Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
vrijdag 21 mei 2010 om 00:18
Ach HW, wat naar nou zeg. Ik hoop maar dat je tante niet te lang hoeft te lijden eigenlijk maar het klinkt allemaal heel rot. Ik kan me voorstellen hoor, dat je haar niet wilt zien. Wat je zegt, je wilt je haar liever herinneren zoals ze was. Ik heb ook heel lang spijt gehad dat ik mijn oma nog wel heb gezien na haar overlijden. Gelukkig is dat beeld later wel vervaagd en zie ik haar nu weer hoe ze was.
Wat Anneke zegt ook, als er niet direct van je verwacht wordt dat je langs 'moet' zou ik het niet doen en dan ook deze reden aangeven. Sterkte hoor en ook lief dat je haar hond tijdelijk in huis wil nemen.
Wat Anneke zegt ook, als er niet direct van je verwacht wordt dat je langs 'moet' zou ik het niet doen en dan ook deze reden aangeven. Sterkte hoor en ook lief dat je haar hond tijdelijk in huis wil nemen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 21 mei 2010 om 00:21
Biebs wat een lieve foto bij de brokjes. Leuke bak zit het in. Waar hebbie die vandaan?
Blotebillenmonster doet het weer goed he
Ratteke wat leuk voor je broer dat hij zo verliefd is. Leuk voor hem. Ik heb wel nog zo'n 20 jaar te gaan voordat ik 46 ben hoor
Die draad van dat speelgoed was juist niet van elastiek.Anders was het nog wel los te halen denk ik. Als fijne bijkomstigheid heeft ze nu ook een krabbel op haar neus. Ze ging zo hard schreeuwen toen ik het los wilde halen (en mij aanvallen ) dat de andere katten haar gewoon op haar neus kwamen meppen.
Eh MV wat voor burger?????
Blotebillenmonster doet het weer goed he
Ratteke wat leuk voor je broer dat hij zo verliefd is. Leuk voor hem. Ik heb wel nog zo'n 20 jaar te gaan voordat ik 46 ben hoor
Die draad van dat speelgoed was juist niet van elastiek.Anders was het nog wel los te halen denk ik. Als fijne bijkomstigheid heeft ze nu ook een krabbel op haar neus. Ze ging zo hard schreeuwen toen ik het los wilde halen (en mij aanvallen ) dat de andere katten haar gewoon op haar neus kwamen meppen.
Eh MV wat voor burger?????

vrijdag 21 mei 2010 om 00:25
quote:Talkinghead schreef op 21 mei 2010 @ 00:13:
Boogje, je bent meteen volop aanwezig! Leuk als je een kitten via Heartwork in huis haalt. Dan staat niets je meer in de weg om lekker mee te tetteren...zelfs midden in de nacht
Heb vanavond wat tijd en in een forum bui .. had ook al in andere topics geschreven..
Vraagje trouwens.. wat voor absorberend materiaal gooien jullie precies in jullie kattenbakken?.. Toen ik nog een kat had, gebruikte ik altijd van die silica korrels; die witte kristallen.. vond ik helemaal ideaal en kon je bijna een maand lang gebruiken!.... maar valt me op dat bijna niemand die dingen gebruikt..
Boogje, je bent meteen volop aanwezig! Leuk als je een kitten via Heartwork in huis haalt. Dan staat niets je meer in de weg om lekker mee te tetteren...zelfs midden in de nacht
Heb vanavond wat tijd en in een forum bui .. had ook al in andere topics geschreven..
Vraagje trouwens.. wat voor absorberend materiaal gooien jullie precies in jullie kattenbakken?.. Toen ik nog een kat had, gebruikte ik altijd van die silica korrels; die witte kristallen.. vond ik helemaal ideaal en kon je bijna een maand lang gebruiken!.... maar valt me op dat bijna niemand die dingen gebruikt..
vrijdag 21 mei 2010 om 00:28
Heartwork, dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat je iets kunt doen waar je je goed bij voelt, wel of niet langsgaan bij je tante. Verdrietige situatie zeg....
Hoera voor de arm van Olijfje! Morgen is dat branderige gevoel vast weg en doet ie het weer gewoon.
Ik zit hier nu met een verstopte neus, zere keel en een verstopt hoofd. Voelt alsof ik ziek ga worden! Da ken éch nie!!
Met m´n vader was het gelukkig een beetje loos alarm.
Wel rare klachten, zonder dat ze een oorzaak kunnen vinden. Maar het ergste is weer voorbij nu.
Hoera voor de arm van Olijfje! Morgen is dat branderige gevoel vast weg en doet ie het weer gewoon.
Ik zit hier nu met een verstopte neus, zere keel en een verstopt hoofd. Voelt alsof ik ziek ga worden! Da ken éch nie!!
Met m´n vader was het gelukkig een beetje loos alarm.
Wel rare klachten, zonder dat ze een oorzaak kunnen vinden. Maar het ergste is weer voorbij nu.
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 21-05-2010 00:59
Reden: vader-verhaal meer privé gemaakt.
Reden: vader-verhaal meer privé gemaakt.
% gewijzigd
vrijdag 21 mei 2010 om 00:30
quote:boogje schreef op 21 mei 2010 @ 00:25:
[...]
Jawel hoor, hier ook silica korrels! Ik ben helemaal fan, wil echt niks anders. Superspul!
Leuk dat je zo bezig bent met een katje!
(we steken je toch niet aan hè? )
[...]
Jawel hoor, hier ook silica korrels! Ik ben helemaal fan, wil echt niks anders. Superspul!
Leuk dat je zo bezig bent met een katje!
(we steken je toch niet aan hè? )
vrijdag 21 mei 2010 om 00:31
[quote]Kletsmajoor schreef op 21 mei 2010 @ 00:21:
Hellup, ik over een jaartje al, mijn god wat ben ik dan een oude muts.
Meisje, meisje, luister goed naar oma An:
Eh , toch maar niet.
Hellup, ik over een jaartje al, mijn god wat ben ik dan een oude muts.
Meisje, meisje, luister goed naar oma An:
Eh , toch maar niet.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
vrijdag 21 mei 2010 om 00:32
Boogje ik heb heel kort van die silicaatkorrels gebruikt. Met twee katten en twee bakken is dat nog wel redelijk te doen. Met 4 katten en twee bakken is het voor mij o.a. gewoon de prijs... Die dingen doen trouwens ook best pijn aan je voeten en als je een beetje graafkat hebt dan moet je daar toch een beetje op letten.
Ik vind de kattenbakkorrels die ik nu heb niet zo fris ruiken als dat witte spul.
Ik bestelde trouwens deze:
http://www.zooplus.nl/sho ... g/silicaatstrooisel/50038
Doet iemand hier trouwens wel eens bestellingen bij zooplus of medpets? Als je dat via een speciale link doet krijgt Mirtos daar een bedrag voor.
Ik vind de kattenbakkorrels die ik nu heb niet zo fris ruiken als dat witte spul.
Ik bestelde trouwens deze:
http://www.zooplus.nl/sho ... g/silicaatstrooisel/50038
Doet iemand hier trouwens wel eens bestellingen bij zooplus of medpets? Als je dat via een speciale link doet krijgt Mirtos daar een bedrag voor.
vrijdag 21 mei 2010 om 00:37
boogje.. Ik zal hier morgen ook wel foto's posten. Ze zijn nu 8 weken geloof ik. Zou ik even moeten navragen.. Bedankt dames.. Ik heb van mijn oma ook geen leuk laatste beeld en dat vind ik zó erg.dat wil ik gewoon niet met haar. Zij die mij zo dierbaar is. Vind t altijd zon krachtig topic dit. Lief en leed door elkaar. Altijd een balans. Nu denk ik bijv weer aan de katjes ipv t sterfproces. Een veel betere gedachte om mee in slaap te vallen.. Al helpt zon dik rood bakbeest die kei en kei hard ligt te snurken natuurlijk ook wel. En nee, voor de gevatte dames onder ons,dan heb ik t niet over Vriend maar over sjors! Trusten..
Poelepoelepoelepoes!
vrijdag 21 mei 2010 om 00:41
oja... Gezien mijn katten enkel en alleen spelen met whiskas muisjes en bontmuisjes doe ik alle andere dingen weg. Zal er morgen een foto van maken. Gratis en voor niks. Ben al lang blij dat er iemand blij gemaakt mee kan worden. Anders breng ik t langs t kattenasiel. Nu ga ik echt slapen,hihi. Enne... Ik wil ook een oma als annekeg.. Lekker in de hottub,warme choco erbij.altijd een lief woordje en luisterend oor.. Mmm..
