tetterettes tetteren augustus uit
woensdag 25 augustus 2010 om 18:02
Oh ik dacht dat ik plaatjes van dubbelgevouwen babietjes zou zien. Maar het gaat dus om babyvouwen.
Er wordt nu echt heel goed op heupdysplasie gelet hoor. Dochter had heel lang in stuit gelegen en er moest twee keer een röntgenfoto gemaakt worden van haar heupen.
En anders had ze in zo'n ding gemoeten:
Ik had haar vaak in de doek:
en ze moest katoenen luiers om:
Waar ik vaak een pamper onder had omdat die natte wasluiers mij toch wat te ver ging.
En dit was mijn spreekbeurt.
Er wordt nu echt heel goed op heupdysplasie gelet hoor. Dochter had heel lang in stuit gelegen en er moest twee keer een röntgenfoto gemaakt worden van haar heupen.
En anders had ze in zo'n ding gemoeten:
Ik had haar vaak in de doek:
en ze moest katoenen luiers om:
Waar ik vaak een pamper onder had omdat die natte wasluiers mij toch wat te ver ging.
En dit was mijn spreekbeurt.
Het Viva forum is papaja.
woensdag 25 augustus 2010 om 18:27
Haarlem? Wat moet je nou weer in Haarlem? Wanneer kwam je langs?
En bijna net zo erg? Volgens mij heeft Yamuna het gewoon afgekeken bij mij
Rat! Leuk die tattoo. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
Olijf: Voor bij de collectie Wel schrikken toch. En jammer dat ie dicht was.
Ik heb vandaag maar een keer gewerkt en ik ben kapot. Vanochtend naar de ene hoek gestuurd, vanmiddag hele andere kant op. Ik werk hele luisterboekhoofdstukken door op mn fiets.
En bijna net zo erg? Volgens mij heeft Yamuna het gewoon afgekeken bij mij
Rat! Leuk die tattoo. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
Olijf: Voor bij de collectie Wel schrikken toch. En jammer dat ie dicht was.
Ik heb vandaag maar een keer gewerkt en ik ben kapot. Vanochtend naar de ene hoek gestuurd, vanmiddag hele andere kant op. Ik werk hele luisterboekhoofdstukken door op mn fiets.

woensdag 25 augustus 2010 om 18:41
even zwaaien,drukdrukdruk.
Zit nu in hius van vakantievierende vriendin,net een patatje en 2 kaaskroketten naar binnen geschoven.
Yumyum.
De poezels daar gevoerd en die doen nu een blokkie om.
Zodra ze weer binnen zijn ga ik weer weg.
Vanavond de laatste muziekavond in O en dies voor het goede doel.
Alle opbrengsten gaan naar ??? Nouja een instantie of iemand die het nodig heeft.
Goede smoes om bier te drinken he!

woensdag 25 augustus 2010 om 19:05
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 augustus 2010 @ 18:28:
Waar moet je dan tapas gaan eten Pan? Ik eet nooit tapas.
Oooooh als ik ooit die oh zo geweldige baan heb dan ga ik helemaal los aan luxe.
*droomt nog even verder*
Ik at ze bij een wat onooglijk tentje aan de Kruisweg, Nas Brasas. El Pincho is populairder, maar minder lekker en niet zo fijne bediening.
Maar dit is info van drie jaar geleê....
Waar moet je dan tapas gaan eten Pan? Ik eet nooit tapas.
Oooooh als ik ooit die oh zo geweldige baan heb dan ga ik helemaal los aan luxe.
*droomt nog even verder*
Ik at ze bij een wat onooglijk tentje aan de Kruisweg, Nas Brasas. El Pincho is populairder, maar minder lekker en niet zo fijne bediening.
Maar dit is info van drie jaar geleê....
woensdag 25 augustus 2010 om 19:12
quote:pantalaimon schreef op 25 augustus 2010 @ 19:05:
[...]
Maar dit is info van drie jaar geleê....Oh daar. Nog nooit geweest. Ik had even een fotoplaatje nodig om te weten waar de kruisstraat zat. Ik leer tegenwoordig dagelijks nieuwe straatnamen. Ik herken mijn route altijd aan alles behalve aan de straatnaam.
[...]
Maar dit is info van drie jaar geleê....Oh daar. Nog nooit geweest. Ik had even een fotoplaatje nodig om te weten waar de kruisstraat zat. Ik leer tegenwoordig dagelijks nieuwe straatnamen. Ik herken mijn route altijd aan alles behalve aan de straatnaam.