Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Is goed Its
Lieve meiden,

Dank voor jullie medeleven.

Ik ben (op een btje vreemde manier) een bevoorrecht mens dat ik elk jaar zowat binnenste buiten wordt gekeerd, als er ooit iets gebeurt zijn ze er iig snel bij.

Op de mammo is mede vanwege mijn leeftijd weinig te zien, als extra onderzoek kreeg ik toen een echo waarop al de cystes te zien zijn, als extra aanvulling komt daar nu dus jaarlijks een mri bij.

Geen pijnlijk onderzoek maar als je bijna een uur in zo'n ding ligt gaat er toch vanalles door je hoofd.

Gelukkig as dinsdag de uitslag al...ik heb eerlijk gezegd geen idee..hoop natuurlijk dat de dames in goede gezondheid verkeren en ik weer voor een tijdje klaar ben.

Leuke nieuwe avatar MV !!!
Oh en Its..

Mijn zus heeft destijds gezorgd voor het Gen onderzoek in Utrecht, ik was al tevreden met mijn eigen kop-in-het-zand methode...geen leuke wetenschap dat je een verhoogd risico loopt...aan de andere kant wel fijn dat we zo goed in de gaten gehouden worden

Toch maar wel doen als je het mij vraagt
Nou, hehe. met een spoedoverboeking betaald. Kpn gebeld en ze gaan hem weer activeren zonder extra kosten. Binnen 24 uur doet ie het weer. Gelukkig. Dus morgen ben ik weer actiever aanwezig. Nu is het ook loeidruk op t werk.

Morgen zal ik ook weer wat minder ego-posten en reageren (al kan ik het soms niet helemaal bijhouden hier.....gaat lekker snel altijd
Wanneer gaan we nou eens onthouden dat er hier geen ego-posten bestaan? Je moet je verhaal kwijt, en dat kán hier. Ook jij MissLoki.

Lange posten bestaan ook niet. Is alleen maar fijn om wat te lezen te hebben.

Heb net de wc beneden helemaal onder handen genomen.... oh boy... en dan denken we dat wc-eend anti-kalk helpt....

Ik ben met een schuursponsje vol met schuurmiddel eens onder de rand doorgegaan. Je wilt niet weten wat voor smerigheid daar nog onder vandaan komt. Brrrr. En dan denk je dat je een schone wc hebt. Straks nog even stofzuigen en dan is er denk ik genoeg zon in de tuin om daar weer lekker in te liggen.

Stiefzoon komt na zijn proefexamen hier om Tara uit te laten. De schat.
Oei ja, de toilet. Vriend mag van mij altijd de rand onder de bril schoonmaken omdat hij echt totaal niet kan mikken (zegt ie nog, kan dat niet van jou komen dan, nou, dan moet ik wel heel erg raar plassen) en de rest maakt me niet zoveel uit. loki kwam van de week op schoot liggen toen ik rustig zat voor de grote boodschap. Gezellig maar het ontlast toch minder fijn.....echt een uber schootkat word het....
quote:kat75 schreef op 28 april 2010 @ 10:16:

Oh en Its..

Mijn zus heeft destijds gezorgd voor het Gen onderzoek in Utrecht, ik was al tevreden met mijn eigen kop-in-het-zand methode...geen leuke wetenschap dat je een verhoogd risico loopt...aan de andere kant wel fijn dat we zo goed in de gaten gehouden worden

Toch maar wel doen als je het mij vraagt

Mee eens. Hoe moeilijk de wetenschap ook is. Weten dat je een verhoogd risico op kanker hebt lijkt me afschuwelijk. Toch wil ik dat het rapport van de autopsie op W. nu eens komt. Ze gingen daar ook kijken in hoeverre de kanker die W. had erfelijk is. Hij heeft een zoon J. en hij heeft ook een kindje van net één. J. wil het weten of hij een verhoogd risico heeft zodat later zijn kind zich ook kan laten testen. Als ze dat al niet gelijk doen.

Maar ook voor mijn lieffie wil ik het weten. En zijn kinderen. Er komt heel veel kanker voor in de familie van zijn moeder. K.'s moeder en ik geloof 2 of 3 ooms en 1 tante zijn er al aan overleden. Dat kan niet meer toeval zijn dat er in één familie bijna 7 man hieraan overlijden.

Ik zal hem vanavond eens vragen of hij de weduwe wil bellen om te vragen of zij al wat binnen heeft. Maar ja, daar botert het niet zo goed tussen. Wat een heks is dat zeg. En dat is eigenlijk nog een belediging voor heksen. Zij en haar dochter hebben geprobeerd W's zoon een poot uit te draaien. Met als gevolg dat hij nu de erfenis heeft geweigerd. Stomme trut.
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 10:57
Reden: Het stond er een beetje raar
% gewijzigd
Mogge meiden

net wakker

Maar goed...vannacht dan ook meerdere keren wakker geworden door de kap van ZM die in mn wang gedrukt werd of een nageltje dat van genoegen in mn arm gleed.

Oh en met een kap op drinken en eten snachts uit metalen bakken maakt ook best geluid

Maar het geeft niet,we zijn de nacht goed doorgekomen!

Splinter,lijkt me heel bijzonder...een kat die in je bil bijt

En wat goed dat je savonds laat je rugoefeningen nog doet!!

Heartwork,fijn hé schoonouders

Cougartown heb ik gisteren ook gemist helaas...zal een kijken of dat te downloaden is ofzo.

Kat,heftig hoor.

Wel fijn dat het zo goed in de gaten gehouden wordt.

Dan kun je op tijd ingrijpen iig.

Maar kan me voorstellen dat zo'n onderzoek behoorlijke impact heeft.

Anneke, wat goed van je dat je die mail hebt gestuurd.

En ookal doen ze er niks mee...jij laat je zo niet behandelen en dat is dan duidelijk!

En wat een lieve dochter heb je (en haar vriendinnetjes ook)

Hoop dat je het nu weer van je af kunt zetten.

MissLoki,gelukkig dat het zo snel kan met je internet.

En spoedoverboeking is binnen anderhalf uur op de plaats van bestemming dus...

Zal me er ook maar vast eens in verdiepen dat ik straks ook internet nodig heb op nieuwe woonplek....

Pilous,lekker kalm aan doen en welkom in de ziekenboeg

Ratteke,ook thuis en ik kan niet anders zegen dan dat ik dat een verstandige keus vind.

Neem eens even lekker de tijd voor jezelf.

Je zegt zelf dat er niet zoveel werk te doen is dus je hoeft je ook niet schuldig te voelen naar collega's.

En wat die lompe boer van een baas erover zegt...jammer dan,zijn probleem!

Its,al wat meer bekend over je pakje van H&M ?

En MV heb jij al zicht op een andere laptop?

Ik ga zo eerst eens een bakje koffie halen en die hier op de slaapkamer opdrinken.

Probeer maar zoveel mogelijk bij hem te zijn,hij is lekker rustig en relaxed nu.

Straks nog weer even proberen met een warm washandje te wassen maar het is allemaal wat gevoelig aan de achterkant (goh?) en ZM heeft hele lange scherpe nagels gekregen van dat verplicht hok zitten.

En straks ook even weer pijnstilling erin...
Ann, eerste keurslager waar ik wel eens kom krijgt saus voor de filet american. Hij gaat de ingredienten opschrijven en dan belt of mailt hij mij terug. Maarrr ik bel nog wel wat slagers hoor, we komen er wel. Deze slager denkt alleen dat de meeste die saus gebruiken, maar ik hoorde echt dat die kok van Wie is de Chef gisteravond zei dat hij FILET AMERICAN KRUIDEN had gekocht bij zijn slager.

Ik krijg een leuke link van angel 5 , kijk even;

zie hier
Hee lieverds, goedemorgen.

