Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
dinsdag 3 augustus 2010 om 13:50
Haaaai Lien! Het is alsof ik je ergens van ken... daar ga ik nog even over nadenken Ik hoop trouwens dat het goed gaat zo'n naadloze aansluiting...
En gisteren las ik nog een topic waar een hele neutrale nick de to was. Maar in berichten eronder stond dan hallo ... (hele andere nick) het kan dus blijkbaar wel dat hele nicks verwijderd worden...
Myleen kom hem maar eens een week inleveren bij strafkamp KM.
Ik stuur mensen die de weg vragen met de auto altijd het fietspad op. Dan bedenk ik later pas dat het een route is die alleen voor de fiets is.
Maarr ik heb wel eens zo'n lonely planet boekje voor Nederland gelezen en daar werden de arme toeristjes gewaarschuwd voor die Nederlandertjes die alleen maar fietsroutes kenden.
En gisteren las ik nog een topic waar een hele neutrale nick de to was. Maar in berichten eronder stond dan hallo ... (hele andere nick) het kan dus blijkbaar wel dat hele nicks verwijderd worden...
Myleen kom hem maar eens een week inleveren bij strafkamp KM.
Ik stuur mensen die de weg vragen met de auto altijd het fietspad op. Dan bedenk ik later pas dat het een route is die alleen voor de fiets is.
Maarr ik heb wel eens zo'n lonely planet boekje voor Nederland gelezen en daar werden de arme toeristjes gewaarschuwd voor die Nederlandertjes die alleen maar fietsroutes kenden.
dinsdag 3 augustus 2010 om 14:05
quote:Francisca_ schreef op 03 augustus 2010 @ 13:58:
[...]
Lé-zen MV
Ja maar daarom snap ik het nog niet. Als je eerst Jantje heet en erna Pietje, ja oke. Maar alleen een N erachter .................
Nou ja, zal wel aan mij liggen .
Ik neem nog een wijntje.
[...]
Lé-zen MV
Ja maar daarom snap ik het nog niet. Als je eerst Jantje heet en erna Pietje, ja oke. Maar alleen een N erachter .................
Nou ja, zal wel aan mij liggen .
Ik neem nog een wijntje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 3 augustus 2010 om 14:13

dinsdag 3 augustus 2010 om 14:22
MV het mooie is nu dat mijn oude account op non actief gezet wordt.
in de oude topics blijft dat gewoon staan en terug te lezen.
maar wie onder oude loepje kijkt kan niet meer 2 jaar terug lezen zeg maar.
Dan moet je een enorm goede speurhond zijn wil je alles terug kunnen lezen.
Just in case er iemand nu denkt te moeten snuffelen
in de oude topics blijft dat gewoon staan en terug te lezen.
maar wie onder oude loepje kijkt kan niet meer 2 jaar terug lezen zeg maar.
Dan moet je een enorm goede speurhond zijn wil je alles terug kunnen lezen.
Just in case er iemand nu denkt te moeten snuffelen

dinsdag 3 augustus 2010 om 14:25
Hey Biebelientje .
tetters!
Myleen, wat een ellende nou met die tanden . En de financiële shit dan ook nog
Ik heb al weer enorm moeten lachen ook bij het teruglezen, Strafkamp Klets, de nieuwe Martin Gaus .
Francis, veel plezier op de hei! En je hebt toch je eigen speurhond mee?
Ben persoonlijk best goed met routes enzo, maar denk soms ook teveel als fietser...en das best onhandig als je op dat moment achter het stuur van een auto zit
tetters!
Myleen, wat een ellende nou met die tanden . En de financiële shit dan ook nog
Ik heb al weer enorm moeten lachen ook bij het teruglezen, Strafkamp Klets, de nieuwe Martin Gaus .
Francis, veel plezier op de hei! En je hebt toch je eigen speurhond mee?
Ben persoonlijk best goed met routes enzo, maar denk soms ook teveel als fietser...en das best onhandig als je op dat moment achter het stuur van een auto zit

dinsdag 3 augustus 2010 om 14:29
Hihihi, het is al te laatt. Ik heb geen geld voor de verdoving dus als ie klaagt dan zeg ik het gewoon eerlijk dat ik een wijntje moest nemen. Vorige maand was het een godsvermogen. Heb het hele jaar en vorig jaar al geen kleding kunnen kopen. Rot tanden. Alles is kut dus heb nog 2 slokken helaas, heb geen wijn meer in huis hihihi. Hopelijk verdoofd het een beetje. Zie er erg tegenop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 3 augustus 2010 om 14:32
Bweeeh mijn wasmachine lekt.
Zal ik een topic openen?
Nou het is leuk geprobeerd maar hij is nu echt overleden.
Wil er iemand cake komen eten en koffie komen drinken?
Ik heb gelukkig wel genoeg geld op mijn spaarrekening voor een nieuwe wasmachine. Daarna is ie leeg, maar het is toch niet echt handig zonder wasmachine.
En zo ik maar weer dat ik soms aan hele verkeerde zuunigheid doe
Zal ik een topic openen?
Nou het is leuk geprobeerd maar hij is nu echt overleden.
Wil er iemand cake komen eten en koffie komen drinken?
Ik heb gelukkig wel genoeg geld op mijn spaarrekening voor een nieuwe wasmachine. Daarna is ie leeg, maar het is toch niet echt handig zonder wasmachine.
En zo ik maar weer dat ik soms aan hele verkeerde zuunigheid doe