Poelepoelepoelepoes!
vrijdag 21 mei 2010 om 00:41

vrijdag 21 mei 2010 om 00:45
quote:Kletsmajoor schreef op 21 mei 2010 @ 00:32:
katten en twee bakken is het voor mij o.a. gewoon de prijs... Die dingen doen trouwens ook best pijn aan je voeten en als je een beetje graafkat hebt dan moet je daar toch een beetje op letten.
Die korrels zijn inderdaad iets duurder dan het standaard spul, maar als je meerekent dat je er een maand mee kan doen, valt het wel weer mee.. daarbij is de nieuwigheid er vanaf en heb ik de indruk dat die silica tegenwoordig ook niet echt duur meer is..
Overigens heb ik die silica korrels ook in bolletjes vorm gezien..dus gewoon rond.. en dus geen zeer aan de pootjes.
Hier bij mij zit er een Jumper (www.jumper.nl) in de buurt.. is ook een groothandel voor diervoer/materiaal..en ook helemaal niet duur..
katten en twee bakken is het voor mij o.a. gewoon de prijs... Die dingen doen trouwens ook best pijn aan je voeten en als je een beetje graafkat hebt dan moet je daar toch een beetje op letten.
Die korrels zijn inderdaad iets duurder dan het standaard spul, maar als je meerekent dat je er een maand mee kan doen, valt het wel weer mee.. daarbij is de nieuwigheid er vanaf en heb ik de indruk dat die silica tegenwoordig ook niet echt duur meer is..
Overigens heb ik die silica korrels ook in bolletjes vorm gezien..dus gewoon rond.. en dus geen zeer aan de pootjes.
Hier bij mij zit er een Jumper (www.jumper.nl) in de buurt.. is ook een groothandel voor diervoer/materiaal..en ook helemaal niet duur..
vrijdag 21 mei 2010 om 00:47
vrijdag 21 mei 2010 om 00:48
Neuh 46 is nie oud. Ik heb alleen het gevoel dat ik nog steeds 26 ben ofzo, ondanks alle rare ongemakken, gek he? Had nooit verwacht dat dit zo zou voelen, ik voel eigenlijk ook geen generatiekloof tussen mijn kids en mij (zij misschien wel dat weet ik niet) maar ik voel me eigenlijk nog steeds beter tussen jongere mensen dan tussen mijn eigen leeftijdsgenoten. Is echt heel raar. Snap er niks van. Ik heb ook het gevoel dat ik zo nog eens op nieuw kan beginnen met kinderen enzo in plaats van het afbouwen wat we nu lijken te doen. Ben een beetje raar denk ik.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

vrijdag 21 mei 2010 om 00:53
quote:Talkinghead schreef op 21 mei 2010 @ 00:46:
Klets, wij kopen altijd kattenvoer bij Zooplus dus laat maar even weten hoe we Mirtos daar ook mee kunnen helpen!http://www.zooplus.nl/shop/honden/partner/zap52782
Ik heb steeds het idee dat het alleen voor hondenshop zou werken maar schijnt echt voor alles te zijn
Klets, wij kopen altijd kattenvoer bij Zooplus dus laat maar even weten hoe we Mirtos daar ook mee kunnen helpen!http://www.zooplus.nl/shop/honden/partner/zap52782
Ik heb steeds het idee dat het alleen voor hondenshop zou werken maar schijnt echt voor alles te zijn
vrijdag 21 mei 2010 om 00:54
quote:annekeg schreef op 21 mei 2010 @ 00:48:
Neuh 46 is nie oud. Ik heb alleen het gevoel dat ik nog steeds 26 ben ofzo, ondanks alle rare ongemakken, gek he? Had nooit verwacht dat dit zo zou voelen, ik voel eigenlijk ook geen generatiekloof tussen mijn kids en mij (zij misschien wel dat weet ik niet) maar ik voel me eigenlijk nog steeds beter tussen jongere mensen dan tussen mijn eigen leeftijdsgenoten. Is echt heel raar. Snap er niks van. Ik heb ook het gevoel dat ik zo nog eens op nieuw kan beginnen met kinderen enzo in plaats van het afbouwen wat we nu lijken te doen. Ben een beetje raar denk ik. Anneke, daar vind ik niks raars aan hoor . Ik begeef me ook nog regelmatig tussen veel jongere mensen (medestudenten o.a.) en voel me dan meestal een gelijke, maa bij een diplomauitreiking kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ik minder scheel met de ouders dan met diezelfde medestudenten.
Neuh 46 is nie oud. Ik heb alleen het gevoel dat ik nog steeds 26 ben ofzo, ondanks alle rare ongemakken, gek he? Had nooit verwacht dat dit zo zou voelen, ik voel eigenlijk ook geen generatiekloof tussen mijn kids en mij (zij misschien wel dat weet ik niet) maar ik voel me eigenlijk nog steeds beter tussen jongere mensen dan tussen mijn eigen leeftijdsgenoten. Is echt heel raar. Snap er niks van. Ik heb ook het gevoel dat ik zo nog eens op nieuw kan beginnen met kinderen enzo in plaats van het afbouwen wat we nu lijken te doen. Ben een beetje raar denk ik. Anneke, daar vind ik niks raars aan hoor . Ik begeef me ook nog regelmatig tussen veel jongere mensen (medestudenten o.a.) en voel me dan meestal een gelijke, maa bij een diplomauitreiking kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ik minder scheel met de ouders dan met diezelfde medestudenten.
vrijdag 21 mei 2010 om 00:55
quote:Kletsmajoor schreef op 21 mei 2010 @ 00:49:
Jahaa maar als je 4 katten hebt doe je er geen maand meer mee. Op zn hoogst 2 weken per bak als je 2 katten per bak zou rekenen.
Nee, maar dan doe je ook minder lang met andere korrels natuurlijk, dan wanneer je 1 kat hebt.
Hoe lang doe je dan met 1 zak ander spul, met 2 katten per bak?
Jahaa maar als je 4 katten hebt doe je er geen maand meer mee. Op zn hoogst 2 weken per bak als je 2 katten per bak zou rekenen.
Nee, maar dan doe je ook minder lang met andere korrels natuurlijk, dan wanneer je 1 kat hebt.
Hoe lang doe je dan met 1 zak ander spul, met 2 katten per bak?
vrijdag 21 mei 2010 om 00:57
quote:Talkinghead schreef op 21 mei 2010 @ 00:54:
[...]
Anneke, daar vind ik niks raars aan hoor . Ik begeef me ook nog regelmatig tussen veel jongere mensen (medestudenten o.a.) en voel me dan meestal een gelijke, maa bij een diplomauitreiking kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ik minder scheel met de ouders dan met diezelfde medestudenten.
Anneke, is het niet altijd zo dat ouders zelf geen generatiekloofachtige dingen zien maar volgens mij heb je laatst nog bevestigd gekregen dat je een hele leuke moeder bent
[...]
Anneke, daar vind ik niks raars aan hoor . Ik begeef me ook nog regelmatig tussen veel jongere mensen (medestudenten o.a.) en voel me dan meestal een gelijke, maa bij een diplomauitreiking kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ik minder scheel met de ouders dan met diezelfde medestudenten.
Anneke, is het niet altijd zo dat ouders zelf geen generatiekloofachtige dingen zien maar volgens mij heb je laatst nog bevestigd gekregen dat je een hele leuke moeder bent
vrijdag 21 mei 2010 om 01:03
Ik vind dat ook zo´n gekke gewaarwording, dat ik me jonger voel dan ik ben. Dat zal denk ik altijd wel zo zijn. In het orkest zit ik tussen meiden van 16-26 jaar. Hartstikke gezellig altijd, het voelt dan ook echt niet dat ik ouder ben.
Maar ik vraag me altijd wel af hoe jongeren naar mij kijken. Ik voelde als kind in elk geval wel een enorm verschil, maar vanuit m´n huidige perspectief juist niet.
Een jonge geest, da´s wel prettig en volgens mij heb jij die echt wel, Anneke!
Maar ik vraag me altijd wel af hoe jongeren naar mij kijken. Ik voelde als kind in elk geval wel een enorm verschil, maar vanuit m´n huidige perspectief juist niet.
Een jonge geest, da´s wel prettig en volgens mij heb jij die echt wel, Anneke!