Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
quote:Kletsmajoor schreef op 03 augustus 2010 @ 14:32:

Bweeeh mijn wasmachine lekt.

Zal ik een topic openen?

Nou het is leuk geprobeerd maar hij is nu echt overleden.

Wil er iemand cake komen eten en koffie komen drinken?

Ik heb gelukkig wel genoeg geld op mijn spaarrekening voor een nieuwe wasmachine. Daarna is ie leeg, maar het is toch niet echt handig zonder wasmachine.

En zo ik maar weer dat ik soms aan hele verkeerde zuunigheid doe Als ie dan maar wel zelf gebakken is
Myleen een verdoving moet je altijd zelf betalen en dat kost volgens mij op zn hoogst 15 euro. (?)

Even geen flesjes wijn meer kopen en je hebt het er weer uit.
klets, als je die van de makro wilt kunnen we wel kijken of itsman en ik jouw kant kunnen opkomen binnen nu en twee weken (of staat hij al langer in de folder)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vorige keer wist ik niet dat ik al in februari over mijn budget heen was. Vorige maand 5 verdovingen, dat geld heb ik niet dus liever een fles wijn. Ik heb ook nog een paar Lyrica genomen. Hopelijk werkt het, we merken het om half 4 wel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
hij past namelijk niet in mijn smart (die wasmachine dan)
Its wat ontzettend lief van je. Maar nu is het net of ik hier aan het hengelen was naar hulp of zo. Ik kan misschien ook wel bij een andere winkel bestellen. Want aansluiting etc. en oude wasmachine meenemen is misschien ook wel handig. Anders weet ik het wel weer
ik moet nu even werken, laat maar wat weten klets

Succes bij de tandarts myleentje
nee hoor, was alleen maar aangeboden omdat wij dat pasje toch hadden. Ik neem altijd vreemden mee naar de makro . Want iedereen wil het wel eens gezien hebben, dus vandaar
Oooh dit haal ik zo weer weg hoor...

Ik ben zo'n slecht kreng

*poef weg...ivm praaaivessie van Conard*
Myleen. Ik vind het níet handig dat je niet voor verdovingen gaat kiezen als je ook al bang bent voor de tandarts. Neem gewoon die verdovingen want we zitten hier niet in de middeleeuwen. Ok, 5 verdovingen is al een stuk minder goedkoop maar bezuinig ajb ergens anders op.

En stop met dat gezuip uit die stomme fles. NIET handig als je naar de tandarts moet.
Ooooooh ik ben nu wel heeeel benieuwd hoor!!

En hij wil geen kat omdat dat zo'n gedoe is, maar wel een vrouw met DRIE kinderen. Biieeeb vertel ajb eens hoe ze heten dan

*poef...kermisnamen weer weg*
Oh dat thema vind ik leuk.

Alleen de namen niet.

Nou veel succes voor hem dan maar
Oef....

Dyonne vind ik wel leuk, de rest niet.

Jij gaat dit vast niet op de voet volgen, he Groot Woest Koekiemonster Biebelien??
haha...neeej mijn nieuwsgierigheid is bij deze bevredigd

Ik ga hem ook van mn haifs mieteren als we alles geregeld hebben.

(nu nog niet kwaad maken)
MV, 'n páár lyrica? Bovenop de wijn die je al op hebt?

Ik heb zó'n zin om ongelooflijk kwaad te worden op je nu!!! Weet je nog wat er gebeurde toen je per ongeluk 1 lyrica teveel innam? Je was nondeknetters helemaal van de wereld!!! Oeehhh..... ik heb qwerty in m'n voorhoofd staan en da's niet omdat ik op m'n toetsenbord in slaap viel maar van 't van onbegrip met m'n hoofd op m'n bureau bonken!!

Mens, je lichaam werkt je al zo tegen, maar dan moet je er echt wat beter voor gaan zorgen!!!

Geef me via hyves je rekeningnummer, maak ik 5 keer 15 euro over voor die verdoving. Hell, maak ik er 6 keer van, kun je nog de beest uit gaan hangen ook.

Domme, domme, lieve MV.... Je zorgt voor die katten alsof het de troonopvolgers zijn van dit land, maar je eigen lijf laat je naar de verdommenis gaan!!
Iets anders
Ben ik het even met Babs eens. Wat doe je jezelf aan zeg! Kom op, je bent een volwassen vrouw, denk na. Zeker als je het nu nog waagt om met de auto te gaan. Je bent een gevaar voor anderen en voor jezelf.

Ik ben best boos op je nu. Geldzorgen is niet leuk nee maar wat Bieb zei vind ik wel een heel goed en verstandig advies. Verkoop je huis en ga huren. Die kat van je moet idd maar bij Klets op strafkamp. Hoeveel ben je in de week wel niet kwijt aan kattengrit? 50 euro? Meer? Het is heel jammer voor hem maar je haalt vanaf vandaag maar mooi de plasjes en poepjes er uit met een schepje. Dat gaat je ongeveer 200 euro in de maand schelen. Moet je eens kijken hoeveel kleren je daar van kan kopen. En goede schoenen.

Blijf met je tengels van de Lyrica af. Alleen die innemen die je nodig hebt om geen pijn te hebben.

Zo, en nu naar de tandarts. Ik wens je veel sterkte.

*boosmodus uit*
Ik ben het zo ontzettend eens met Babs en Rat. !

274 euro met oude wasmachine meenemen, nieuwe aansluiten en bezorging. Lijkt me heel verstandige koop. Toch?

Indesit met beveiligingsdinges.
Babs en Rat, jullie halen me de woorden uit de mond. Ik zit nl. al een hele tijd te broeden op een post voor MV maar als ik boos ben kan ik soms wat lomp uit de hoek komen.

Maar ik ben het wel helemaal met jullie eens. MV, je bent echt heel onverstandig bezig nu. Ik denk dat je echt eens heel goed naar jezelf moet gaan kijken nu, sorry. Je helpt jezelf alleen maar van de wal in de sloot en dat gun ik je niet.

Ik heb het allerbeste met je voor hoor, begrijp dat niet verkeerd, maar je moet zelf wel meewerken en dat doe je nu naar m.i. niet dus stop daar ajb mee!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lieve Mylene, luister alsjeblieft even heel goed naar Ratje, Klets, Babs en Olijf. Ze hebben heel erg gelijk, dit gaat niet goed zo.

Je bent zo lief voor anderen en zo slecht voor jezelf. Dat moet je echt gaan omdraaien, iemand anders kan dat niet voor je doen.

(en ja, ik ben ook echt boos om hoe je nu doet , maar ben daar nooit zo goed in, dus sluit ik maar gewoon bij de anderen aan).
Oh en het boekje voor Anneke is binnen. Had iemand haar adres?
Op de haifs staat het adres volgens mij Ratteke.
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 03 augustus 2010 @ 15:29:

Op de haifs staat het adres volgens mij Ratteke.ik was al aan het zoeken maar ik kan de naam van haar site niet vinden. Ik heb wel gegoogled tent vier te huur toch in het engels? En dan in canada. Ik heb m dan denk ik toch wel gevonden.
Klets, ik geloof dat iedereen Indesit heeft afgeraden. Wat voor antwoord verwacht je precies?

Op MV ga ik niet in, al een tijdje niet en dat is precies hierom

Ik ben weer thuis, hond staat uit
Wacht even hoor Rat. Weet je wel zeker dat dat het goede adres is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven