Tettertopic versie 32!
woensdag 21 januari 2015 om 11:24
Bijtje, volgens mij kennen wij elkaar ook niet verder en ik weet eigenlijk niet meer of jij nog tetterde toen ik ging tetteren ergens in 2010 geloof ik. Misschien wel, want het latex verhaal staat me wel weer bij. Maar omdat er tetteraars op een bericht van jou reageerde op FB zag ik het voorbijkomen op mijn startpagina en toen ik het verhaal las, tsja...
Ik heb net jouw laatste FB berichtje geliked, dus als je daar een vreemde naam (met foto van Teun) bij zit staan, dan ben ik dat
Klinkt hoopvol van poezzel. En je was er zo op tijd bij! Ik ging toendertijd alleen maar met Teun naar de DA omdat ik 'm anders dan anders vond en schijnbaar aanvoelde dat er iets helemaal mis was.
Ik heb net jouw laatste FB berichtje geliked, dus als je daar een vreemde naam (met foto van Teun) bij zit staan, dan ben ik dat
Klinkt hoopvol van poezzel. En je was er zo op tijd bij! Ik ging toendertijd alleen maar met Teun naar de DA omdat ik 'm anders dan anders vond en schijnbaar aanvoelde dat er iets helemaal mis was.
woensdag 21 januari 2015 om 11:36
woensdag 21 januari 2015 om 11:41
Ze lijkt zich wrs beter te voelen doordat ze flink van dat nierdieet heeft gegeten en daar een stoot energie van heeft gekregen. Maar de bloedwaardes laten zien dat andere organen het ook langzaamaan af laten weten nu. Dierenarts zei dat het binnen 48 uur sowieso afgelopen is. Ze is al aan het doodgaan nu en we willen haar een langzame, wrede dood besparen.
woensdag 21 januari 2015 om 15:39
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ze was in een paar uur echt heel slecht geworden. Uit de waardes bleek dat de lever er inmiddels ook de brui aan had gegeven, haar longen zaten vol met vocht en haar neusje begon te bloeden. Maar toen we binnen kwamen zat ze waardig, statig, koninklijk rechtop. De majesteit ontving haar bezoek.
Ze was echter snel weg, na de eerste prik al. We hebben haar zelf weggebracht naar het huisdierencrematorium.
Mijn meisje... ik mis haar zo...
Ze was in een paar uur echt heel slecht geworden. Uit de waardes bleek dat de lever er inmiddels ook de brui aan had gegeven, haar longen zaten vol met vocht en haar neusje begon te bloeden. Maar toen we binnen kwamen zat ze waardig, statig, koninklijk rechtop. De majesteit ontving haar bezoek.
Ze was echter snel weg, na de eerste prik al. We hebben haar zelf weggebracht naar het huisdierencrematorium.
Mijn meisje... ik mis haar zo...
woensdag 21 januari 2015 om 17:26
Hè verdorie. Ik wil eigenlijk heel hard vloeken maar ik haat vloeken dus dat doe ik niet
Arm klein meisje
Hoe snel kan het ineens gaan.
Hele dikke knuffel Bij. Mij sprongen net weer de tranen in mijn ogen. We weten helaas allemaal Hoe waardeloos het voelt als je een geliefd huisdier moet laten gaan.
Jullie hebben alles gedaan wat kon. Soms is het zo walgelijk oneerlijk.
Arm klein meisje
Hoe snel kan het ineens gaan.
Hele dikke knuffel Bij. Mij sprongen net weer de tranen in mijn ogen. We weten helaas allemaal Hoe waardeloos het voelt als je een geliefd huisdier moet laten gaan.
Jullie hebben alles gedaan wat kon. Soms is het zo walgelijk oneerlijk.