Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Oke hihihi, ja snap ik, vergat even dat die van jou gewoon nog buiten kunnen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goedemorgen dames

cis, succes vandaag

Biebs, die heel goedkope van de ikea zijn niet heel fijn. En schijnen daarbij een beetje door. Misschien staat er wel ergens een grabbelbak met goedkope dekbedden

Er kwamen een heleboel films voorbij ik ga zo maar even googlen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Blegh... Ik ga nu richting werk. Tot vanmiddag maisjes
tis maar even Francis...komt goed... [ stiekeme ]

oké dan worden die goedkope dekbeddingessen het definitief niet...
Oh daar is die stomme flap aan een dekbed voor Rat

Ik heb heeeele oude dekbedovertrekken van de Ikea, van toen ik nog 'thuis' woonde en zien er nog steeds goed uit.

Ik vind die (op de ikeasite) in zo'n slideplaatje de alvine kist best mooi (wel 40 euro voor 2 overtrekken)

Kajsa Blad is 16 euro voor 2 overtrekken.

trouwens

Ik hoop dat ik snel wat ga horen van mijn andere sollicitaties. Zit me nu ook een beetje in te lezen voor de blauwe sollicitatie.
Frans het komt goed het komt goed. Het is gewoon die drempel
als het goed is komt mijn rolkattenbak vandaag of morgen.
Ohh spannend Kikkertje, ik hoop dat die bevalt. Heb je de normale of de grote? Jammer dat ze maar in 2 (vieze) kleuren zijn te krijgen, bruin of groen.

ik heb net voor 29 euro (+ 7,50 kosten) een hotelovernachting voor 2 personen gescoord met ontbijt in een hotel in Alkmaar.

rosmanties toch

www.depalatijn.nl
Goodmorning!

Ben ik nou de enige hier die al braaf achter haar bureautjezit?

(hoewel, hoe braaf is het om dan te zitten forummen? )

Fran, succes vandaag! Hoop dat het beter voelt als nu je eenmaal bezig bent.

Klets, misschien moet je elders even iets meer vertellen over je blauwe sollicitatie. Ik weet daar wel wat van, afhankelijk van waar je voor komt. Dus misschien kan ik wat tips geven.

Had je mijn berichtje trouwens nog gezien over die wasmasjien bij de Makro? Indesit voor 236 euro.

Bieb, fijn dat jouw masjien er al is. En ik weet dat ook nooit goed, van dat fooi geven. De manier van Fran vinnik wel een goede. OP vakantie hadden we een lekke band en kwamen bij een mannetje die ons heel snel en heel goed en heel goedkoop hielp. Toen we weg wilden rijden heb ik man teruggestuurd om hem iets extra's te geven. Maar zelf....beetje ongemakkelijk.

Hee, strakke actie, dat hotelletje! Dat wordt leu-heuk!
we hebben de grote myleentje en die kleur maakt ons niet zoveel uit. En de katten denk ik ook niet

Zou overigens wel wat zijn dat ze denken die kleur groen heb ik niet besteld dus no way dat ik op die bak ga zitten poepen
biebs klinkt goed

goedemorgen splint
Goedemorgen dames!

Ik zit op mijn werk te stressen want ik moet een heleboel doen maar ik wil persé vanmiddag vrij!

Net al zitten mailen met Myleen en zij heeft me wel een beetje weten te geruststellen. Vanmiddag ga ik dan vol goede moed aan de slag met gekookte kipfilet (daar is madam gek op en man de kleine ook).

Maar ik wilde jullie nogmaals bedanken voor alle goede adviezen en jullie geduld!

Liefs,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ps de kleine heeft ook een naam. Vanochtend in de auto zij vriend in een keer, zullen we hem Hero noemen omdat hij zo moedig is. Vond ik zo lief en moest meteen ook aan Hero van het forum denken. Vond ik wel mooi!
leuk Hero!!

Maar Hero van het forum zegt me dan weer helemaal niks....
quote:biebelie schreef op 02 augustus 2010 @ 10:46:

leuk Hero!!

Maar Hero van het forum zegt me dan weer helemaal niks....Dat was de man van Mimsey, die is overleden na een ziekbed. Over dat proces heeft ze geschreven op het forum. Ik heb het zelf ook pas naderhand gelezen, maar het was heel verdrietig en toch ook mooi om hoe ze het samen deden.
Bieb, Mimsey noemde haar man Hero hier op het forum. Die na een lang ziekbed (kanker) is overleden. Ze schreef hier elke dag over de strijd die hij leed.
Oooh wat verdrietig.

(maar Mimsey ken ik geloof ik ook niet)
Mimsey is volgens mij ook een keer Forumster van de maand geworden. Daar heeft ze een interview gegeven.
Klopt.. en zij heeft een tijd nog een avatar gehad met hem en haar dochtertje van de rug af gezien. Dat was zo'n mooie foto. Een grote stoere man en daarnaast een heel klein meisje. Dat beeld staat me nog zo voor de geest. Ik kan niets van mimsey lezen zonder dat ik daar aan denk.
Even boerderie taal (sorry Delphi...heel eventjes maar)

Babs,ik zie dat jij al wel credits hebt.

hoewel ik op level 9 zit heb ik die nog steeds niet.....kan nu geen grond kopen.

hoe kom jij daaraan?
Toch eens wat vaker op de blogs enzo kijken dus....
Biebele ik ben jaloers want ik zit nog maar op level 2!

* gaat weer vlug aan het werk *
Oh ja, wil iemand mijn planten water geven? Alstublieft? Ik kan niet op hyves op mijn werk. Thanx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven