tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Baas boven baas.
Whaha is dat het

Naja, ik zou de chiropractor ook uit proberen, wie weet helpt het wel haske goed!
quote:borrie2 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:33:

Cis, ik ben daarvoor ook wel es bij een chiropractor geweest, maar dan stond ik iets rechter en de volgende dag was het weer net zo als ervoor.. dus ene voet een paar cm lager als de andere..

Splinter, mijn fysio zei dat ze dat dan als baby hadden moeten doen.. (ik had een ongelijke bilspleet onder andere)ja en iets me vouwen in je bil. Die waren bij mij verschillend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:37:

[...]

ja en iets me vouwen in je bil. Die waren bij mij verschillend Ja dat ja ik zat ook net te denken niet dìe spleet maar die babyvouwen
Oh Bor, maar ik bedoelde ook die zooltjes. Dat is (lijkt?) tamelijk eengvoudig en toch heel nuttig. Maar vast niet altijd heel fijn...

Ongelijke bilspleet, vouwen in je bil; ik leer hier weer hele nieuwe dingen!
quote:borrie2 schreef op 25 augustus 2010 @ 16:38:

[...]

Ja dat ja ik zat ook net te denken niet dìe spleet maar die babyvouwen

Oh, dat begreep ik dan ook verkeerd.
Naja die misschien ook wel want als je heup scheef is trekt volgens mij alles daar scheef naja whatevah
Ik ben een heel klein scheetje beef, da's bijna te verwaarlozen maar kan me heel goed voorstellen dat je er (veel) last van hebt als het meer dan een scheetje is.

Pff, ik zal blij zijn als vandaag voorbij is. Olief is nu thuis en heeft een humeur om op te schieten (fijn zo'n man die zich moeilijk kan uiten) dus die staat bij mij nu even op de negeerstand en ik ging 'even' een bloemetje halen in buurdurp, want daar zit zo'n fijne bloemist. Kennelijk was er iets gebeurd hier in O. want het hele durp stond vast en we werden omgeleid. Door twee truttende trullebollen in de auto voor de auto voor mij, moest de auto (met aanhager) voor mij een stukje achteruit rijden: KEBENG tegen mijn voorbumper aan. Man was beetje ontdaan maar op een klein krasje op mijn bumper na, was er niks te zien. Dus ik zei tegen hem: die gaat bij de collectie Ik heb wel zijn visitekaartje nog gekregen mocht er toch nog wat zijn. Afijn, kwam ik eieieieendelijk in buurdorp, was de bloemist met vakantie!!! Ik heb maar even in mijn stuur gebeten

Goed, ik ga zo ff tukkie doen, mijn ogen vallen echt bijna dicht en ik sleep Olief maar ff mee.
Ik ben mijn eigen bananenschil

Edit: oei, die was nog voor Borrie, niet voor jou Olijf.

Da's meer een

Wel lief van die bumpermeneer, dat ie z'n kaartje gaf. Soms is het inderdaad meer dan je op het eerste gezicht ziet.

't gaat eventjes nie goed nie he, tussen jullie en auto's.....
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 25-08-2010 16:47
Reden: edit enzo
% gewijzigd
Nieuwe hobby: cursus babyvouwen
ja en dan opletten dat die bilspleet recht blijft olijf
Baby-origami
Oh help, het bestaat dus nog echt ook
De werkelijkheid is vaak gruwelijker dan de fantasie, Olijf
Dit moet ik even verwerken. Ik ga tukkie doen.
als je daar maar niet van gaat dromen.....

Tuk se!
Olijf, dat stuurbijten

En laat Olief inderdaad maar even links liggen.

Slaap lekker wijffie

Ik gaat douchen...
woooow, pant wat ben jij goed in dat baby-vouwen

Slaap lekker olijf
OMG Pant!

Oef wat een pech Olijf!

Lekker slapen even, en succes vanavond!
quote:Splinter02 schreef op 25 augustus 2010 @ 13:05:

Hoe gaat het met de poezels Leo? Is het gelukt om ze binnen te houden?

Ja, gaat heel goed. Ze willen graag naar buiten en soms ontsnapt Kootje wel eens maar Lotje en Lena blijven braaf binnen.

Het scheelt wel dat we veel ruimte hebben in huis, ze hoeven zich niet te vervelen of zo maar ze zouden een stukje buiten huppelen wel erg fijn vinden denk ik.

Jammer dat het niet kan......

Lief dat je het vraagt!

Oh Leo, nog van harte!!

Datum op de kaart klopt niet helemaal, maar een kniesoor...
Ik ben weer thuis van een heerlijk middagje stadten. lekker buiten de deur gegeten, gekletst en de hond vlo vrij gemaakt.

En het allerbelangrijkste is dat ik een afspraak met een tattooeerder in de stad heb gemaakt voor mijn rug tattoo.Morgen of overmorgen geef ik hem wat voorbeelden van wat ik mooi vind en dan gaat hij wat voor me maken. Krijg ik lekker toch mijn eigen ontwerp. Spannend hoor, nu gaat het echt gebeuren! Iets waar ik al jaren over roep dat ik dat wil gaat dit jaar er echt van komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven