Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wish me luck: ik ga weer naar Pilates. Vorige week heb ik 3 dagen spierpijn gehad. Moet nu beter gaan, toch?
quote:Splinter_ schreef op 18 december 2014 @ 19:27:

Wish me luck: ik ga weer naar Pilates. Vorige week heb ik 3 dagen spierpijn gehad. Moet nu beter gaan, toch?Of je blijft voor de zekerheid lekker op de bank
quote:Splinter_ schreef op 18 december 2014 @ 19:27:

Wish me luck: ik ga weer naar Pilates. Vorige week heb ik 3 dagen spierpijn gehad. Moet nu beter gaan, toch?Goed advies!

In de loop van de dag trekken de duizelingen weg.

Het is trouwens de ziekte van ménière. Dus niet zo heel veel aan te doen. Daar is het nog niet erg genoeg voor. Maar het valt mij op dat het altijd op komt zetten als het heel druk is. Begin dit jaar had ik het extreem, toen heb ik 3 dagen op bed gelegen en kon ik bijna niks.

Ik zit tot 12 januari in DH en dan is het klaar. Ik ben niet extra vrij buiten de kerstdagen om, anders krijgen jullie geen kerstkaartjes he?

De reistijd is inderdaad zwaar kut. 7u in de auto om er om 9u te zijn. En dan terug... Tja, ben nu net thuis. Nouja, reed om 20.15u het dorp in. Even zonnebankje gepakt en patat gehaald. Dat zijn gewoon schijtlange dagen. Morgen tot een uurtje of 22u. Wel gelukkig zaterdag en zondag gewoon vrij. En eerste en tweede kerstdag

Nog geen zicht op nieuwe klus maar er zijn wel interne vacatures waar ik over na denk om op te reageren.

Wat balen van hoofdpijn Splint. En van Pilates. 3 dagen spierpijn... Djiesz.

Oh, goeie tip Bieb, ik ga ff een tvp plaatsen daar.

En katten op bed

Zolang die zwart/witte van mij maar niet bedenkt dat ze haar wuppieprooi komt brengen met een bak herrie...

Ff patat naar binnen prakken
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 19:50:

[...]

Of je blijft voor de zekerheid lekker op de bank

Haha, maar goed dat ik dat nu pas lees. Anders had ik je advies vast braaf opgevolgd. Maar het is meegevallen: de pilates-juf had vergadering en daarom was er een andere juf en die deed geen pilates, maar bodybalance. En dat was veel minder intensief.

Jeetje Plou, ik wist geloof ik niet dat het Meniere was. Of wel? Hm, misschien had je het al eens genoemd ja. Maar het is toch niet gek dat het juist de kop opsteekt als je druk bent? Als je zelf niet protesteert, doet je lijf het wel. En die reistijd is inderdaad vreselijk zeg. Hopen dat je volgende klus dichterbij is.

Waren de patatjes lekker? Nu heb ik er ook zin in.

Olijf heeft een nieuwe jurk
Leuke jurk van Olijf!

Die herfstbladeren van jou Splint.. het wordt tijd hé.

En goed bezig geweest!
Hoezo? 't Is nog steeds herfst hoor.
Je hebt nog 3 dagen
Precies!
Shit, nou heb ik het toch gedaan.......
Best mooi
Bie-hiep! Kom nou kijken!
Sjiek hoor Splint! (heet ik Bie-hiep? Boeie...)

Zo, wij gaan straks lekker een weekendje naar Antwerpen, in navolging van Gent vorig jaar. Lekker kneuterig kerstsferen opsnuiven (en wegwaaien, en zwemmen...)!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nee, jij bent Olij-hijf. Maar Bie-hiep liep te miepen ( ) dat ik me moest verkleden.

Jouw nieuwe jurkje is ook best sjiek.

Leuk, Antwerpen! Veel plezier en doe voorzichtig. (ik ben je Brussel-tuimelarij nog niet vergeten). Hoe lang gaan jullie?

Wij gaan 2e kerstdag naar Brussel, hetzelfde doen als jullie. Ook al zo'n zin in!
quote:Splinter_ schreef op 18 december 2014 @ 23:58:

Bie-hiep! Kom nou kijken!

Oooooooooh wat mooi!

Ik wil oo-hook naar België.

Maar in plaats daarvan ga ik morgen werken. En maandag ook en maandag ook overwerken savonds.

Oh en dinsdag en woensdag overdag ook werken. Ook leuk
Ik klaag nog even door *kerstgedachte negeert* Ik slaap de hele week al slecht, zere kop en nek en oh joy ..dikke keel en pijn met slikken.

Grr.
quote:Bieb2.0 schreef op 19 december 2014 @ 17:21:

[...]

Oooooooooh wat mooi!

Maar de rest is

Balen dat je zo veel moet werken en al helemaal als je niet lekker bent. Ik las iets over een luchte griepgolf in Nederland. Hoop dat dat het niet is!

Vanavond op tijd naar bed en dan wel een nachtje goed slapen?
Oh, een poes en een sterretje! Purrrrrachtig Splint!

Balen van keel en slecht slapen Bieb. En werken, dat ook.

Ik ben net weer thuis. Lange dag vandaag, maar wist ik vtv. Gelukkig heb ik nu weekend

Veel plezier Olijvewijf!
quote:Pil0u schreef op 19 december 2014 @ 20:33:

Oh, een poes en een sterretje!

Ergens klinkt dat toch veel minder leuk.......

Dat is het niveau waar ik me nu op bevindt. Zeer laag... zeer laag.
Ohw. Dan pas ik mijn plaatje maar even aan.

Ik ben al weer over mijn zeikbui heen. Lig met poekel en drinken in bed, tv aan. Kruikje mee. Best fijn.

En volgende week kom ik ook wel door.

Vanaf zondagochtend hebben we ook zushond en zuskat, gezellig. En 2 huizen om tussen te pendelen.
Op niveau

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven