tetterettes tetteren augustus uit
vrijdag 27 augustus 2010 om 09:35
vrijdag 27 augustus 2010 om 09:40
vrijdag 27 augustus 2010 om 09:48
vrijdag 27 augustus 2010 om 10:20
Och, het is hier de ziekenboeg vandaag!
Veel beterschap iedereen!
Ik zit hier wat te stressen voor vanmiddag. Komt vast goed. Maar waarom komen mijn helpende vriendinnen altijd te laat? Altijd? Echt altijd? Ook als ik vraag of ze op tijd willen zijn omdat ik anders stress krijg? Nou ja, je mag natuurlijk niks zeggen, want ze komen helpen, maar dit helpt niet.....
Goed.
Zeurpietstand weer uit.
Tot later, en nogmaals veel beterschap. En hopelijk dat alle vlekken ook wegtrekken
Veel beterschap iedereen!
Ik zit hier wat te stressen voor vanmiddag. Komt vast goed. Maar waarom komen mijn helpende vriendinnen altijd te laat? Altijd? Echt altijd? Ook als ik vraag of ze op tijd willen zijn omdat ik anders stress krijg? Nou ja, je mag natuurlijk niks zeggen, want ze komen helpen, maar dit helpt niet.....
Goed.
Zeurpietstand weer uit.
Tot later, en nogmaals veel beterschap. En hopelijk dat alle vlekken ook wegtrekken

vrijdag 27 augustus 2010 om 10:44
Zo, ben ik ook weer. HA heeft me (nog) geen ab oid gegeven omdat ik de laatste jaren al flink aan de ab heb gezeten hiervoor. Moet het qua druk/gesnotter nog een weekje aankijken. Ze zei: als ik nou gelijk weer met ab ga zwaaien ga je er misschien wel resistent voor worden. Zit wat in natuurlijk. Heb nu anti-allergie neusspray gekregen (want dat is wrsl wel de basis van terugkerende ontsteking) en als over een week niet echt verbeterd is, dan moet ik terugkomen en gaat ze me ook doorsturen naar KNO. Ik mag wel een paar dagen een berg pijnstillers nemen tegen de pijn in mijn kaak/tanden/kiezen (tot 8 paracetamol en zelfs nog 4 ibu erbij p/dag-> niet te lang natuurlijk want dan vallen de gaten in mijn maag, heb gelukkig maagbeschermers liggen voor als ik migrainemiddelen moet nemen). Heb net dus 2 panadol plus en 1 roze rakker naar binnen geschoven. Zo nog een maagbeschermer er achteraan en dan ga ik echt plat, ik kijk bijna scheel.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 27 augustus 2010 om 10:47
Och Vroon, ook al ziek?? Keelontsteking, dat is helemaal waardeloos. Als ik ergens een pesthekel aan heb, is het wel aan keelpijn enzo (heb ik gelukkig nu niet)!! Beterschap meissie. Eén voordeel: qua weer mis je helemaal NIKS! Lekker weer om in bedje te liggen en gauw beter te worden.
En Panta, wat je zelf al zegt: komt goed!! Tip: volgende keer tegen je vriendinnen een tijdstip van een uur vroeger dan je in gedachten hebt doorgeven? Dan zijn zij 'te laat' maar op tijd volgens jouw planning Succes en alvast veel plezier later vanmiddag!!
En Panta, wat je zelf al zegt: komt goed!! Tip: volgende keer tegen je vriendinnen een tijdstip van een uur vroeger dan je in gedachten hebt doorgeven? Dan zijn zij 'te laat' maar op tijd volgens jouw planning Succes en alvast veel plezier later vanmiddag!!
vrijdag 27 augustus 2010 om 13:31
en beterschap voor iedereen die het nodig heeft.
En jullie spreken toch gewoon een andere keer af Rat en Veer?
Pan: Succes. Volgende keer een uur eerder afspreken lijkt me verstandig
Ik heb net weer een afwijzing gekregen op een sollicitatie. Maar mochten de gesprekken niet goed verlopen dan doe ik misschien wel mee in een eventuele volgende ronde
Ik heb nog een andere vacature gevonden maar dat salaris is 3 schalen lager als bovenstaande sollicitatie en maar 25 uur per week en voornamelijk in de middag/avond. En op een dag dat ik nu college heb. Ik denk dat ik anders maar gewoon in een callcenter moet gaan werken of zo.
En jullie spreken toch gewoon een andere keer af Rat en Veer?
Pan: Succes. Volgende keer een uur eerder afspreken lijkt me verstandig
Ik heb net weer een afwijzing gekregen op een sollicitatie. Maar mochten de gesprekken niet goed verlopen dan doe ik misschien wel mee in een eventuele volgende ronde
Ik heb nog een andere vacature gevonden maar dat salaris is 3 schalen lager als bovenstaande sollicitatie en maar 25 uur per week en voornamelijk in de middag/avond. En op een dag dat ik nu college heb. Ik denk dat ik anders maar gewoon in een callcenter moet gaan werken of zo.
Het Viva forum is papaja.

vrijdag 27 augustus 2010 om 13:33

vrijdag 27 augustus 2010 om 15:19
Mwah, 8 uur per dag staan vind ik ook best vermoeiend.
De wasmachine staat aan Ik had gisteren een half wasje gewassen zonder lekken. Nu een hele was en kijken of ie dan weer gaat lekken. Het is toch vreeemd? De ene minuut spuugt dat ding al het water eruit en dan doet ie het ineens weer. Ben benieuwd.
De wasmachine staat aan Ik had gisteren een half wasje gewassen zonder lekken. Nu een hele was en kijken of ie dan weer gaat lekken. Het is toch vreeemd? De ene minuut spuugt dat ding al het water eruit en dan doet ie het ineens weer. Ben benieuwd.
Het Viva forum is papaja.

vrijdag 27 augustus 2010 om 15:39
Ik heb 1,5 uur geslapen ofzo. Toen ging het weer ontiegelijk pijn doen. Ik hoop echt dat dit snel gaat werken en anders ga ik voor mijn part vanavond/morgen naar de HAP. Ik voel me ook echt grieperig, koortsig. Blehhhhhhhhhhh.
Ik eet slobber nu even een tomatensoepje. Ik kan niet kauwen wat al mijn tanden/kiezen aan de linkerkant doen zeer. Die ontsteking zit daar fijn tegenaan te duwen. Oor doet pijn, neusgat loopt maar ik kan er bijna niks uit snuiten. Alles zit muurvast.
Ik eet slobber nu even een tomatensoepje. Ik kan niet kauwen wat al mijn tanden/kiezen aan de linkerkant doen zeer. Die ontsteking zit daar fijn tegenaan te duwen. Oor doet pijn, neusgat loopt maar ik kan er bijna niks uit snuiten. Alles zit muurvast.
vrijdag 27 augustus 2010 om 15:44
Was wel genant net bij de dok, ik had eerst gebeld om 14 uur, aldoor in gesprek. Olief (die gelukkig al thuis was) zei: we rijden er gewoon heen, dan maar niet bellen. Ik liep naar de balie, assistente zei: jemig, gaat het wel goed?? (toen ik net in de spiegel keek, snapte ik ook waarom, ik ben zo wit als een vaatdoek) en ik begon gelijk te brullen 'het doet zo zee-hee-heeeeer'
Nou ja, het heeft wel effect gehad
Pilletje begint beetje te werken. Ik ga zo nog ff plat, ben gesloopt.
Nou ja, het heeft wel effect gehad
Pilletje begint beetje te werken. Ik ga zo nog ff plat, ben gesloopt.
vrijdag 27 augustus 2010 om 15:55
Ik schuif heel voorzichtig deze naar binnen hier:
Olijf, goed van Olief!!! Hoop dat 't snel beter gaat!!
Ratteke ook al ziek... Fijn dat K nog thuis was!! Hoop dat je tattoodinges nog wel door kan gaan, had je je zo op verheugd!
Heb zelf geslapen als 'n blok. Niet dat 't geholpen heeft... Zo even douchen en 'n paar boodschapjes halen, man heeft gisteren pil in moeten nemen en kan nu niet veilig 't verkeer in...
Olijf, goed van Olief!!! Hoop dat 't snel beter gaat!!
Ratteke ook al ziek... Fijn dat K nog thuis was!! Hoop dat je tattoodinges nog wel door kan gaan, had je je zo op verheugd!
Heb zelf geslapen als 'n blok. Niet dat 't geholpen heeft... Zo even douchen en 'n paar boodschapjes halen, man heeft gisteren pil in moeten nemen en kan nu niet veilig 't verkeer in...