Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Ik ben ook maar weer even naar binnengegaan. Mén wat zweten! Ik neem zo nog een lekker waterijsje. Taartje krijgt er dan ook een.

Bieb, van harte met je 10 jarige!!! Grote dame is het geworden, geef haar maar een dikke knuffel en heel veel aaitjes van mij.
HIEP HIEP HOERA voor Isa!!!!

quote:boogje schreef op 21 mei 2010 @ 14:51:

[...]

Ik zou een flinke kan Sangria maken.. zoete wijn, vruchten erin.. ijsklontjes.. heerlijk met dit weer..

Het is een heerlijke ijskoffie geworden.

Tja je bent koffieverslaafd of je bent het niet

En ben bang dat ik aankomend weekend nog genoeg alcohol binnenkrijg..

Denk vanavond op de fiets naar mooie ogen...wacht nog even op een lief smsje.
Hahahah, Ik ben even aan het oefenen met Kane dat hij een tuigje om heeft. Dat gaat erg grappig. Hij doet alsof er veel aan de hand is, maar ik heb hem het tuigje van Bo omgegeven. Dus Bo rent hem maar achterna en likt hem om hem gerust te stellen. Kane loopt 2 stappen en gaat ten gronden alsof hij doodvalt.

Het tuigje is heel diervriendelijk om nekje en middel.

Van Kane heb ik geen foto's. Van Bo wel, maar dat was al 2 jaar geleden, die is wat feller dan Kane. Ze zijn nu beide naar boven en aan Bo zijn gemauw te horen vind Kane het eng en zit hij hem gerust te stellen. Aanstellers. Ik gaf al juist het tuigje van Bo, ik heb er 3 maar deze zal voor hem het beste ruiken.

Hier hoe Bo de eerste keer reageerde op het tuigje;

Bo is eraan gewend. Bij Wehkamp moesten we soms lang wachten en gingen we lekker struinen in het bedrijf aan het riempje. Hij gaat hoe dan ook niet het reismandje in bij het wachten.

Soms wil hij lekker rusten;

Andermans bank verknallen;

Vooral de make-up vind hij leuk;

Ik moet helaas nazoeken of ik nog de foto's heb van de tv serie. Ik zie ze zo niet. Nou zoek ik maandag wel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Voor Isa:

Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Talkinghead schreef op 21 mei 2010 @ 14:54:

Sangria, Boogje doet ons wel een goed idee aan de hand Hmm.. krijg plotseling erge zin in tapas... denk dat ik van het weekend maar eens een tapas restaurantje ga zoeken en dan op het terras ploffen.. hier in de buurt zit er eentje die echt heerlijke pittige hapjes maakt..met grote garnalen ook..
Wat een superschattige kittens zeg! Om te smelten gewoon. Heb je niet de neiging om ze in je binnenzak te steken als je weggaat, HW?

Ben benieuwd hoe het met je sollicitatie gaat, duim duim.

Klets, jeetje, dat gaat ineens snel met Blanche! Was het kijken en meenemen? Wel heel fijn dat het zo goed klikte, maar voor jou (en je dochter!) wel weer eventjes wennen. Ze was er best al een tijdje. Wanneer krijg je dan weer een nieuwe?

Ratt, concentratie al gevonden? Verstandig dat je naar huis bent gegaan.

Grappig, ik vond het juist heerlijk om te wachten bij de kapper. Echt zo´n moment dat je niks anders kán doen en dan maar heerlijk in die blaadjes moet gaan neuzen. Inmiddels ga ik naar een kapper waar je wel een afspraak maakt, maar ik vond het nooit erg.

Jeetje Bieb, nog steeds slecht bij stem?

Gefeliciteerd met Isa trouwens!! Enne...10 is toch nog niet bejaard? Ze is zó mooi!

Zo, en nu snel naar buiten. Ik heb het zó koud, tijd om in het zonnetje te gaan zitten. Heb net tot 3 uur zitten werken. Op m´n vrije dag. Hm, dan doe ik toch iets niet goed.

Oh, zonnetje, sangria.... Ik heb er serieus nog aan gedacht om dat te maken voor zondag! Maar gezien de tijd en het programma van de middag leek het me toch niet zo handig. Het komt nogal binnen.....

Hè, heb er nu wel zin in!
Sjissus...ik fik de tuin uit.

Moet zo maar schaduw gaan zoeken want beetje aan het verbranden

Dankdank voor de felisitaasies meiden.

Isa is trouwens ook aan het verbranden buiten...heeft al weer een wond bij dat lichtbehaarde plekje bij dr oor...damn..

daar kan ik nu ook geen zonnebrand meer op doen,is helemaal open.

straks maar aloë vera dan.

Oeh en tapas..yumyum..ook wel zin aan.

waarom woon jij zo ver weg Boog?!
Mylene ,ik heb ook zo'n kattenvoerblik van de Whiskas..nou eigenlijk 2 maar op eentje staat een kitten maar op de andere (een paars vierkant blik) staat een volwassen BK silvertabby met de oogjes dicht en de tekst lang leve mijn kat

Is dat dan toevallig jouw mooierd?
quote:biebelie schreef op 21 mei 2010 @ 16:02:

Oeh en tapas..yumyum..ook wel zin aan.

waarom woon jij zo ver weg Boog?!

Ik woon niet ver weg!.. Jij woont ver weg!..

maar ik heb wel een auto.. dat scheelt.. ..
Het lijkt wel of er onweer komt hier zeg, het is broeierig...word ik altijd heeeeel loom van. Heb net al buienrader gekeken maar in de verste verte geen bui te ontdekken, ook niet boven Duitsland. Terwijl er hier wel grijze wolken hangen intussen.

Snurk...tok (dat was hoofd dat op toetsenbord donderde), ga denk ik zo maar ff lekker dutten op het balkon.

Oh en HW, wat een schattige kittens!! Boogje, ben je al om?
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 21 mei 2010 @ 16:18:

Snurk...tok (dat was hoofd dat op toetsenbord donderde), ga denk ik zo maar ff lekker dutten op het balkon.Gezellig Olijf, ik schuif wel op!
zoooo ben ik weer.

sollicitatiegesprek ging goed. De dame stond heel erg open en begreep dat ik nog andere sollicitaties had lopen *zou juist gek zijn als je dat niet zou hebben joh meid!*

Dus zij belt me over 2 weken (volgende week zou ik meer horen over de gesprekken die ik al gekocht had).. Dan had ik 1 week om iets te horen en 1 week om er over na te denken. Echt attent.

ik ben echt heel moe. heb vannacht zo slecht geslapen omdat ik bij elk verdacht geluid dacht dat mijn telefoon ging (het gesprek waar ik niet op zit te wachten).

Boogje.. denk er maar goed over hoor.

Mijn katten hebben een jaar bij mijn schoonouders gewoond (mn vriend woonde er toen ook,, maar dat telt niet mee:P).

Ging heel goed (al voel je je wel heeeel schuldig als er een vaas knapt of planten uitgegraven worden).

ben nu keihard oude rock aan het luisteren.

je moet wat op zo'n mooie dag als dit.

heb net ook maar wat plantjes gekocht voor in mn tuin, tomatenplanten/cherry/courgette en aubergine. heb er al zin in dat er wat gaat groeien!

*zoekt fysieke bezigheden*

dus ik ga nu weer de tuin in.
Poelepoelepoelepoes!
Op het bewaarblik is de opa van Floyd. Floyd heeft een jaar reclame in de Libelle gedaan. En samen met Bo voor Ziggo.

Bo is succesvol geworden terwijl Floyd de mooie is. Maar net als bij fotomodellen, ze kunnen mooi zijn maar bijv. niet fotogeniek. Bo is gek op de camera's en de aandacht. Dus alle moeilijke opdrachten is hem gelukt. De moeilijkste was bij Abi een tv serie. Ik heb een paar eigen foto's, zal die maandag eens zoeken of ik die kwijt ben of niet. Kane is een beetje bang dus niet echt geschikt. Maar ik neem hem mee om te komen kijken.

Ik ga maar even wat boodschappen voor zondag doen, ik heb al gehakt maar verder niets extra aan kruiden en saus. Ik heb nog wat bananenchips en nog een paar dingen als een nieuwe pot amsterdamse uien en party-augurkjes en nog wat dingen geloof ik. Zal straks kijken.
Shit, het zakje Tijgernoten zijn van decber 09 en de paprikachips ook. Jammer, dacht dat ik die nog had om mee te nemen.
quote:mylenevalerie schreef op 21 mei 2010 @ 16:32:

Shit, het zakje Tijgernoten zijn van decber 09 en de paprikachips ook. Jammer, dacht dat ik die nog had om mee te nemen.

die durf ik nog wel hoor MV,zolang dat luchtdicht verpakt zit...helemaal die nootjes..

(kom ook altijd oud spul tegen in de voorraadkast en meestal prima te eten)
Goeiemorrege Tetteraars!

Ik dacht ik kom nog even snel langs voordat ik de bergen in ga! Ik heb er echt zin in, ik ben blijkbaar een echte Heidi!

Gsteren bij het concert van Thomas geweest, ben zo trots, meneer kreeg een heuse award! Stoer he! Verder gisteren ook z'n eerste solo. Super, zit hier nog te glimmen.

Nou lieve luitjes, ik ga mandjes bezorgen! See you later!!!!!

Zachtjes tetteren a.u.b.

Leuke foto's trouwens weer en CSI kwam ook nog ergens langs, nog niet veel tijd gehad om alles bij te lezen!!!

Lieve tettertjes,

An
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Good Morning GrAn
quote:biebelie schreef op 21 mei 2010 @ 16:38:

[...]

die durf ik nog wel hoor MV,zolang dat luchtdicht verpakt zit...helemaal die nootjes..

(kom ook altijd oud spul tegen in de voorraadkast en meestal prima te eten)

Ik neem nog wel boterhamzakjes mee, diegene die het lusten hebben wat te knabbelen onder de film. Hier in mijn stad heb je geen pauzes meer en wat je daar kan kopen is niet te betalen. Maak ik bij Kikkertje voor wie willen wat knabbelzakjes.

Ja zitten nog helemaal dicht hoor, beiden. Dus die neem ik ook wel mee, ja ik eet dat ook nog, het zijn geen geopende pakken.
Om even mijn dagelijkse fotospam te doen

Geen foto's meer ajb:

Hij heeft op dit moment net een levende vlieg op zitten vreten bzzzbzzzbzzzbzz*krakkrak*slik

En mijn buitenpoezel die heeerlijk ligt te genieten (met ingesmeerde oortjes en ingesmeerde geschoren plek en zo te lezen was dat dus geen overbodige luxe Biebske)

Adoptie van deze poezel ga ik toch wel even overwegen want weg is toch wel echt weg. Nietverstandignietverstandignietverstandig

Laatste foto dan van Blanche met Mystique de andere kattenhaatster "She is not interested in mixing with other cats" stond er o.a. in haar verhaaltje of had ik dat nu al 1000x herhaald

En ik ben nu écht een leuke functie tegengekomen
Tetters, ik zeg vast als in tot later: nu even snel eten en dan lekker softballen in de zon en een biertje drinken na afloop . Kan dus wel ff duren voordat ik me hier weer meld.

Eet smakelijk!
Mooi Klets! En een zwarte avatar.

Waren we er nou trouwens al in geslaagd om je over te halen voor zondag? Dat weet ik even niet meer....

Jawel hè??

Tot laterrr, ga lekker op pad met een vriendin.
Mooie foto's Klets!!

Heerlijk zoals die luie gevallen erbij kunnen liggen.

Ik was even boven in bed gaan liggen...was een beetje verbrand buiten en zware oogleden.

Heb ik me daar zo een dik uur geslapen.

Lekker

Nu even frieten eten..

Anneke,veel plezier in de bergen!!
Ik heb een graf humeur. Ik weet nog niet hoelaat ik morgen waar moet zijn. Heb al 2 emails en 1 sms gestuurd. Ik baal.
First things first: Gefeliciteerd Isa!!!

Zo dan! “Even” bijlezen gaat ook niet hier he… Afgelopen dagen zijn we in de tuin bezig geweest. Niet dat ’t zo’n enorme lap is (eerder ’n postzegeltje) maar de lamme en de blinde doen er saampjes een pietsie langer over Maar nu zijn we helemaal klaar voor de zomer en zoon heeft al gezwommen in ’t badje in de tuin ook! Heggen geknipt, partytent staat zodat we lekker veel schaduw hebben en ’t zwembad is bijna op temperatuur, chloor en ph. Laat maar komen dat mooie weer!

Ik heb wel veel bijgelezen, maar bij voorbaat sorry als ik iets belangrijks voor iemand over ’t hoofd heb gezien.

Anneke: 46? Sinds wanneer is dat oud? Ik ben 36 en voel me ook nog steeds 26 Ik vind de band die jij met je kinderen hebt zó leuk! Hoop dat ik dat later ook met zoon heb als hij (bijna) volwassen is.

Veel plezier in de bergen!

Splinter: hoop dat je gauw opknapt! Zo’n verstopt hoofd is ook niks natuurlijk…

Ratteke: Niks nie CSI dus bij jullie? Gewoon afgeven en dawazzut? Tsssk…

Heartwork: volg je gevoel wat je tante betreft. Dan zit je altijd goed.

En wat een droppies die kittens….. *smelt*

Kletsmajoor: Blanche naar een goed huisje!! Heerlijk!!!

Boogje: Die zoektocht naar een dier is soms zóóó leuk!!! En soms komen ze gewoon ineens op je pad, en dat blijken dan vaak de leukste te zijn

MV: waardeloos geregeld zeg, als je nu nog niet weet waar en hoe laat je morgen moet zijn! Is dat altijd zo last minute of is het deze keer gewoon slecht geregeld?

Ga nu even op de hyves bijlezen… Hopelijk gaat dat sneller als hier
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven