette even mijn hele wereld op zijn kop. En dan ga je zomaar op een forum vertellen hoe je je voelt en dan zomaar komen er zulke intens lieve reacties dat ik nog steeds volschiet als ik eraan denk.

En toen kwam onze jongste (14) thuis van kamp toen ik dus voor pampers lag en net voordat ik naar huis ging hing ze ineens huilend aan mijn nek. Dat ze het zooo erg vindt voor mij en dat ze zoo van mij houdt en dat ze haar vriendinnetjes het had verteld op MSN en dat die juist allemaal zeiden dat ik zo'n awesome mom ben, en nu zit ik dus al typend alweer bijna te huilen en beschaamd te zijn. Want ik heb het toch hartstikke goed met mijn lieve man, kids, vrienden en vooral forumvriendinnen.

In ieder geval heb ik dochterlief meegenomen in de auto terwijl anneman mij wegbracht naar werk en hebben we gezellig samen achter in de auto gezeten, dicht tegen elkaar aan.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik heb trouwens een email gestuurd naar de mensen vh interview. Ik leg hierin uit dat hoe je iemand vind heel erg subjectief is en dat ik voor mij zelf vind dat ik er alles aan had gedaan om er goed uit te zien. Dat ik het vreemd vind dat mijn uiterlijk mijn innerlijk en mijn professionaliteit overschaduwd. Dat ik verwacht dat ik met deze brief mijn kansen binnen die organisatie verdoe maar dat ik het belangrijk vind dat zij weten hoe dit soort opmerkingen iemand zeer kan doen. Nou ja iets van die strekking in het Engels dus
Dames, ik heb nog geen internet maar heb net gelijk een spoedoverboeking gedaan. Er lag een brief in de bus als ik voor 6 mei betaalde dat het dan weer geactiveerd werd, gelukkig nog niet definitief. Straks gelijk bellen of het binnen is (achter de kont zitten, wil weer internet, heb me echt verveeld, dacht vaak, even op t forum kijken) dus hopelijk kan ik straks een beetje meer reageren.

Even snel wat ik vlug gezien had, een hele dikke knuffel voor Leo. Al post je hier achter elkaar alleen maar egoposts, maakt echt niets uit, jij hebt ook altijd een opbeurend woordje en een knuffel, en die krijg je met liefde ook weer terug. Ik hoop dat Lotje snel terug is.....

Lief kuikentje zag ik voorbij komen.

Ratteke, lieverd, hoe gaat t vandaag? Neem je genoeg rust? Ik snap dat je wilt werken, maar je moet echt even aan jezelf denken..

Anneke, die foto van 4 poezen op de drempel bij de vogels....zo stonden ze eergisteren ook toen de hond van de buren op de veranda stond....

En verder een voor iedereen die t kan gebruiken......

*gaat weer werken*
Moge Tetters,

Ik hoop voor MissL dat je weer snel internet hebt. Ik weet hoe naar het is om daarvan verstookt te zijn.

Kat hoe is het vandaag? Moet je elk jaar zo'n onderzoek? Wat lang dat je pas dinsdag iets hoort.

Parasol wat een enige foto's, dat ene buikje is zo uitnodigend om in te kroelen.

Lé, kan je aan je buuf nog vragen of zij kan voelen waar Lotje is?

Ann, ik zat vanochtend de herhaling te kijken van Wie is de Chef. Daar was een recept van filet american met tonijn. De kok zei dat hij de kruiden voor de filet american gewoon bij de slager had gekocht. Zal ik hier voor je zoeken naar die kruiden? Ik weet niet of het erg duur is om iets naar Canada te sturen?

Oja en gelijk heb je dat je ze nog een brief hebt gestuurd, wat een onbeschoft gedoe, voor zo'n bedrijf zou je niet eens willen werken.
Oh Mylene, dat zou echt super zijn, en ik wil heel graag de kosten vergoeden hoor. Als iets in een envelop zit kost het niet veel. Ooit heeft iemand zwart/wit opgestuurd, dat was wel lachen, 't was net drugs in een zakje.
Wat goed, van die brief Anneke. Misschien dat ze er nog wat van leren En lieve dochter heb je....

MV, komt vandaag je blog online?

Etosh, wat fijn (en moeilijk) dat Coco goed klikt met nieuwe baasjes

Ik snap je helemaal met hechten aan de kitten...

Ik heb inmiddels zo een spierpijn dat ik niet rechtop kan staan. Heb vannacht enorm liggen zweten, maar heb nu geen verhoging. Heb me toch maar ziek gemeld....
Ok, dan zal ik wat goeie slagers bellen of ze het verkopen. Ik ga er straks mee aan de slag voor je, je hoort van me.
Donderdag om half 4 Ploes, komt de blog online.

Leeft Pulletje nog?
quote:annekeg schreef op 28 april 2010 @ 06:57:

Ik heb trouwens een email gestuurd naar de mensen vh interview. Ik leg hierin uit dat hoe je iemand vind heel erg subjectief is en dat ik voor mij zelf vind dat ik er alles aan had gedaan om er goed uit te zien. Dat ik het vreemd vind dat mijn uiterlijk mijn innerlijk en mijn professionaliteit overschaduwd. Dat ik verwacht dat ik met deze brief mijn kansen binnen die organisatie verdoe maar dat ik het belangrijk vind dat zij weten hoe dit soort opmerkingen iemand zeer kan doen. Nou ja iets van die strekking in het Engels dus

Goedenmorgen, dit vind ik nou een hele goede reactie! Ik ben heel benieuwd wat en of ze hier nog op gaan reageren. Mijn complimenten Anneke!

Kat, ik heb ook ooit zo'n mammografie gehad en ja dat doet best zeer. Vooral omdat ik niks had maar een fikse melkklierontsteking... Ik was 15 en mijn rechterborst was 3 maten groter dan de ander.

Wat denk je zelf wat er uit de mri komt? Ben je optimistisch of juist heel bang voor de uitslag? Het lijkt me vreselijk om te beseffen dat je kansen om kanker te krijgen hoger is dan bij andere vrouwen.

Wij zitten hier nog steeds te wachten op de uitslag van de autopsie op W. (mijn zwager is zéér plotseling overleden 2 maart aan kanker)

Ook in K.'s familie zijn al aardig wat mensen overleden aan deze ziekte. Niet leuk. Veel sterkte met wachten tot dinsdag. Dat duurt nog een week, best lang.

En ik, ik zit weer/nog thuis. Ik bel zo mijn baas op en zeg m dat ik morgen ook nog thuis blijf, even hard gaan nadenken en oplossingen zoeken. Donderdag kan me ook niet snel genoeg komen. Ik wil nu zo graag naar die haptonoom. Als ik 's ochtends opsta is er nog niks aan de hand, maar hoe meer het 10 over half 7 wordt hoe zenuwachtiger ik word. En dat is niet goed.

Maar ik baal wel. Ondanks dat ik op ook deze prachtige dag 'vrij' ben en lekker in de zon kan liggen had ik liever op kantoor willen zweten op mijn dossiers. En ik zie er als een blok tegenop om mijn baas te moeten bellen dat ik wéér niet kom.

Bieb, heb je lekker geslapen met je ZM? Kan je de achterkant niet een beetje wassen met wat warme natte watten? Dat z'n achterkant schoon is zodat ie niet zelf hoeft te wassen?

Etosha, wat fijn dat het klikte! Dat is al een zorg minder toch? Nu Tunya nog naar binnen!

Is dat krols zijn niet een beetje snel na de bevalling? Ik heb er geen idee van hoor. Mijn katten hebben nooit kleintjes gehad.

MissLoki, duimen dat je snel weer internet hebt!

Ik kan niet meer bellen en sms-en... ben 2 rekeningen vergeten te betalen.
Ratt, ik heb er wellicht overheen gelezen hoor, maar heb je het alleen buiten zegmaar. Stel je zou op je werk zitten dat je er geen last van hebt? Is er misschien met je baas te bespreken of je een deel van je werk vanuit huis mag doen? Als overbrugging natuurlijk. Ik hoop dat die haptonoom iets voor je kan betekenen.
Spannend MV

Pulletje is nog niet gezien.

Ratteke, ik zit ook thuis en zit me ook schuldig te voelen hoor. Maar ik ben werk beetje zat waardoor ik me wat 'makkelijker' ziekmeld.

Ohja, Kat, wat spannend!
Als ik gewoon binnen ben heb ik er niet zo'n hele erge last van. Maar je slaat de spijker op z'n kop. Dat idee heb ik ook, als ik er maar eenmaal ben. Dan gaat het wel. Ook niet altijd maar dan heb ik iig een ochtend gewerkt. Maar ja, hoe kom ik in Rijswijk? De mensen uit Vlaardingen gaan allemaal met de trein en één gaat op de fiets. De anderen hebben andere werktijden dan ik. K. zou me kunnen brengen maar ja, dan komt hij zelf elke dag te laat op zijn werk.

En werk vanuit huis doen gaat een beetje moeilijk gezien de vertrouwelijkheid van mijn baan. Ik heb daar echt een computer bij nodig die ons systeem heeft.
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 08:18:

Spannend MV

Pulletje is nog niet gezien.

Ratteke, ik zit ook thuis en zit me ook schuldig te voelen hoor. Maar ik ben werk beetje zat waardoor ik me wat 'makkelijker' ziekmeld.

Ohja, Kat, wat spannend!Ik zou het liefste ook een andere baan willen als ik heel eerlijk ben. Ik vind het werk erg leuk maar er is bijna geen werk. En als het nieuwe systeem er is is er nóg minder werk. Misschien moet ik toch eens vragen of ze iets kunnen regelen zodat ik hier bij de gemeente kan werken. Dat is 5 minuten lopen van huis. Kan ik tussen de middag Tara lekker uitlaten, thuis eten en ik ben snel thuis 's avonds.
Oh Ratteke dat zou echt heel erg goed zijn als je in je eigen gemeente kunt blijven. Zou er een kans zijn denk je?
Er moeten ontzettend veel mensen weg, dus misschien zou het lukken. Ik hoop het wel. Ben ik ook van dat vreselijke gereis af. Hoef ik niet meer om 6 uur mijn bed uit, wat een genot! Dat doe ik al jaren en het zou fijn zijn als ik eens tot 7 uur, half 8 zou kunnen blijven liggen.
Goedemorgen dames

Kat, wat spannend. Ik herken het wel. Ik moet om de twee jaar voor een mammografie en ik hik nog steeds tegen zo een gen onderzoek aan.

Ratteke, het zou fijn zijn als je in je eigen gemeente zou kunnen werken. Ook voor jezelf denk ik

Plous, zullen we samen een leuk bedrijfje opzetten. Dat jij mensen zoekt en ik plekken om te werken

Anneke, voor jouw nog een dikke knuffel en wat zou ik jou krullen graag willen hebben

Ik ga eens even naar de Hennis bellen. Mijn pakje is al twee dagen voorgemeld maar ze komen het nog steeds niet bezorgen. En ik wil, ik wil, ik wil (stampvoet)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven