Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
zondag 1 augustus 2010 om 21:22
Mag poes normaal gesproken op jullie slaapkamer? Dan zou ik in ieder geval zorgen dat poes daar vannacht ook bij kan. Dus geen lief klein kittentje op jullie kamer en poes buiten.
Het is van alle drie de katten van Mirtos dit jaar geweest dat ze aan elkaar moesten wennen en ik ben het nu alweer vergeten
Ik heb wel gezorgd dat ik de eerste dag na de komst van de kat thuis was, maar is dit niet mogelijk dan gaat de nieuwe kat gewoon in eenzame opsluiting op een kamer zolang ik er niet bij ben. Dit doe ik een beetje op gevoel en Tipsy zat dus vaak opgesloten in de slaapkamer als ik er niet was. Daar zat ze meestal toch al
Het was geen verwijt hoor dat poes er niet was bij komst Charlie
Joh, als poes ook goed met kater op kon schieten dan zal het uiteindelijk allemaal wel goedkomen. Je had toch niet verwacht dat ze je de komende tijd dankbaar zou zijn he?
Het is van alle drie de katten van Mirtos dit jaar geweest dat ze aan elkaar moesten wennen en ik ben het nu alweer vergeten
Ik heb wel gezorgd dat ik de eerste dag na de komst van de kat thuis was, maar is dit niet mogelijk dan gaat de nieuwe kat gewoon in eenzame opsluiting op een kamer zolang ik er niet bij ben. Dit doe ik een beetje op gevoel en Tipsy zat dus vaak opgesloten in de slaapkamer als ik er niet was. Daar zat ze meestal toch al
Het was geen verwijt hoor dat poes er niet was bij komst Charlie
Joh, als poes ook goed met kater op kon schieten dan zal het uiteindelijk allemaal wel goedkomen. Je had toch niet verwacht dat ze je de komende tijd dankbaar zou zijn he?
zondag 1 augustus 2010 om 21:24
Eh.. de eerste keer met nagels.. Het bewijst staat in de mooie leren witte bank...
Daarna volgens mij zonder nagels maar ik kan het niet echt zien.
Ze duikt wel in het gordijn met herrie maar volgens is dat het enige..
Het is nu stil.
Net poes snoepjes gegeven terwijl vriend tegen de kleine aan het praten was.
Kleine is nu stil achter het gordijn en poes zit op de trap (daar zit ze trouwens nooit)
Daarna volgens mij zonder nagels maar ik kan het niet echt zien.
Ze duikt wel in het gordijn met herrie maar volgens is dat het enige..
Het is nu stil.
Net poes snoepjes gegeven terwijl vriend tegen de kleine aan het praten was.
Kleine is nu stil achter het gordijn en poes zit op de trap (daar zit ze trouwens nooit)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

zondag 1 augustus 2010 om 21:24
En hier nog wat Griekse namen, misschien zijn sommige al genoemd, maar ik vond deze wel geschikt voor een kat:
Ajax ( )
Adonis
Balthasar
Ceasar
Cosmo
Demis
Doran
Fenix
Homer (Belofte)
Jani
Jason (genezing brengend)
Jerry (Heilig)
Leon
Midas
Pavlos
Pyrrus
Spiros
Stavros
Thom (Tweeling)
Timon
Tim (om God te eren)
Yri
Van sommige namen verwacht je niet dat ze Grieks zijn (o.a. Jason en Jerry), daarom heb ik even de betekenis erachter gezet.
Ajax ( )
Adonis
Balthasar
Ceasar
Cosmo
Demis
Doran
Fenix
Homer (Belofte)
Jani
Jason (genezing brengend)
Jerry (Heilig)
Leon
Midas
Pavlos
Pyrrus
Spiros
Stavros
Thom (Tweeling)
Timon
Tim (om God te eren)
Yri
Van sommige namen verwacht je niet dat ze Grieks zijn (o.a. Jason en Jerry), daarom heb ik even de betekenis erachter gezet.
zondag 1 augustus 2010 om 21:26
Poes en kater moesten ook aan elkaar wennen. Maar toen waren de rollen omgekeerd. En was het zonder geluid.
Het is de bedoeling dat de eerste maanden als wij er niet zijn de kleine in de kattenkamer gaat, ook 's avonds. Het huis is te groot om zo'n klein beestje zonder toezicht rond te laten lopen. Zo hebben we het ook met de kater gedaan toen hij klein was.
Ik wacht nog een half uurtje en dan breng ik de kleine naar bed.
Eens??
Het is de bedoeling dat de eerste maanden als wij er niet zijn de kleine in de kattenkamer gaat, ook 's avonds. Het huis is te groot om zo'n klein beestje zonder toezicht rond te laten lopen. Zo hebben we het ook met de kater gedaan toen hij klein was.
Eens??

zondag 1 augustus 2010 om 21:30
quote:AnneDaisyMay schreef op 01 augustus 2010 @ 21:26:
Poes en kater moesten ook aan elkaar wennen. Maar toen waren de rollen omgekeerd. En was het zonder geluid.
Eens??Eens Zo heb ik het ook gedaan. Dan weet je tenminste dat de kleine safe is als je werken bent. Ik heb al vele koppelingen gehad. De ene keer ging soepel, de andere keer niet, maar het is altijd goedgekomen!
Eens??Eens Zo heb ik het ook gedaan. Dan weet je tenminste dat de kleine safe is als je werken bent. Ik heb al vele koppelingen gehad. De ene keer ging soepel, de andere keer niet, maar het is altijd goedgekomen!
zondag 1 augustus 2010 om 21:31
Oh wat is dit moeilijk.
De kleine kwam net achter het gordijn vandaan en poes wees hem direct weer zijn plaatst.
Stormde op hem af en nu zit hij weer achter het gordijn.
Vind het best moeilijk om vooral poes aandacht te geven.
Maar zit nu naast poes haar te aaien.
Hoop dat ze er intrapt...
De kleine kwam net achter het gordijn vandaan en poes wees hem direct weer zijn plaatst.
Stormde op hem af en nu zit hij weer achter het gordijn.
Vind het best moeilijk om vooral poes aandacht te geven.
Maar zit nu naast poes haar te aaien.
Hoop dat ze er intrapt...

zondag 1 augustus 2010 om 21:40
ADM, laat die kleine nou even lekker in z'n uppie rondsnuffelen, en richt je alleen op poes. Dan kan die kleine z'n nieuwe huis verkennen, en poes krijgt van jullie de bevestiging dat alles oké is. Als één van jullie met die kleine bezig is, en de andere met poes, dan loop je volgens mij veel meer kans op jaloezie.
Kleine heeft al een heleboel meegemaakt, dat is waar, maar is 'ie daarom zielig? Nee toch? Lekker rond laten sjouwen, en je bezig houden met poes.
Zoeb: wat een lekkertje is het toch, die Saar. Heerlijk!!!
Klets: leuk spul heb je gekocht!!
Fran, gewoon lekker een nieuwe start maken morgen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
*denk* Iets belangrijks vergeten? Ik hoop het niet!!!
Zoon is weer thuis, ligt lekker in z'n eigen bedje nu. Toen we bericht kregen dat ze er bijna waren hebben we Bunker aangelijnd en zijn we naar buiten gegaan. Toen Bunker de auto zag, en helemaal toen zoon het raam open deed en begon te roepen, ging Bunker helemaal uit z'n stekker!!! Blaffen, piepen, springen! Zo maf, van die sprongen recht omhoog, in het luchtledige zeg maar. En de rest van de middag heeft Bunker alleen maar verliefd achter zoon aan gehobbeld. Als zoon dan zat, gelijk die kop op z'n schoot, oogjes dicht.... Hè hè...
Zoë daarentegen wilde niks van zoon weten. Een echte kat hè... Jij bent anderhalve week weggeweest, en dat zul je weten ook! Maar die begon al weer bij te draaien, zal vanavond wel bij zoon op z'n bed liggen te slapen denk ik zo.
Kleine heeft al een heleboel meegemaakt, dat is waar, maar is 'ie daarom zielig? Nee toch? Lekker rond laten sjouwen, en je bezig houden met poes.
Zoeb: wat een lekkertje is het toch, die Saar. Heerlijk!!!
Klets: leuk spul heb je gekocht!!
Fran, gewoon lekker een nieuwe start maken morgen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
*denk* Iets belangrijks vergeten? Ik hoop het niet!!!
Zoon is weer thuis, ligt lekker in z'n eigen bedje nu. Toen we bericht kregen dat ze er bijna waren hebben we Bunker aangelijnd en zijn we naar buiten gegaan. Toen Bunker de auto zag, en helemaal toen zoon het raam open deed en begon te roepen, ging Bunker helemaal uit z'n stekker!!! Blaffen, piepen, springen! Zo maf, van die sprongen recht omhoog, in het luchtledige zeg maar. En de rest van de middag heeft Bunker alleen maar verliefd achter zoon aan gehobbeld. Als zoon dan zat, gelijk die kop op z'n schoot, oogjes dicht.... Hè hè...
Zoë daarentegen wilde niks van zoon weten. Een echte kat hè... Jij bent anderhalve week weggeweest, en dat zul je weten ook! Maar die begon al weer bij te draaien, zal vanavond wel bij zoon op z'n bed liggen te slapen denk ik zo.
Iets anders

zondag 1 augustus 2010 om 21:43
Ik heb altijd een huis vol katten gehad en de meeste katten zag je echt denken, als er een nieuw kitten bijkwam: oh een nieuwe spruit? oke geen probleem. Anderen gingen voor de show ff blazen en grommen (en soms ook meppen) en dat duurde meestal een paar dagen, maar ging altijd over. En het ligt er ook vaak aan hoe het kitten zelf reageert. De één is nou eenmaal stoerder dan de ander. Toen Teun als kitten binnenkwam werd hij ontzettend gemept door Tommie en hij had er gewoon schijt aan!
Meeste problemen heb ik gehad met het koppelen van volwassen katten.
Meeste problemen heb ik gehad met het koppelen van volwassen katten.
zondag 1 augustus 2010 om 21:45
Als Poes niet in de slaapkamer slaapt zou ik die kleine wel meenemen, zo zielig alleen in een vreemd huis. Hier ook altijd gedaan en de andere katten wilde ook op bed dus hadden zoiets, dan moet ik die kleine eikel (bo toen die klein was) maar accepteren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 1 augustus 2010 om 21:46
quote:Babsjuh schreef op 01 augustus 2010 @ 21:40:
Zoon is weer thuis, ligt lekker in z'n eigen bedje nu. Toen we bericht kregen dat ze er bijna waren hebben we Bunker aangelijnd en zijn we naar buiten gegaan. Toen Bunker de auto zag, en helemaal toen zoon het raam open deed en begon te roepen, ging Bunker helemaal uit z'n stekker!!! Blaffen, piepen, springen! Zo maf, van die sprongen recht omhoog, in het luchtledige zeg maar. En de rest van de middag heeft Bunker alleen maar verliefd achter zoon aan gehobbeld. Als zoon dan zat, gelijk die kop op z'n schoot, oogjes dicht.... Hè hè... Ah gossie wat lief
Zoon is weer thuis, ligt lekker in z'n eigen bedje nu. Toen we bericht kregen dat ze er bijna waren hebben we Bunker aangelijnd en zijn we naar buiten gegaan. Toen Bunker de auto zag, en helemaal toen zoon het raam open deed en begon te roepen, ging Bunker helemaal uit z'n stekker!!! Blaffen, piepen, springen! Zo maf, van die sprongen recht omhoog, in het luchtledige zeg maar. En de rest van de middag heeft Bunker alleen maar verliefd achter zoon aan gehobbeld. Als zoon dan zat, gelijk die kop op z'n schoot, oogjes dicht.... Hè hè... Ah gossie wat lief
zondag 1 augustus 2010 om 21:48
We hebben de kleine nu maar boven in de katten kamer gedaan. Hij was dood en doodmoe en moet gewoon even slapen.
Morgen een nieuwe dag.
Ga eerder naar huis zodat ik alleen thuis ben. Merk toch dat vriend hier niet tegen kan.
Ik ben zelf wat rustiger maar vind dit wel moeilijk hoor.
Poes in ieder geval veel aandacht gegeven, net met haar gespeeld en veel lekkers gegeven. Morgen ga ik hart halen. Dat werkte heel goed toen ik de kater en haar introduceerde. Gaf ze elke een bak lekker eten en zette dat elke keer dichter bij elkaar.
Morgen een nieuwe dag.
Ga eerder naar huis zodat ik alleen thuis ben. Merk toch dat vriend hier niet tegen kan.
Ik ben zelf wat rustiger maar vind dit wel moeilijk hoor.
Poes in ieder geval veel aandacht gegeven, net met haar gespeeld en veel lekkers gegeven. Morgen ga ik hart halen. Dat werkte heel goed toen ik de kater en haar introduceerde. Gaf ze elke een bak lekker eten en zette dat elke keer dichter bij elkaar.
zondag 1 augustus 2010 om 21:53
Wil trouwens eventjes iets een beetje nuanceren: dat ik vannacht alle troep heb staan opruimen in m'n eentje, is niet omdat man niet wìlde helpen. Maar hij kan in goede doen al niet tegen die stank, staat dan om de haverklap te kokhalzen, en heeft nu medicijnen die z'n maag aanvreten en dat verergert het kokhalzen en misselijk worden alleen maar.
Hij heeft aangeboden te helpen hoor, keer of 5 Maar dan weet ik één ding zeker: dan gaat hij óók overgeven, en daar kan IK dan weer niet tegen en voor ik 't weet sta ik niet de rotzooi van 1-tje op te ruimen, maar van 3
Hij heeft aangeboden te helpen hoor, keer of 5 Maar dan weet ik één ding zeker: dan gaat hij óók overgeven, en daar kan IK dan weer niet tegen en voor ik 't weet sta ik niet de rotzooi van 1-tje op te ruimen, maar van 3
Iets anders