Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
maandag 2 augustus 2010 om 09:28
goedemorgen dames
cis, succes vandaag
Biebs, die heel goedkope van de ikea zijn niet heel fijn. En schijnen daarbij een beetje door. Misschien staat er wel ergens een grabbelbak met goedkope dekbedden
Er kwamen een heleboel films voorbij ik ga zo maar even googlen
cis, succes vandaag
Biebs, die heel goedkope van de ikea zijn niet heel fijn. En schijnen daarbij een beetje door. Misschien staat er wel ergens een grabbelbak met goedkope dekbedden
Er kwamen een heleboel films voorbij ik ga zo maar even googlen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 2 augustus 2010 om 09:35
Oh daar is die stomme flap aan een dekbed voor Rat
Ik heb heeeele oude dekbedovertrekken van de Ikea, van toen ik nog 'thuis' woonde en zien er nog steeds goed uit.
Ik vind die (op de ikeasite) in zo'n slideplaatje de alvine kist best mooi (wel 40 euro voor 2 overtrekken)
Kajsa Blad is 16 euro voor 2 overtrekken.
trouwens
Ik hoop dat ik snel wat ga horen van mijn andere sollicitaties. Zit me nu ook een beetje in te lezen voor de blauwe sollicitatie.
Ik heb heeeele oude dekbedovertrekken van de Ikea, van toen ik nog 'thuis' woonde en zien er nog steeds goed uit.
Ik vind die (op de ikeasite) in zo'n slideplaatje de alvine kist best mooi (wel 40 euro voor 2 overtrekken)
Kajsa Blad is 16 euro voor 2 overtrekken.
trouwens
Ik hoop dat ik snel wat ga horen van mijn andere sollicitaties. Zit me nu ook een beetje in te lezen voor de blauwe sollicitatie.
maandag 2 augustus 2010 om 10:05
ik heb net voor 29 euro (+ 7,50 kosten) een hotelovernachting voor 2 personen gescoord met ontbijt in een hotel in Alkmaar.
rosmanties toch
www.depalatijn.nl
maandag 2 augustus 2010 om 10:15
Goodmorning!
Ben ik nou de enige hier die al braaf achter haar bureautjezit?
(hoewel, hoe braaf is het om dan te zitten forummen? )
Fran, succes vandaag! Hoop dat het beter voelt als nu je eenmaal bezig bent.
Klets, misschien moet je elders even iets meer vertellen over je blauwe sollicitatie. Ik weet daar wel wat van, afhankelijk van waar je voor komt. Dus misschien kan ik wat tips geven.
Had je mijn berichtje trouwens nog gezien over die wasmasjien bij de Makro? Indesit voor 236 euro.
Bieb, fijn dat jouw masjien er al is. En ik weet dat ook nooit goed, van dat fooi geven. De manier van Fran vinnik wel een goede. OP vakantie hadden we een lekke band en kwamen bij een mannetje die ons heel snel en heel goed en heel goedkoop hielp. Toen we weg wilden rijden heb ik man teruggestuurd om hem iets extra's te geven. Maar zelf....beetje ongemakkelijk.
Hee, strakke actie, dat hotelletje! Dat wordt leu-heuk!
Ben ik nou de enige hier die al braaf achter haar bureautjezit?
(hoewel, hoe braaf is het om dan te zitten forummen? )
Fran, succes vandaag! Hoop dat het beter voelt als nu je eenmaal bezig bent.
Klets, misschien moet je elders even iets meer vertellen over je blauwe sollicitatie. Ik weet daar wel wat van, afhankelijk van waar je voor komt. Dus misschien kan ik wat tips geven.
Had je mijn berichtje trouwens nog gezien over die wasmasjien bij de Makro? Indesit voor 236 euro.
Bieb, fijn dat jouw masjien er al is. En ik weet dat ook nooit goed, van dat fooi geven. De manier van Fran vinnik wel een goede. OP vakantie hadden we een lekke band en kwamen bij een mannetje die ons heel snel en heel goed en heel goedkoop hielp. Toen we weg wilden rijden heb ik man teruggestuurd om hem iets extra's te geven. Maar zelf....beetje ongemakkelijk.
Hee, strakke actie, dat hotelletje! Dat wordt leu-heuk!
maandag 2 augustus 2010 om 10:15
maandag 2 augustus 2010 om 10:43
Goedemorgen dames!
Ik zit op mijn werk te stressen want ik moet een heleboel doen maar ik wil persé vanmiddag vrij!
Net al zitten mailen met Myleen en zij heeft me wel een beetje weten te geruststellen. Vanmiddag ga ik dan vol goede moed aan de slag met gekookte kipfilet (daar is madam gek op en man de kleine ook).
Maar ik wilde jullie nogmaals bedanken voor alle goede adviezen en jullie geduld!
Liefs,
ADM
Ik zit op mijn werk te stressen want ik moet een heleboel doen maar ik wil persé vanmiddag vrij!
Net al zitten mailen met Myleen en zij heeft me wel een beetje weten te geruststellen. Vanmiddag ga ik dan vol goede moed aan de slag met gekookte kipfilet (daar is madam gek op en man de kleine ook).
Maar ik wilde jullie nogmaals bedanken voor alle goede adviezen en jullie geduld!
Liefs,
ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
maandag 2 augustus 2010 om 10:44
maandag 2 augustus 2010 om 10:48
quote:biebelie schreef op 02 augustus 2010 @ 10:46:
leuk Hero!!
Maar Hero van het forum zegt me dan weer helemaal niks....Dat was de man van Mimsey, die is overleden na een ziekbed. Over dat proces heeft ze geschreven op het forum. Ik heb het zelf ook pas naderhand gelezen, maar het was heel verdrietig en toch ook mooi om hoe ze het samen deden.
leuk Hero!!
Maar Hero van het forum zegt me dan weer helemaal niks....Dat was de man van Mimsey, die is overleden na een ziekbed. Over dat proces heeft ze geschreven op het forum. Ik heb het zelf ook pas naderhand gelezen, maar het was heel verdrietig en toch ook mooi om hoe ze het samen deden.
maandag 2 augustus 2010 om 10:53
Klopt.. en zij heeft een tijd nog een avatar gehad met hem en haar dochtertje van de rug af gezien. Dat was zo'n mooie foto. Een grote stoere man en daarnaast een heel klein meisje. Dat beeld staat me nog zo voor de geest. Ik kan niets van mimsey lezen zonder dat ik daar aan denk.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.