tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Oh, ik heb wel interesse Vlieg

Mag Tonks je mail aan me geven? Stuur ik je een meeltje
Nymph hierblijven, ik was je net aan het schoppen en knuffelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sadist ben je Its
Is prima!

Maar je zit toch op mijn hyves?? Dan stuur je ff een privé berichtje met je adres dan doe ik het morgen op de post.
Ohja
Cis, je bent een heerlijk ding
Done
Ik ga hier even opruimen en naar boven.

Dat is beter denk ik
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan he Cis
Wat een lieve dingen hebben jullie trouwens gezegd

Pan, Bor en Its bijvoorbeeld.

Morgen ga ik huppelend op mn hakjes op weg.

Slaap lekker Fran.

Biebje: volgens mij heb je ondertussen niets meer te vrezen hoor. Iedereen heeft al zoveel gejat dat er niet meer gejat kan worden bij jou. Dat cadeautje was ook eigenbelang hoor. Ik dacht dat dat iets zou doen met die charmmeter... maar deed bij mij iig niets. En je cadeautje was eerlijk gejat.

Ik zag hier ook nog een oude nick van mij voorbij komen.

Lijkt best op Tonks.

Ik heb rooster bekeken en het komt heel mooi uit. Drie vakken te volgen. Eentje in eigen studierichting, twee bij elkaar horende vakken gewoon leuk. 4 colleges in de week, precies op twee dagen en zonder overlap Het heeft zo moeten zijn. 12 uur werk en 1 scriptie = weer wat te doen. *wrijft in handjes* roept alvast Ik heb een heeeeel zwaar leven.
Het Viva forum is papaja.
Ontvangen en je hebt weer mail terug!
Volgens mij zijn die kado's maar bepaalde tijd geldig... Bieb, ik zou morgen toch maar even bij zus inloggen want je tuin staat er likkebaardend lekker bij (geef ook braaf water en ga onkruid en wurrempies te lijf)

Zo, dadelijk even kop in de verf zetten. Hard nodig, want uitgroei van hier tot Tokio

Joep heeft ook op het laatst aan de Bach gezeten, dat hielp wel! Hier nu verder niet meer nodig (hoop ik), vooral Puk is een totaal ongecompliceerd geval.
Ik ben mijn eigen bananenschil
euhm Nymph, als je dan op mij lijkt zou ik niet gaan huppelen op hakkenschoenen
Zag ik ook Tonks

eh, tis niet voor mij Vlieg, voor de kat!
Oh jammer dat ik dat niet net genoemd had Olijf. Elke keer als ik nu het tuintje van Biebs zie moet ik aan je denken 'likkebaardend lekker'
Het Viva forum is papaja.
Cis zit even op je hyves je mooie foto's van je vijver te bekijken. Nou ja vijver... zwembad! Wauw wat gaaf zeg.

Maar dat zijn koi karpers toch? Mijn oom doet daar ook in. Heeft ook zo'n mega zwembad in de tuin en daarnaast kweekt hij ze ook.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze best een beetje eng vind... .ze zijn echt groot!
Hehe, huppelen op hakjes. Ik moet zeggen het went wel hoor, hakken. Ik kan nu ook op 10cm lopen. Alleen vind vriend het niet zo leuk om naast me te lopen als ik 191cm ben
Enne rij je zelf ook????
Ha, ik had zomaar 2 pagina's gemist (en ging het ipv boerderie-kado's al weer over spinnen) maar die leuke foto's heb ik dus gemist

Ik had ooit met ex een huisje op het franse platteland gehuurd en ik stond op een gegeven moment zonder lenzen of bril (en sterkte - 5 ofzo toen) in de woonkamer en vroeg: is dat een muis op het aanrecht?? Nou, nee dus

Da's wel een voordeel van hoog wonen: geen grote sjpinnen, alleen kleine sjpinnies (maar daar gaat Olief evengoed van aan de bibber en kan ik ze gaan vangen, ook bij alles wat vliegt en groter dan 2 cm is, ik heb zo'n stoere man )
Dat weet ik Frans, maar ik bedoelde bij jou als in bij de katten.
Huppelen op hakken...niet doen. Ik ben bij zo'n soort actie op mijn werk eens met een mooie salto voorover van een stenen trap gekukeld. Moet je ineens gaan uitleggen waarom je op een killige voorjaarsdag blote benen hebt (want panty was getransformeerd in één en al gat en ladder) en een blauwe plek op je scheenbeen en een wond op je knie
ik op een 10 cm hak. Dan kom ik niet verder als de voordeur
Enne ik heb het ook wel eens gebruikt hoor. Ik heb nl last van vliegstress.. werkte alleen net als bij de poes voor geen meter.
Tonks, haha

vlieg, ja, Koi. Aankomend weekend is de HKS. Waar woont je oom?

Ja, ik rij zelf ook. Die zwarte is van mij
Ik loop elke dag op hakken.. meet maar 1,65 en kan wel wat extra lengte gebruiken. Vriend is 1,90 dus da's ook geen probleem.

Als je elke dag met hakken loopt kan je zelf rennen op die krengen. Vanmiddag nog een sprintje getrokken van het winkelcentrum naar het werk. Begon in ene te gieten en ik had geen plu mee.

Gaat prima, ziet er alleen niet uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven