Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Zeker weten???? En ook niet tussen komen??

Hoe weet ik zeker dat ze hem niet gaat vermoorden?

Grote angst van vriend
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Lok ze met een snoepje en trek Poes voor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Anne, ik begrijp niet zo goed waarom het bij de poezennaam moet passen?

Ik ben meer van de stoere korte nederlandse namen, zoals Teun, Flip, Guus, Joris, Pim, Tom(mie), Koos, alhoewel ik ook een Poekie heb gehad . Ook leuk: Bram, Karel, Gijs, Kees, Jansen, Willem, Frits, Jaap, Japie

Zag zojuist in mijn boek nog een Bertus voorbijkomen. Ook leuk.

Je kunt ook even een paar dagen wachten. Kijken hoe hij zich gedraagt en dan een naam geven. Af en toe kan het je zomaar te binnen schieten! Zo van: jaaaaaaaaaaaa dit is een echte ..........
Myleen je bent me net voor.

Nou ga het waar proberen... hoop van zegen

Nog andere tips??

(wat een drama zeg... nooit meegemaakt dit, wat een feeks is poes!)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ja ik zou er wel bij of tussen gaan zitten. Afmaken of een grote fight, hij moet weten waar zijn plek is, maar het mag wel een beetje lady-achtig.
Katten maken een hoop kabaal, maar ze doden elkaar absoluut niet.
Voor een mannetje vind ik als naam Boy ook leuk. En nou stop ik met namen.
Mooie samenvatting, Itsme!

Als je alles door elkaar husselt: is Basil niet iets voor de nieuwe kat?

Of, omdat je hem via haar hebt ontdekt, een afgeleide van Kletsmajoor? De laatste lettergreep daarvan en er een A achter zetten. Ik schrijf hem niet op, want volgens mij is dat voor Klets erg bekend.
Even iets posten want ik ben jullie steeds kwijt. Mmm een nieuw topic en ik heb alweer heel wat gemist geloof ik.

Ik ga even foto's van Saar spammen. Op verzoek van Mileen.
Hier ook contactlenzen dus absoluut geen last van uien snijden! Maar ja, om daar nu speciaal lenzen voor te nemen...

Ik vind Fedor trouwens ook een mooie naam. Ik keek net even op een Nederlands-Griekse vertaalsite maar ben nog niet echt iets tegengekomen. Ja, mooi is Oreo in het Grieks, dat vond ik nog wel leuk, maar ja..zo heten die koekies ook
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nee, maar het echte aanvallen van Banjer vind ik wel heftig. Je zou verwachten dat ze alleen maar zou grommen en blazen! Charlie is natuurlijk nog maar een kitten en kan daar niet tegenop, kan niet echt terugvechten. Dus ik zou het nu niet tot het uiterste forceren. Banjer weet nu dat ze er is, dus ik zou kleine nu apart zetten en morgen weer verder. Stapje voor stapje
Of Koekie

(als je het daar toch over hebt)
quote:Francisca_ schreef op 01 augustus 2010 @ 20:46:

Katten maken een hoop kabaal, maar ze doden elkaar absoluut niet.Het gebeurt wel Francisca. Er zijn katten die kittens doodbijten. Spreek helaas uit ervaring
Maar dat gebeurt toch niet als ADM en vriend erbij zijn, Slof? Nu maak je ze misschien onnodig bang?

Ik vind Kos wel een leuke stoere en toch Griekse naam.
ADM, het is even heftig, zo'n kennismaking. Vooral voor Poes die er al is (ieieieieeeee, een indringer). Geef Poes veel aandacht, aai haar, stel haar gerust, zet een lieve geruststellende stem op (koediekoedie...jaaa, je bent een lieve poes, is allemaal goed etc.)

Ze moeten het zelf even uitzoeken met elkaar maar hou het wel een beetje in de gaten. Ga Poes niet straffen maar probeer haar wel een beetje te leiden zeg maar.

Succes! Het komt echt goed hoor!
Wat Delphi zegt.

Dat zijn uitzonderingen. Als een kat dat doet, heeft hij een kronkel in zijn kop
Volwassen katten kun je de rangorde laten uitvechten, maar dat geldt nog niet voor volwassen kat versus kitten.
quote:delphicat schreef op 01 augustus 2010 @ 20:54:

Maar dat gebeurt toch niet als ADM en vriend erbij zijn, Slof? Nu maak je ze misschien onnodig bang?

Ik vind Kos wel een leuke stoere en toch Griekse naam.Sorry dat was niet mijn bedoeling. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het in dit geval misschien beter is om het in stapjes te doen en de kleine vannacht apart te zetten.
Ik zou ze inderdaad niet zonder toezicht samen laten vannacht, maar ik moet daarbij zeggen dat ik geen ervaring heb met het "koppelen" van katten.
ik denk dat er toch doorheen moeten hoe vervelend het er ook aan toe gaat helaas ADM. Het is niet makkelijk, ik zou het ook helemaal niet zo leuk vinden

uien snijden met lenzen

*het is alsof ik dronken ben, maar dat is niet zo X-D*
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tja, hier is het 2 x heel goed en bijna geruisloos gegaan (Fido en Joep en Fido en Puk), maar misschien heb ik veel mazzel gehad.
Bo Ghi kon Kay zoooo verschrikkelijk plagen. En af en toe moest hij hem echt even corrigeren.

Ik heb er een keer een leuk verhaal van gemaakt.

Kay en Floyd willen naar binnen en Bo ziet het.

Hier had Bo eindelijk door dat je de deur open doet met de deurkruk ;

Hij probeerde nog de deur voor Kay te openen door naar de kruk te klimmen;

Kreeg het hummeltje nog op zijn flikker omdat hij de deur niet te snel had geopend ;

Lenzen snijden met uiten Its?
quote:itsme26 schreef op 01 augustus 2010 @ 21:01:

Lenzen snijden met uiten is trouwens een uitkomstIts? Hoeveel heb jij op?
High five, Olijf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven