tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Goedemorgen dames

Fantje, wat een naar mens heb jij als manager. Kan me voorstellen dat jij je daar helemaal niet prettig bij voelt. Hopen dat het je werkplezier niet vergalt

Tonks en TH, ze hebben tweedehands studieboekensites.Daar haalde ik mijn boeken vaak vandaan

Biebelien, wil je nooit meer zo een site hier neerzetten. Ik moet van mezelf wachten op het boekenfestijn

Olijf voor jouw en olief. En wat slim om te vragen of ze af en toe bellen. Jullie zijn lieverds dat jullie ze strakjes op gaan vangen. Knuffel ze maar helemaal plat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Ik was weer eens verkeerd ingepland. Was nog een roteind weg ook. *grom*. Zal ik er eens een open sollicitatie aan wagen?

Ze zoeken nog wel iemand in verwegistan voor die functie. Met auto van de zaak. Alleen dan komt het probleem van nog geen rijbewijs weer boven.
Het Viva forum is papaja.
Mag ik nu trouwens zeggen dat ik ook altijd pech heb?

Goeiemorgen dames, ik heb heerlijk uitgeslapen. De hond is uitgelaten, de pillen zitten er in, ik ga zo douchen en dan naar een vriendin. Koffie drinken en naar de markt.

En het is mooi weer hier, de zon schijnt volop. Mijn dag begint goed.

Zoebie, wat een opluchting dat alles goed is gegaan met zoon. Ik hoop dat hij een lesje heeft geleerd. Altijd naar je moeder luisteren, ze heeft gelijk.

Tonks, het zit je niet mee he. Rare baan, rare wasmachine.

Vroon, ik hoop echt dat de volgende keer jij in bed kan blijven liggen en dat een ander de kots opruimt. Ik ben wat betreft de katten ook altijd de lul. En de laatste keer hond ook. Bah, vies karweitje. En check straks je hyves ff. Zowel HH als je krabbels.
Dag mijn liever meisjes!

Ik kom even taart brengen want ik ben vandaag 42 geworden!

Dus ik zou zeggen, tast toe en neem er een op mij!

Gefeliciteeeeerd Leo. Op nog minstens 42 jaar erbij

Veer anders gaan jullie gewoon samen zo worden

leo hier ook gefeliciteerd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Van harte lieve Leo,
Leo:

Ik ben mijn eigen bananenschil
Leo, ook hier van harte! En ik schenk net koffie in dus een stukje taart komt precies op tijd .
Even een update: Oliefpapa voelde zich goed en ze gaan dus vandaag terug naar NL. Hoe laat weet ik niet. Olief is gebroken (niet zo lekker geslapen) en ik ben nu ernstig aan het wakker worden.

Koffieeeeeeeeeeeee!!
En taaaaaaaaaaaaart!!
Tonks, wat Vroon zegt dus, over de masjien.

Als de monteur hem aan huis kan repareren is dat natuurlijk prima. Maar wij hebben eens gehad dat het apparaat gelijk al een week mee moest voor de reparatie. Terwijl we al een tijdje zonder zaten, omdat de oude kapot was. Daar hadden we dus geen zin in en toen hebben we een andere 'ge-eist'.

Maar vooralsnog klinken ze niet heel erg servicegericht!

Olijfje, sterkte vandaag. Heb jij wel een beetje geslapen?

Leo, GEFELICITEERD!!!!

Da's wel een heul gezonde taart trouwens. Ik dacht nog: taart bij m'n soepje, mwah, liever niet. Maar deze kan goed.

Maak er een leuke dag van!
Goed he, die taart?

Ik dacht leuk voor zij die knaagdieren hebben, dat die mee kunnen snoepen.

Voor ieder wat wils!

Kootje de Beer heeft zojuist een stuk aardbeienvlaai soldaat gemaakt. Of nou ja, hij heeft de slagroom in ieder geval op.....
Hoe gaat het met de poezels Leo? Is het gelukt om ze binnen te houden?
Leoooo!

Gefeliciteerd!
Is Olief thuis?
Nee, Olief is op z'n werk. Hij heeft het knetterdruk omdat hij over ruim een week vakantie heeft. Thuis zou hij toch alleen maar gaan ijsberen.

Zo, koffie en lunsj zit er in, ik ga even douchen. Heb ook niet echt denderend geslapen vannacht, veel wakker en gek gedroomd. Zal blij zijn als ze weer veilig thuis zijn.
Olijf, sterkte met wachten! Hebben ze alweer gebeld? Ik hoop vanavond te lezen dat ze veilig en wel op hun eigen bank zitten, genietend van de happen en dranken die jullie klaar hebben gezet

Samen slecht slapen is geen troost he, dat heb ik vannacht tenminste ervaren. Ik lag te malen van de zenuwen en te zweten vanwege een sluimerende verkoudheid en man lag gewoon te draaien als een tol. Ben van ellende in het logeerbed gekropen en daar ook al zo raar gedroomd, ik zat in een spookverhaal van Stephen King of iets vergelijkbaars. En die zenuwen gieren nog steeds, alsof ik 6 ben en voor het eerst naar school moet . Tot zover egopost .
Tonks, wat een idioterie zeg, dat is nou al de 3e of 4e keer dat je verkeerd op pad bent gestuurd

Slofje, ik hoop dat het jou beter vergaat op je eerste poetsdag!

Zwaantje, die baas van jou is niet een poco maar muyo loco zeg, wat een raar mens! Lekker naast je neer blijven leggen

Ratteke, je klinkt goed! En je bent een lieverd .

Vroon, laat die mannen ook maar werkenpoetsen voor de hond hoor.

Ik zeg nog even naar alle andere tetters, ga me nu eerst eens in gereedheid brengen voor de eerste confrontatiekennismaking met mijn nieuwe medestudenten, docenten en aanverwant gebeuren. Ben er gewoon helegaar misselijk van
quote:Splinter02 schreef op 24 augustus 2010 @ 23:33:

Slof, dat gaat ineens snel, bij de thuiszorg! Ben je goed met kinderen? Apart wel, zo´n adres.

Edit: oh, jij bent *poef * met kinderen. Kweet niet wat er op de lek van * poef * stond, maar ik vrees..... Haha, had ik voor de zekerheid maar weggehaald. Ik ben inderdaad geen kindermens. Maar het is allemaal goed gegaan. Het was maar voor 2 uurtjes (trouwens wel een half uur uitgelopen). Na kennismaking en koffie, de baby in de wandelwagen en 4-jarige te voet mee. Op zoek naar het winkelcentrum, om boodschappen te halen. Ik liep helemaal verkeerd dus moest weer terug. Het gezin woonde daar net pas een week, dus zij wist ook nog niet de weg. Ik was bang voor grote krijspartijen, maar het ging allemaal goed
Lee, Gefeliciteerd!!

en Thnx voor de taart!

TH, misschien een schrale troost maar je toekomstige medestudenten zijn waarschijnlijk net zo zenuwachtig!! Zet 'm op, veel succes en ik ben benieuwd hoe het straks gaat!
Olijf, wat een schrik! heel veel sterkte met wachten..

Slof fijn dat het goed is gegaan met de kids

Janus wordt woensdag van zijn ballen ontdaan.. brr ben benieuwd...

Th; En heeeeeel veel sterkte!! Komt goed!
Leo!!!!

van te wijffie,dat je maar een oud besje mag worden (....ooit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven