Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Lief! Dan ga ik in het vervolg ook aan jou denken.

Druk man
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw van het asiel is net weg. We zijn goedgekeurd als adoptiefouders Sjuul heeft ze niet gezien, die lag lekker achter de tv te slapen. Dan maar naar boven, Snickers heel even gezien, want die schrok van een vreemde op de kamer. Daarna kijken waar Bounty was. Nergens te zien. Dan maar roepen. Horen we een heel benepen miauwtje. Huh? Klinkt alsof ze zit opgesloten.... En ja hoor, zat dus mooi in een kast! K heeft vanmiddag 5 seconden die deur open gehad om iets te pakken en toen is ze er al in gesprongen. Dat beest is zo vlug als water. Na nog wat babbelen is ze weer weggegaan.

Ik heb de kinderen wel gevraagd om beneden te blijven voor als die mevrouw kwam want ik zat weer meer op de wc dan op de bank. Gelukkig ging het tijdens het bezoekje goed. Nu wel weer last. het gaat dus nog steeds niet echt beter. Vannacht weer een rotnacht gehad. Om 3 uur weer wakker, kopje thee en maar weer liggen. Maar slapen ging niet meer. Dan maar op de bank verder. Toen kwam Snickers voor het eerst op me liggen.... Later kwam Bounty ook nog op me liggen, heerlijk! Had ze ook nog nooit gedaan. Heel geleidelijk gaat het steeds een beetje beter.

Ik heb de dokter nog niet gebeld, vanochtend wel in slaap gevallen en werd pas om half 12 weer wakker. Ik hoop vannacht beter te slapen.
fijn dat jullie zijn goedgekeurd
+1!
Zo, even een nieuw plaatje in de OP.

Die vond ik zo leuk en heb ik weer teruggevonden. Ook wel toepasselijk voor alle (tegen)wind die hier bij sommigen waait.
Leuk!

Ik denk dat ik in bed ga liggen.

Morgen heb ik vrij genomen, had ik dat al verteld? Nee he? Ze willen namelijk dat ik elke dag op schiphol ga zitten. Maarja, dat komt morgen niet zo goed uit met een intake midden op de dag
Ik dacht even dat er een nieuw topic geopend was. Maar dit is ook een erg leuk plaatje!

Heel verstandig die vrije dag. Succes!

Ik ga ook naar bed. Kijken wie er nu allemaal weer bij me komen liggen. Slaap lekker allemaal.
Ik lees over alle ranzige ziekdetails heen hoor..tmi!

Fijn van goedkeuring Dee.

Nah Plou, je zou toch op een vestiging van werkgever gaan zitten? Stom zeg! Wat voor intake heb je morgen?

Gezellig Splint hé met zo'n warme poezel onder de dekens.

Ik lag zondagochtend helemaal in een deuk om mezelf. Monster lag tussen ons in en ik vroeg aan MO of hij mijn harige poes wilde voelen.

Hij moest niet lachen

Oh en keuken heel heel mooi!
Ah intake Even elders bijgelezen.

Geen fut meer om te reageren (alle goede dingen zijn al gezegd) Vandaag gewerkt tot half 9 en ik ben klaar met vandaag
Bieb

Plou, straks moeten ze je er vrij voor geven hè, daar heb je recht op. Dat scheelt hopelijk.

Ik ga ook slapen. Morgen weer werken, maar woensdag weer vrij. Ben benieuwd of er op kantoor een reactie ligt van de zeurders.
Ik voel me een beetje Dee-ig geloof ik...........
bieb

Sprint, niet doen! Niet ziek worden!

Ik lig mijn leven te overdenken, ook niet echt handig om 4u
Oh Splinter niet mij gaan nadoen! Krijg maar gewoon griep. Voel je je ook klote maar beter dan dit.

Pilou,
Jullie hebben lekker lopen spoken vannacht. Niet meer doen hoor!

Ik ben niet ziek, denk dat het buikpijn was van spanning. Vandaag weer op kantoor en het is zo'n puinhoop, chaos. Ben er vreselijk moe van, bah.
Oh gelukkig maar. Nah, spanning is ook niet leuk maar dat is zo weer over.

Ik was idd vroeg wakker, moest weer naar de wc natuurlijk. Ik had dorst dus maar een koppie thee gedronken en een glas water. Daarna weer even gedommeld. Ik had het koud.
quote:Deedot schreef op 17 februari 2015 @ 14:18:

Oh gelukkig maar. Nah, spanning is ook niet leuk maar dat is zo weer over.

Mwah, die spanning zit er al sinds begin januari en zal nog wel een flinke tijd duren. En dan die puinhoop op het werk erbij…. dat helpt niet.

Tijd voor een weekje cao-griep, zo langzamerhand.
Cao-griep Maar niet leuk, dikke daarvoor.

Moest wel lachen dat Plou je vanochtend Sprint noemde, nu wrsl vrij toepasselijk
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 17 februari 2015 @ 14:49:

Moest wel lachen dat Plou je vanochtend Spint noemde, nu wrsl vrij toepasselijk

En CAO griep is soms ook gewoon nodig. Of een weekje vakantie zoals ik vorige week had, even niks moeten en lekker bijslapen en katknuffelen.
Is ook niet tof sprint ; )

Ben je er een beetje door gekomen?
Mwah, wat een puinhoop vandaag. Met z'n 3en met hetzelfde bezig zijn en andere dingen die niet gedaan worden, omdat niemand daar mee bezig gaat. En ik dus maar honderdduizend dingen doen, terwijl ik gewoon de tijd moet krijgen om een rapport te schrijven. Dus: weer een rapport te laat, weer in eigen tijd gaan werken etc. Ik ben echt gewoon al-tijd met mijn werk bezig. En als ik er niet mee bezig ben, dan denk ik er wel aan. Nu ook, even iets afmaken en dan ga ik dus morgen echt echt echt helemaal vrij zijn. Niet eens mijn mail openen of wat dan ook.

Misschien moet ik Sprint maar als alterego gaan nemen.

En een beetje griep, dat mag ook. Een klein beetje maar. Iedereen is ziek, er heerst een hele lange griepgolf en ik word maar niet ziek
Ja, Kutgriep.

Ik ga zo naar Schiphol. Ze willen me perse daar. Nou prima.

En ik ga een paar weken shaken, start vandaag. Even 8 kilo eraf.

Geniet van je vrije dag splint en sprint
Op Schiphol zijn ze wel leuk toch?

Shaken is dan weer niet leuk

Hier gaat het goed: Sjors, chocowafel, blij ei Sammi en youtube filmpjes op tv kijken. Mijn klus van de dag is gedaan: nagels vijlen. Sprint heb ik even knockout geslagen
Ja hoor, het werk is alleen stom. En er was geen parkeerkaart dus sta ik nu ergens op een achterafterrein waar een wegsleepregeling van kracht is ('maar iedereen doet dat') en ik moest met de bus *zucht*.

Dus... maar ik ga wat eerder weg want om 18u komt er een monteur om te zorgen dat ik een vaste telefoonaansluiting krijg en ik gebruik kan maken van mijn nieuwe internetprovider.

En nu scheurdende honger. Maarja, dikke kont, ik moet er even door. Alleen vandaag en morgen is afzien, vanaf vrijdag in ketose en dan heb ik bakken met energie

En ik pies me het ongans!

*zwaait daar Sprint*
Jottum, in de bus

Zo leuk, ik zit naar The Bold te kijken.

En straks even naar de stad om een nieuwe grotere beha te kopen. Ze knellen allemaal.

Zei je iets over shakes, Plou?

Succes met de honger!
Haha, ja. Cambridge 500. Is best te doen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven