Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 27 april 2010 om 11:12
Deel 5 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 28 april 2010 om 13:08
Zo, net met de steungroep gebeld. Ik moet kopieën de brieven van het UWV van gisteren opsturen met wat uitleg erbij van de gang van het gesprek. Nuttig gesprek gehad en moet zeker een klacht gaan indienen over de verzekeringsarts.
Steungroep gaat verslagen dus doornemen en neemt dan weer contact met me op over wat er allemaal gecorrigeerd moet gaan worden en hoe dat aangepakt moet worden. Fijn, zo'n steun in de rug die weet van de hoed en de rand
Steungroep gaat verslagen dus doornemen en neemt dan weer contact met me op over wat er allemaal gecorrigeerd moet gaan worden en hoe dat aangepakt moet worden. Fijn, zo'n steun in de rug die weet van de hoed en de rand
Ik ben mijn eigen bananenschil

woensdag 28 april 2010 om 13:35
Thanks for the peptalk ladies!
Olijfje, wat slim van je om je aan te sluiten bij een steungroep. Zij hebben hier veel meer ervaring mee en kunnen je vast goed helpen! Zo te zien doen ze het al. Ze zetten je gelijk al aan het werk
En inderdaad fijn dat ze je gaan helpen zeg. Sta je toch niet meer zo alleen in het land van verzekeringsartsen die alles beter denken te weten,
Haha bieb. klinkt als een heerlijke verwennerij!
verwen hem nou niet te veel he.
Zometeen worden jullie nog een soort siamese tweeling
Olijfje, wat slim van je om je aan te sluiten bij een steungroep. Zij hebben hier veel meer ervaring mee en kunnen je vast goed helpen! Zo te zien doen ze het al. Ze zetten je gelijk al aan het werk

En inderdaad fijn dat ze je gaan helpen zeg. Sta je toch niet meer zo alleen in het land van verzekeringsartsen die alles beter denken te weten,
Haha bieb. klinkt als een heerlijke verwennerij!
verwen hem nou niet te veel he.
Zometeen worden jullie nog een soort siamese tweeling

Poelepoelepoelepoes!
woensdag 28 april 2010 om 13:39
quote:eleonora schreef op 28 april 2010 @ 13:35:
Lotje is terug!
Terug, terug, teruggggg zeg ik!
Yesssss!
En nu moet ik zwemmen met Fien, dus ik lees vanavond bij.
alvast!
Oh lieverd wat fijn. Ik had je vanochtend al gemaild of ik je moest helpen met zoeken, weet hoe verdrietig het is.
Hiep hiep voor Lotje. Zeg maar dat tante Mylene zegt dat je levenslange huisarrest hebt .
Lotje is terug!
Terug, terug, teruggggg zeg ik!
Yesssss!
En nu moet ik zwemmen met Fien, dus ik lees vanavond bij.
alvast!
Oh lieverd wat fijn. Ik had je vanochtend al gemaild of ik je moest helpen met zoeken, weet hoe verdrietig het is.
Hiep hiep voor Lotje. Zeg maar dat tante Mylene zegt dat je levenslange huisarrest hebt .
woensdag 28 april 2010 om 13:45

woensdag 28 april 2010 om 13:59
Lé, wat fijn dat je meisje er weer is !!!!
Heartwork, dank je voor je lieve woorden en je kaarsje, weet je, het is nu allemaal even heel heftig maar als dinsdag de uitslag goed is verdwijnt het weer voor een tijd naar de achtergrond ...zelfde dat je je bv pas druk maakt om de tandarts als je er echt naar toe moet.
En inderdaad...als als als , dan zijn ze wel snel..dat dan weer wel
Heartwork, dank je voor je lieve woorden en je kaarsje, weet je, het is nu allemaal even heel heftig maar als dinsdag de uitslag goed is verdwijnt het weer voor een tijd naar de achtergrond ...zelfde dat je je bv pas druk maakt om de tandarts als je er echt naar toe moet.
En inderdaad...als als als , dan zijn ze wel snel..dat dan weer wel
woensdag 28 april 2010 om 14:07
woensdag 28 april 2010 om 14:08
ANNNNNNNNNNNNNNNN ik heb nieuws;
Ik kom normaal nooit bij een keurslager maar die ik super vind (waar ik ook het vlees heb gehaald toen in januari Poez en Tom hier kwamen eten, ja wel eens andere gasten maar die ken je niet), maar die heb ik gebeld omdat die eerlijk is en super producten levert. Hij vertelde wat ik dus al schreef vanochtend normaal saus. Maar hij heeft die leverancier voor jou gebeld en hij kan aan die kruiden komen.
Oke, nu gaan zitten want het is veel geld, maar lees ook wel de hoeveelheid, hij kan het in deze 2 hoeveelheden kopen. Ik kan het wel in kleinere bakjes doen dat het toch in enveloppen kan.
500 gr. filet american kruiden 15 euro
1 1/2 kilo!!! filet american kruiden 30 euro
(als je het wilt kan ik je gewoon hun emailadres geven en het aankoopbonnetje hoor, en bij bestelling heeft hij 1 week nodig)
ja hoe meer hoe goedkoper, dat snap ik ook, wel een groot verschil maar goed.
Is het wat of gaat dit je te ver?
Je mag mij ook mailen op mylenevalerie@hotmail.com
Ik kom normaal nooit bij een keurslager maar die ik super vind (waar ik ook het vlees heb gehaald toen in januari Poez en Tom hier kwamen eten, ja wel eens andere gasten maar die ken je niet), maar die heb ik gebeld omdat die eerlijk is en super producten levert. Hij vertelde wat ik dus al schreef vanochtend normaal saus. Maar hij heeft die leverancier voor jou gebeld en hij kan aan die kruiden komen.
Oke, nu gaan zitten want het is veel geld, maar lees ook wel de hoeveelheid, hij kan het in deze 2 hoeveelheden kopen. Ik kan het wel in kleinere bakjes doen dat het toch in enveloppen kan.
500 gr. filet american kruiden 15 euro
1 1/2 kilo!!! filet american kruiden 30 euro
(als je het wilt kan ik je gewoon hun emailadres geven en het aankoopbonnetje hoor, en bij bestelling heeft hij 1 week nodig)
ja hoe meer hoe goedkoper, dat snap ik ook, wel een groot verschil maar goed.
Is het wat of gaat dit je te ver?
Je mag mij ook mailen op mylenevalerie@hotmail.com
woensdag 28 april 2010 om 14:19
http://www.naturalspices. ... strooibus-500-gr-838.html
woensdag 28 april 2010 om 14:34
Ik lig al in mijn bedje, net mijn lenzen uitgedaan en bril op en ja hoor ik kan weer lezen. Heel even snel, want ik ben bekaf.
Mylene, ik vind het zo'n mooie naam heb ik dat al eens gezegd? Maar wat ben jij toch een superlief mens dat je zo je best doet voor mij. Kwou maar dat ik rijk was dan liet ik je het lekker bezorgen hier en kon ik lekker hier samen met jou koken en kletsen.
Heartwork, joepie, misschien een baan bij een boekenwinkel, ik ben gek op boekenwinkels, als ik er zou werken zou ik niet werken maar de hele dag lezen...En wat een bekend dillema met een baan aannemen terwijl je ook nog hoopt op een andere baan. Ik snap het heel goed maar mijn verstand (die ik speciaal voor deze gelegenheid even van zolder heb gehaald) zegt dat dit nu eenmaal het risico is van het ondernemen, je neemt iemand aan maar je moet ook incalculeren dat die persoon misschien liever iets anders doet.
En Olijf wat fijn dat je steungroep ook echt steunt, jij bent zo toe aan eens een steuntje in jou rug.
Leo, wat superfijn dat Lotje weer terug is bij zijn supervrouwtje!!!!
Nou en nu ga ik pitten, tot later allemaal!
Mylene, ik vind het zo'n mooie naam heb ik dat al eens gezegd? Maar wat ben jij toch een superlief mens dat je zo je best doet voor mij. Kwou maar dat ik rijk was dan liet ik je het lekker bezorgen hier en kon ik lekker hier samen met jou koken en kletsen.
Heartwork, joepie, misschien een baan bij een boekenwinkel, ik ben gek op boekenwinkels, als ik er zou werken zou ik niet werken maar de hele dag lezen...En wat een bekend dillema met een baan aannemen terwijl je ook nog hoopt op een andere baan. Ik snap het heel goed maar mijn verstand (die ik speciaal voor deze gelegenheid even van zolder heb gehaald) zegt dat dit nu eenmaal het risico is van het ondernemen, je neemt iemand aan maar je moet ook incalculeren dat die persoon misschien liever iets anders doet.
En Olijf wat fijn dat je steungroep ook echt steunt, jij bent zo toe aan eens een steuntje in jou rug.
Leo, wat superfijn dat Lotje weer terug is bij zijn supervrouwtje!!!!
Nou en nu ga ik pitten, tot later allemaal!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

woensdag 28 april 2010 om 14:40
Bestaat er een of ander ding wat je in de tuin kan hangen en wat fluit? En dan zo fluiten alsof je je kat fluit als ie naar binnen moet komen.
Er is in de buurt óf iemand die ^%$^& niet door heeft dat het klerebeest niet naar binnen wil, óf ze hebben zo'n ding in de tuin. Ik word er gék van. Het zit nu in mijn oren en het is gekmakend. Doodirritant.
Er is in de buurt óf iemand die ^%$^& niet door heeft dat het klerebeest niet naar binnen wil, óf ze hebben zo'n ding in de tuin. Ik word er gék van. Het zit nu in mijn oren en het is gekmakend. Doodirritant.
woensdag 28 april 2010 om 14:42
woensdag 28 april 2010 om 14:54
Haha Ratteke
ik roep savonds vaak één keer en dan fluit ik ook één keer heel hard.
dan een paar minuten wachten...en nog één keer fluiten.
En dan zijn ze er!
Bij het eerste fluitje hebben ze vaak even tijd nodig om weer bij huis te komen.
Maar R roept ook gewoon 20 keer: Dimitris,Mitri,Mitri,Mieieietrie.... zo irritant!!
Dan zeg ik altijd wel,doe nou niet...je schreeuwt iedereen wakker maarja..
ik roep savonds vaak één keer en dan fluit ik ook één keer heel hard.
dan een paar minuten wachten...en nog één keer fluiten.
En dan zijn ze er!
Bij het eerste fluitje hebben ze vaak even tijd nodig om weer bij huis te komen.
Maar R roept ook gewoon 20 keer: Dimitris,Mitri,Mitri,Mieieietrie.... zo irritant!!
Dan zeg ik altijd wel,doe nou niet...je schreeuwt iedereen wakker maarja..
woensdag 28 april 2010 om 14:57
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 14:43:
Geen idee ratteke. Misschien uit je slaapkamerraam hangen en kijken of je wat ziet en dan met sinaasappels gooien om te kijken of je het kan raken?
haha, Ik zie het helemaal voor me!
Misschien is het zo'n onding als dit:
http://tuin-terras.marktp ... inkabouter-die-fluit.html
Geen idee ratteke. Misschien uit je slaapkamerraam hangen en kijken of je wat ziet en dan met sinaasappels gooien om te kijken of je het kan raken?
haha, Ik zie het helemaal voor me!
Misschien is het zo'n onding als dit:
http://tuin-terras.marktp ... inkabouter-die-fluit.html
Poelepoelepoelepoes!
woensdag 28 april 2010 om 14:59
quote:annekeg schreef op 28 april 2010 @ 14:35:
Oh ja MV, ik denk dat het beter is om te bellen, maar ben nog erg suf en voel me ook erg schuldig dat ik jou met alles opzadel.
Doe niet. Ze bood het toch zelf aan?
Annekeg. Net als dat jij voor anderen klaar staat, zo staan ook anderen klaar voor jou.
Echt.
Geniet ervan. Wie weet kan jij een ander keertje weer iets terugdoen.
Iemand nog SdB monopoly kaarten?
Ziet er niet naar uit dat ik ga winnen dus als ik iemand anders er blij mee kan maken..
Oh ja MV, ik denk dat het beter is om te bellen, maar ben nog erg suf en voel me ook erg schuldig dat ik jou met alles opzadel.
Doe niet. Ze bood het toch zelf aan?
Annekeg. Net als dat jij voor anderen klaar staat, zo staan ook anderen klaar voor jou.
Echt.
Geniet ervan. Wie weet kan jij een ander keertje weer iets terugdoen.
Iemand nog SdB monopoly kaarten?

Ziet er niet naar uit dat ik ga winnen dus als ik iemand anders er blij mee kan maken..
Poelepoelepoelepoes!