Vandaag is de verjaardag van mijn ex. Degene waar ik nu al 5 jaar liefdesverdriet van heb. Alleen dat laatste vertel ik zelden, omdat de relatie maar ruim een half jaar geduurd heeft, en ook nog een LDR was, dus we hebben elkaar al met al 5 lange weekenden en 1 vakantie gezien. En dat staat niet in verhouding tot de "rouw" die ik er sindsdien van heb.

Maar toch, pijn doet het nog steeds. Terwijl ik zo hoopte dat het zou slijten.

Ik ga even lekker huilen onder de douche, en dan de deur uit.

voor jullie allemaal.

* en ik maak geen excuses voor egopost, want dat hoeft hier gelukkig niet *
Och Delphi,de duur van de relatie zegt niets over de intensiteit hé..

Misschien moet er bij jou eerst een andere geweldige man langskomen om deze ooit te vergeten.

Sterkte vandaag!!
Leuk Mylene die link!!

En nu eerst koffie..
Môgge dames op deze prachtige dag!

Kat, succes met de uitslagen van de MRI. Dubbel gevoel hè, zoiets...je wilt graag goed gezond blijven maar zo is het elk jaar wel confronterend. Ik heb ooit ook eens een mammografie gehad (bij mijn oma en tante was er in een paar maanden tijd borstkanker geconstateerd, was toen voor de zekerheid) en tijdens dat onderzoek dacht ik echt: dit komt noooooooooit meer goed! Nooit gedacht dat mijn meisjes zo plat konden worden En auw, wat deed dat zeer zeg!

Loki, fijn dat je straks weer internet hebt! Is toch erg belangrijk voor ons tetteraars

Bieb, misschien kan je wat sudocrème op de kale billen van ZM smeren? Urine is echt behoorlijk agressief dus ik kan me goed voorstellen dat zijn huid daar goed rauw is. En moet 'ie ook niet oppassen in de zon met die kale huid, of komt 'ie sowieso nu even niet buiten?

Haha Splinter, ik moest erg lachen om je billen- en kuitenbijtverhaal Fido heeft uit liefde onze verzekeringsagent een keer in zijn neus gebeten (doet Fi altijd als 'ie je lief vindt, maar ja hij is nogal lomp) dus toen zat verzekeringsman met een bloedende neus op de bank... Hij is gelukkig erg relaxed en gek op katten dus zat hij met een zakdoekje ondertussen zijn neus te deppen

Anneke, wat goed dat je die brief geschreven hebt! Dat is heel goed voor je eigenwaarde! Jij bent je ei kwijt en dat is heel belangrijk!! En wat heb je toch een lieve familie!!

Zo, ik ga dit alvast even posten en een kopje koffie maken. Dadelijk eens even kijken of ik de steungroep te pakken krijg. Heb vannacht m.b.v. 2 pammen heerlijk geslapen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hey Olijf, beetje geslapen?

Bieb, fijn dat de eerste nacht goed is gegaan

MV, die link

Zijn er hier trouwens dames met twitter?
Ik heb speciale spray van de dierenarts meegekregen Olijf voor de wond maar ook voor zn plekjes op de billen.

Deze

die mag er drie keer daags op en de plekken op zn kale billen genezen al goed.

Alleen de nieuwe plasser ziet er nog wat bloederig/korsterig uit.

Heb net al geprobeerd daar een beetje aan te raken maar dan heb ik gelijk een klauw in mn arm.

Het is nog erg gevoelig

Maar net zijn bak even leeggeschept en 2 plaskloeten vanaf gistermiddag dus het stroomt lekker door
Enne Fido toont wel erg hard zijn liefde dan jeumig als het ervan gaat bloeden...

Enne...Dimitris mag pas volgende week donderdag weer naar buiten,dan zijn de hechtingen eruit.

Maar er groeit al weer zacht haar op.
Slik,ik zie net net dat die wondspray Eur 28,50 kost....
Afbericht gehad voor Bo . Nou.
quote:mylenevalerie schreef op 28 april 2010 @ 12:13:

Afbericht gehad voor Bo . Nou.Ah neeeee, dat vind ik nou jammer voor je. Hebben ze nog een reden gegeven?
Jammer Mylene...
quote:Ratteke schreef op 28 april 2010 @ 12:24:

[...]

Ah neeeee, dat vind ik nou jammer voor je. Hebben ze nog een reden gegeven?Ja blijkbaar hadden ze al iemand, die had afgezegd en nu weer gebeld dat die wel kon. Zucht. Snap nooit van mijzelf waarom ik zo moeilijk met tegenslagen kan omgaan.
Hoi lieve Kat,

Wat lijkt het me moeilijk om te weten dat je daar erfelijk mee bent belast, maar misschien ook wel weer 'fijn' dat ze het nu al weten. Mocht het dan ooit komen, zijn ze er als de kippen bij.

Een hele dikke knuffel van jou. Ik zal een kaarsje voor je opsteken.

Lieve Annekeg,

Ik zou er ook helemaal van godsmacked zijn (sorry, ik zat wife swop te kijken en daar had je die 'IM A GODWARRIIOOORRRR' weer.. dus zit er helemaal in :P).

Maar, gezien de reacties die je gekregen hebt van iedereen weet je hoe het echt zit. De reactie van jouw lieve dochter vind ik helemaal tof! Awesome mom. nou dat wil wat zeggen in puberland hoor!

En wat is nou eigenlijk meer belangrijk? dat de mensen van wie jij houdt je geweldig vinden of een of ander kantoorpikkie?

Oja, en goed dat je een brief hebt verstuurd. Misschien dat ze in het vervolg wat beter op hun woorden zullen letten.

Lieve delphicat,

De duur van je relatie zegt niets over de liefde die je gevoeld en gedeeld hebt natuurlijk. En het is toch helemaal eigen hoe je daar mee om gaat?

Lieve bieb,

Wat een dure zooi die wondspray! Maar als het helpt.. Mocht het gaan ontsteken dan ben je nog veel verder van huis,. dus doe niet kinderachtig ermee, gewoon gebruiken!

Lieve mv,

wat jammer dat het niet doorgaat.

volgende keer beter joh.

wie wil jou nou niet?!

-=

Wat een fijne dag! Ik ben net wakker gebeld door een boekenwinkel in de stad dat ze misschien wel werk voor me hebben. Dat zou heel fijn zijn, want dan heb ik tenminste wat te doen en weer wat eigen geld!

Alleen maak ik me nu al druk omdat ik ook nog solliciteer op 2 functies in het onderwijs die ik stiekem wel heeeel graag zou willen invullen.

Dan investeert die man allemaal tijd en geld in mij, terwijl ik maar een half jaartje blijf.

Och ja, we zien wel!
Poelepoelepoelepoes!
Zo lekker gedoucht en ZM met dure spray gesprayed en pijnstiller gegeven.

Klaar voor de dag.

En Heartwork...ik schat dat dit "grapje" zo al met al toch een euro of 800,- kost (3x spoedopname + operatie) dus mij kan dat rotgeld geen bal meer schelen hoor
en fijn als dat doorgaat in die boekenwinkel.

en voel je nou niet bij voorbaat al schuldig omdat je misschien maar een half jaar blijft daar..

je weet niet of dat zo is en ook al is het wel zo.

je werkt er dan toch,dus hij verdient aan je....
quote:heartwork schreef op 28 april 2010 @ 12:48:

Wat een fijne dag! Ik ben net wakker gebeld door een boekenwinkel in de stad dat ze misschien wel werk voor me hebben. Dat zou heel fijn zijn, want dan heb ik tenminste wat te doen en weer wat eigen geld!

Alleen maak ik me nu al druk omdat ik ook nog solliciteer op 2 functies in het onderwijs die ik stiekem wel heeeel graag zou willen invullen.

Dan investeert die man allemaal tijd en geld in mij, terwijl ik maar een half jaartje blijf.

Och ja, we zien wel!

Niet druk om maken, niemand kan ik de toekomst kijken. Misschien vind je in die boekhandel juist je droombaan, dat weet je nu nog niet, toch?

Ik duim dat het doorgaat! Of een van die sollicitaties, dat mag ook van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven