tetterettes tetteren augustus uit

donderdag 26 augustus 2010 om 23:59
lieverds,even zwaaien en uitelen.
fantje,wat een kolerestreek van die postitcollegatroel.
Kom voor jezelf op he!
Je kunt het en je bent het meer dan waard!
Bah....weet niet wat ik moet zeggen maar een raar zooitje mensen bij elkaar daar en dit verdien je zeker niet!
pant,succes met opdracht.
Je moet er wel wat voor doen maar het klinkt veelbelovend!
slof: sterkte met de waterzooi
fotootjes nog niet kunnen kijken van H&M, mummy's en poezels..morgen op het werk maar proberen.
Ik ben al over mijn datalimiet voor deze maand terwijl ik ook nog de lapslet een dikke week kwijt ben geweest.
Moet dat goed gaan doseren dus..
Nu alleen even mobiel forummen.
veronicas wat een skeetie is jouw kind toch
en Veronicas en Ratteke: heel veel plezier morgen,lekker shoppen,kletsen,lunchen whatever.
Wordt vast gezellig!
fantje,wat een kolerestreek van die postitcollegatroel.
Kom voor jezelf op he!
Je kunt het en je bent het meer dan waard!
Bah....weet niet wat ik moet zeggen maar een raar zooitje mensen bij elkaar daar en dit verdien je zeker niet!
pant,succes met opdracht.
Je moet er wel wat voor doen maar het klinkt veelbelovend!
slof: sterkte met de waterzooi
fotootjes nog niet kunnen kijken van H&M, mummy's en poezels..morgen op het werk maar proberen.
Ik ben al over mijn datalimiet voor deze maand terwijl ik ook nog de lapslet een dikke week kwijt ben geweest.
Moet dat goed gaan doseren dus..
Nu alleen even mobiel forummen.
veronicas wat een skeetie is jouw kind toch
en Veronicas en Ratteke: heel veel plezier morgen,lekker shoppen,kletsen,lunchen whatever.
Wordt vast gezellig!
vrijdag 27 augustus 2010 om 00:04
Slofje, sterkte meid, wat een ellende.
Olijf, fijn dat je schoonouders weer veilig thuis zijn!
Meiden, jullie zijn superlief, wat een enorme steun weer. Ben zo blij met jullie
Ik heb met mijn manager gepraat, jemig wat een muts. Ze wist het natuurlijk al en zei met een serieus gezicht dat ze mijn collega (vh briefje) had gezegd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken omdat al zou ik achter haar job aan gaan, ik toch niet gekwalificeerd zou zijn! Mijn manager heeft geen een diploma, moest laatst een proposol schrijven om aan stagieres te komen en had dit handgeschreven tussen de vragen (die als punten werden opgesomd in een brief) geklad. We kregen het terug met de vraag of het svp in een proposal vorm kon, nou dat heb ik maar gedaan, ze keek me zo wanhopend vragend aan. Ongelofeloos dit. Maar goed, briefjecollega komt dinsdag weer en dan gaan we "praten". Ik ben me toch een potje moe...
Ik ga zo naar huis, morgen vrij, zaterdag werk ik weer een paar uur.
Truste jullie allemaal
Olijf, fijn dat je schoonouders weer veilig thuis zijn!
Meiden, jullie zijn superlief, wat een enorme steun weer. Ben zo blij met jullie
Ik heb met mijn manager gepraat, jemig wat een muts. Ze wist het natuurlijk al en zei met een serieus gezicht dat ze mijn collega (vh briefje) had gezegd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken omdat al zou ik achter haar job aan gaan, ik toch niet gekwalificeerd zou zijn! Mijn manager heeft geen een diploma, moest laatst een proposol schrijven om aan stagieres te komen en had dit handgeschreven tussen de vragen (die als punten werden opgesomd in een brief) geklad. We kregen het terug met de vraag of het svp in een proposal vorm kon, nou dat heb ik maar gedaan, ze keek me zo wanhopend vragend aan. Ongelofeloos dit. Maar goed, briefjecollega komt dinsdag weer en dan gaan we "praten". Ik ben me toch een potje moe...
Ik ga zo naar huis, morgen vrij, zaterdag werk ik weer een paar uur.
Truste jullie allemaal
Optimist tot in de kist!

vrijdag 27 augustus 2010 om 00:34
Djeez Ollie... dit is echt niet te geloven! Hoe kan zo'n persoon daar nou de baas zijn geworden? Echt, ik kan er met mn pet niet bij zeg...
Ik kan niet slapen. Het is veel te warm boven. Het beddengoed lijkt wel klam. Ik lig alleen maar te draaien en iedere keer als ik me omdraai zit Morgana's kont bijna te kussen omdat ze graag dicht bij me wil liggen... Dan is Mac er weer, dan komt Duus weer op me liggen. Leuk hoor, katten....
Nu maar weer naar beneden. Medium kijken en luisteren naar chips etende vriend.
En de deur open doen op de slaapkamer is ook geen optie met alle regen wat er nog aan komt. Dit wordt afzien vannacht.
Ik hoop dat jullie al lekker liggen te slapen.
Ik kan niet slapen. Het is veel te warm boven. Het beddengoed lijkt wel klam. Ik lig alleen maar te draaien en iedere keer als ik me omdraai zit Morgana's kont bijna te kussen omdat ze graag dicht bij me wil liggen... Dan is Mac er weer, dan komt Duus weer op me liggen. Leuk hoor, katten....
Nu maar weer naar beneden. Medium kijken en luisteren naar chips etende vriend.
En de deur open doen op de slaapkamer is ook geen optie met alle regen wat er nog aan komt. Dit wordt afzien vannacht.
Ik hoop dat jullie al lekker liggen te slapen.
vrijdag 27 augustus 2010 om 00:40
vrijdag 27 augustus 2010 om 00:43
Ollie, sorry, ik denk dat de enige optie is opsteken (je leert dat de werkomgeving ruk is), ophalen (je schouders dus om zoveel domheid) en af laten glijden (niks van aantrekken van die sukkels daar) En Zoek. Een. Andere. Baan. Dit gaat niks meer worden daar. Daar ben je te goed voor, zonde van je energie en zonde van de tijd om écht iets passends te vinden. Je hebt er zo hard voor gewerkt. Ga dat dan niet laten verpesten door een stel van die zure truttenbakken.
Het Viva forum is papaja.

vrijdag 27 augustus 2010 om 00:45

vrijdag 27 augustus 2010 om 07:36
Ff een egopost hoor, ik ben vannacht hartstikke ziek geworden. Ik heb denk ik een bijholteontsteking en een flinke ook. De hele linkerkant van mijn gezicht doet zeer, incl. verhemelte en tanden. Bah. Ben de hele week al hangerig en al een hele tijd wat snotterig en vannacht liep er ook aldoor vieze troep mijn keel in (sorry voor deze ranzigheid op de vroege ochtend )
Pijnstillers helpen nauwelijks en ik wacht nu tot 8 uur zodat ik de dok kan bellen.
Bahbahbahbahbah
*einde egopost*
Pijnstillers helpen nauwelijks en ik wacht nu tot 8 uur zodat ik de dok kan bellen.
Bahbahbahbahbah
*einde egopost*
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 27 augustus 2010 om 07:54
Net gemeten, geen koorts. Ben wel rillerig. Maar ik heb een soort van chronische bijholteontsteking en dan hoeft er kennelijk niet altijd koorts bij te zijn. Ik zit ongeveer 2 x p/jr bij de ha voor deze klachten alleen zo erg als nu en zo plotseling heb ik eigenlijk nog niet eerder gehad. In het verleden heb ik ook al 2 x een holtespoeling gehad en ik denk dat het niet onverstandig is om maar weer eens een doorverwijzing voor de kno-arts te vragen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 27 augustus 2010 om 08:29
Mogge Olijf! Ik wilde eerst schrijven "das rot wakker worden", maar je hebt niet gelapen dus...bah! Ik tekort dus nog een bietje suf. Maar moet wel zo de deur uit. Succes bij de ha straks en hopelijk kan je snel door naar een kno-arts voor een structurele oplossing .
Francis, jij bent inmiddels richting werk, succes daar!
Ratteke, heb je nog wel een beetje geslapen vannacht?
Tot later maisjes, ik probeer mobiel een beetje mee te kletsen vandaag.
Francis, jij bent inmiddels richting werk, succes daar!
Ratteke, heb je nog wel een beetje geslapen vannacht?
Tot later maisjes, ik probeer mobiel een beetje mee te kletsen vandaag.

vrijdag 27 augustus 2010 om 09:27
Goeiemorgen dames.
Olijfje, dat is niet zo mooi meid. Ziek zijn.En dan ook nog niet slapen van de pijn. Dat is niet fijn. Gelukkig kan je snel bij de dokter terecht.
Je bent niet de enige die ziek is. Vroon is ook ziek, keelontsteking. Ons uitje gaat dan ook niet door.... Maar dat gaan we wel inhalen wanneer ze weer beter is.
En ik heb nog wel wat geslapen vannacht. Gelukkig voelde alles wat koeler aan toen ik weer naar bed ging. Ik ben wel wakker geworden met 2 enorme rode vlekken in mijn gezicht. Een midden op mijn voorhoofd bij de haargrens. En een op mijn kaak bij mijn oor en die jeukt verschrikkelijk. Het zijn geen muggenbulten. Ik hoop dat dat nog wegtrekt vandaag. Ziet er niet uit.
Olijfje, dat is niet zo mooi meid. Ziek zijn.En dan ook nog niet slapen van de pijn. Dat is niet fijn. Gelukkig kan je snel bij de dokter terecht.
Je bent niet de enige die ziek is. Vroon is ook ziek, keelontsteking. Ons uitje gaat dan ook niet door.... Maar dat gaan we wel inhalen wanneer ze weer beter is.
En ik heb nog wel wat geslapen vannacht. Gelukkig voelde alles wat koeler aan toen ik weer naar bed ging. Ik ben wel wakker geworden met 2 enorme rode vlekken in mijn gezicht. Een midden op mijn voorhoofd bij de haargrens. En een op mijn kaak bij mijn oor en die jeukt verschrikkelijk. Het zijn geen muggenbulten. Ik hoop dat dat nog wegtrekt vandaag. Ziet er niet uit.