tetterettes tetteren augustus uit
woensdag 25 augustus 2010 om 15:33
Zoiets dus (hoewel het geen Fava bonen heette):
Oh ja en vroeguh was de enige manier waarop mijn mams groente klaar maakte: koooooken; wat nou wokken of roerbakken of steamen??? Of met iets er doorheen. Ik gooide er standaard appelmoes of ketjap overheen. Oh en prei met een PAPJE, bleeeeeh. Ik krijg wordt er nu nog misselijk van, gooi daar maar eens appelmoes overheen, brrrrrrrrrrr
Oh ja en vroeguh was de enige manier waarop mijn mams groente klaar maakte: koooooken; wat nou wokken of roerbakken of steamen??? Of met iets er doorheen. Ik gooide er standaard appelmoes of ketjap overheen. Oh en prei met een PAPJE, bleeeeeh. Ik krijg wordt er nu nog misselijk van, gooi daar maar eens appelmoes overheen, brrrrrrrrrrr
Optimist tot in de kist!
woensdag 25 augustus 2010 om 15:52
woensdag 25 augustus 2010 om 15:56
Over eten gesproken. Gisteren met "de club" bij een bistro gegeten, Heel modern, was beregezellig, 't eten viel ietwat tegen. 't Zag er mooi uit maar de steak was errug taai en meerendeel vd gasten hadden de steak dus uiteindelijk zijn er 15 (!) steaks terug gegaan en aangezien de optie "wachten op de nieuwe steak" niet werd geboden, eindigden de steakeaters met een bord met linugini, errug lekker met eend en mushroom enzo maar toch jammer als je iets anders had gewild. Ik had Heilbot met bouillabaise en rouille. Lekker maar niet wild enthousiast, 't was een errug fancy restaurant dus dan zijn de verwachtingen ook hoog. Maar we hebben wel een superleuke avond gehad.
Optimist tot in de kist!
woensdag 25 augustus 2010 om 15:56

woensdag 25 augustus 2010 om 16:29
woensdag 25 augustus 2010 om 16:30
quote:itsme26 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:27:
nou ja, nu wel omdat mijn bekken scheef staat (en dus ook mijn rug). Komt waarschijnlijk doordat ik een twijfelgeval was als baby (wel of niet heupdysplasie)
is ze wel een baby of is ze niet een baby?
Maar uh, dat klinkt wel alsof er iets aan gedaan kan worden waar jij dan vervolgens veel baat bij hebt. Toch?
nou ja, nu wel omdat mijn bekken scheef staat (en dus ook mijn rug). Komt waarschijnlijk doordat ik een twijfelgeval was als baby (wel of niet heupdysplasie)
is ze wel een baby of is ze niet een baby?
Maar uh, dat klinkt wel alsof er iets aan gedaan kan worden waar jij dan vervolgens veel baat bij hebt. Toch?

woensdag 25 augustus 2010 om 16:31
Hier nog zo een En ik moet zeggen; Zolen, ik ben fan!
Scheelt echt veel hoor als je goeie zolen hebt, mijn beenlengte verschil is een beetje groot om op te vangen met een zool want dan zou ik een rare schoen moeten ofzo, maar onder 1 zool zit een cm extra en dat scheelt al, maar goeie zolen schelen hoe dan ook een hoop!
Scheelt echt veel hoor als je goeie zolen hebt, mijn beenlengte verschil is een beetje groot om op te vangen met een zool want dan zou ik een rare schoen moeten ofzo, maar onder 1 zool zit een cm extra en dat scheelt al, maar goeie zolen schelen hoe dan ook een hoop!

woensdag 25 augustus 2010 om 16:33
Cis, ik ben daarvoor ook wel es bij een chiropractor geweest, maar dan stond ik iets rechter en de volgende dag was het weer net zo als ervoor.. dus ene voet een paar cm lager als de andere..
Splinter, mijn fysio zei dat ze dat dan als baby hadden moeten doen.. (ik had een ongelijke bilspleet onder andere)
Splinter, mijn fysio zei dat ze dat dan als baby hadden moeten doen.. (ik had een ongelijke bilspleet onder andere)