Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Rat, ze zitten in Banff als ik me goed herinner.

Fran, hoe doe je dat? Hond uitzetten? Wil ik graag leren voor de volgende keer dat zoon uit logeren gaat

Klets, Indesit... Alleen maar slechte ervaringen mee, behalve de koelkasten, dat kunnen ze wel.
Iets anders
Ehm, men gaat naar de heide, men komt een mevrouw tegen met 3 honden, men laat alle honden los en kletst onder het rausen door, met mevrouw. Men keert terug naar de auto, en voilla, hond staat uit
quote:Babsjuh schreef op 03 augustus 2010 @ 15:43:

Rat, ze zitten in Banff als ik me goed herinner.

Fran, hoe doe je dat? Hond uitzetten? Wil ik graag leren voor de volgende keer dat zoon uit logeren gaat

Klets, Indesit... Alleen maar slechte ervaringen mee, behalve de koelkasten, dat kunnen ze wel.Ze zegt toch altijd dat ze in Calgary woont?
Klets....domdomdom...die Indesit

DOE HET NOU NIET!!!

en dan zeg je dat MV eigenwijs is..

(wat ook waar is maar daar is al genoeg over gezegd en goede raad gegeven )

Koop voor hetzelfde geld een zanussi of een Whirlpool.

(die van mij is stil en wast als een tierelier!!)
Hond staat uit lekker!
quote:Ratteke schreef op 03 augustus 2010 @ 15:47:

[...]

Ze zegt toch altijd dat ze in Calgary woont?Daar woont ze, maar die tentenbusiness is in Banff. Webadres zit in je hyvesmail
Iets anders
Ok, eigenlijk geen antwoord dan

Ik ga het geld van mijn spaarrekening over laten schrijven (daar heb ik heel verstandig geen opnamepas van en zo en geen internetbankierenmogelijkheden) maar weet je, ik zit nu nog krap. Ben een sloeberstudent met een halve baan waar ik pas vrijdag 3 uurtjes hoef te werken dus het hoeft allemaal niet van het beste merk te zijn. Als ik straks werk heb en gewoon meer verdien dan dat ik nu doe (of beter weet te sparen ) dan ga ik verdere eisen stellen. Dit ouwe kreng heeft het ook 8 jaar gedaan bij mij.
quote:Francisca_ schreef op 03 augustus 2010 @ 15:44:

Ehm, men gaat naar de heide, men komt een mevrouw tegen met 3 honden, men laat alle honden los en kletst onder het rausen door, met mevrouw. Men keert terug naar de auto, en voilla, hond staat uit Ah ja... daar gaat het hier al mis... auto... en loslopen....
Iets anders
Nooou ok ik heb nog een paar dagen bedenktijd dus ik zoek nog wel even verder hoor Biebelientje woeste koekenvretert.
Is ook zo Klets... Alstie het maar voor een jaar of 8 doet dan, dan lijkt het me een prima koop
zanussi

heel veel goedkope andere wasmachines

van de Its

outlet van de neckermann
quote:Francisca_ schreef op 03 augustus 2010 @ 15:54:

Is ook zo Klets... Alstie het maar voor een jaar of 8 doet dan, dan lijkt het me een prima koop

Daarom heb ik ook niet zo'n dure hoor..

maar van te voren weten dat je met Indesit dikke kans hebt dat die het na 3 of 4 jaar opgeeft

Dan zijn er nog zat andere opties.

en nu ga ik even een stoeltje rood schilderen.
Lieve Myleen, ik heb inhoudelijk niets toe te voegen aan de andere tetters, ik hoop dat je straks veilig en wel terug bent van de tandarts en dat je weet dat we dit allemaal goed bedoelen .
Haha, mr Big heeft net 1 van de katten per ongeluk de vijver in gejaagd. Nu is ze nat en zich verwoed aan het wassen
Ik ben er weer, tandarts kon niets meer doen helaas aan mijn tanden.

Nog niet terug gelezen, zie alleen iets staat van Bieb van Indesit niet goed? Ik wilde dat ik die weer had. Ik ben reuze blij hoor met die ik heb, gekregen maar mijn vorige, 2e hands, Indesit heeft het zolang gedaan, en hij was nog niet op toen ik een nieuwe kreeg voor mijn verjaardag, alleen kwam er een beetje water uit. Al mijn vrienden hadden vroeger ook indesit, ook allemaal min. 15 jaar dat die meegaat. Bij de Nietjes hoorde ik dat de Indesit uit de fabriek van AEG komt. Nou ja, ik vind het een geweldig merk. Ik kreeg hem helaas niet, ben nu super gelukkig hoor met wat ik heb, maar als ik zelf had gekocht dan had ik Indesit gekocht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maar wat gaat er nu gebeuren dan met je tanden, MV?
Ja Myleen! Hoe zit dat met die tanden?

Dat beetje water werd net dus een behoorlijke plens

Ik heb gelukkig een stenen vloer in de keuken want anders had ik ook een stuk voorzichtiger moeten zijn
quote:delphicat schreef op 03 augustus 2010 @ 16:50:

Maar wat gaat er nu gebeuren dan met je tanden, MV?

Het zit zo. Dit is mijn tandarts al van jaaaaaaaaaaaaren geleden. Hij is groter gegaan en een praktijk begonnen. Er kwam een ander bij, en die had altijd plek, met een wachtlijst van een maand, en mijn tandarts van meer dan een half jaar tot ......

Ze hebben mij vervolgens daarbij ingedeeld. Vond ik geen probleem want het is een hele goede tandarts.

Vandaag kwam ik dus bij mij "oude" tandarts. Hele verhaal vertelt en ja, we weten niet wat hij nou bedoelde omdat die andere op vakantie is.

Maar het is dus wel 350 per tand wat ik nodig heb. Dat heb ik niet.

Nu kan hij ipv porcelijn wat ik nodig heb iets van plastic kunstelen. Tsja, ik heb geen keuze. Hij bood mij aan het nu te doen en dat ik het in januari mag betalen, dus dat is een groot gebaar want dan heb ik iig weer wat aftrek van mijn verzekering. Het is niet zo mooi en juist gebit vind ik belangrijk. 23 aug. moet ik komen om het op te meten en dan duurt het nog een paar weken dus ik moet nog even op mijn kiezen bijten. Mocht ik voor de 23 e nog de jackpot winnen dan kan ik ze mooi laten herstellen, anders de noodoplossing.
Maar is het iets dat je doet voor het mooi, of omdat je er pijn aan hebt (of gaat krijgen als je het niet doet)?

Als het voor het mooi is, kun je het misschien nog uitstellen? Anders niet, dat begrijp ik ook.

Heel vervelend allemaal.
Nee het is niet voor het mooi. Het is niet uit te stellen. Ik heb geen glazuur meer op mijn tanden en die zijn aan het weg rotten en doen pijn. Ik kan bijv. geen chocolade of ander zoetigheid meer eten zonder pijn. Niet erg maar lastig.

Dus er MOET nu ala minuut wat gebeuren volgens hem. Dus ik kon niet eens wachten tot januari zei hij.
Oja dat glazuur. Dat was het. Fijn dat hij wat weet te 'knutselen'. Om hoeveel tanden gaat het nou eigenlijk precies? Ik snap dat januari dan best snel is om alles betaald te hebben. Dat is ongeveer 350 euro per maand om te betalen.

Kun je nu wel gaan sparen voor de porceleinvariant? Dus dan kan dit er weer uit?

Raar eigenlijk dat je hier geen vergoeding voor krijgt.
wel heel schappelijk dat je volgend jaar de rekening dan krijgt.

Dan kun je weer aanspraak op je verzekering doen !!
Ojaaa
Ik heb tot 23 augustus om te bekijken hoe ik het wil gaan doen. Maar eenmaal aangemeten wordt het in een labratorium gemaakt, dus daarna kan ik het niet veranderen. Ik ga morgen Humanitas bellen of ze willen komen om te kijken wat ik moet doen.
wat een rust hier....

MO komt zo,zal wel helemaal naar de kl#ten zijn.

Kan ik waarschijnlijk onder de douche duwen en in bed schuiven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven