Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Sprint als die BH maat tijdelijk is kun je dat ook goedkoper oplossen hé:

https://www.google.nl/sea ... pUt-2gZgE&ved=0CAYQ_AUoAQ
Alle reacties Link kopieren
Zo, KPNmeneer was ruim een uur te laat maar omdat ik thee had en zijn laatste klantje was, heeft hij meer gedaan dan gevraagd. Hij heeft gelijk ff internet aangesloten

Jeej!
quote:Bieb2.0 schreef op 18 februari 2015 @ 21:03:

Sprint als die BH maat tijdelijk is kun je dat ook goedkoper oplossen hé:

https://www.google.nl/sea ... pUt-2gZgE&ved=0CAYQ_AUoAQ

Oeh, dit heeft wel een hoog schoonmoeder-van-91-gehalte hoor!

Missie beha mislukt. Maat groter was toch ook niet goed. Waarschijnlijk zijn mijn beha's gewoon uitgelubberd enzo. En ik vind het zo lastig om nieuwe te vinden.

Plou, dat klinkt bijna dubieus, dat de meneer meer heeft gedaan dan hij hoefde te doen

Wel lief van hem.
Haha, ja he? Jonge enthousiaste man was het

Misschien naar een echte lingeriewinkel Splint? Die zitten toch het beste bij mij.

De eerste 1,5 kilo is eraf bij mij. Voornamelijk vocht, maar dat maakt niet uit.

Haha, een nieuw OP plaatje. Ik dacht ff dat er alweer een nieuw topic was geopend.

hier mag er ook wel een paar kilo af. Ik voer natuurlijk geen reet uit, dus dat schiet niet op. De bedoeling is dat ik 5 maart een weekendje UK doe. Misschien ook ff shaken? Morgen in de stad eens ff kijken naar producten voor de eerste start. Oh en ff googlen wat Cambridge500 is. Oh en misschien zwem ik wel het kanaal over; kom ik lekker afgeslankt aan

Goed van de eerste 1.5 kilo Plous!

voor de goedgekeurde nieuwe mama! Goed dat het asiel aan die nazorg doet. Gebeurt in "mijn" asiel niet. Voel je je alweer wat beter, Dee? . Ben jij nog wat kilootjes kwijtgeraakt door alle uh tsja wc bezoekjes

Keukenkastjes zijn mooi geworden, Splinter, alhoewel ik dat blauw ook leuk vindt. Ik ben meer van de kleurtjes
En weer 1,1 er af. Nou, nog 5 dagen dit tempo en ik ben klaar

Slof, het verschil is met name dat CB500 een op en afbouwperiode heeft. Dus dat je niet stopt als je klaar bent en weer normaal gaat eten maar eerst een maaltijd zonder koolhydraten erbij, dan een crackertje en een glas melk erbij en een shake eraf. En dat duurt 4 weken. Op die manier kom je niet gelijk 4 kilo weer aan na het shaken. En de begeleiding (die ik nu ook niet heb, want via MP gedaan).

Ik ben door dat werkgedoe helemaal murw. Gister op de bank had ik behoefte om te huilen. Das gek. Dus ben om 21u naar bed gegaan, dekentje aan (want intens koud en rillerig) Ben nog steeds murw maar niet meer zo een huilie. Straks weer naar werk, mag ik de hele dag de telefoon aan nemen. Beter dan excel klikken Gelukkig zijn ze daar wel oke, hoewel ik wel moet slikken als ik hoor dat de supportmedewerker naar een klant bij mij in de buurt gaat, en weer een ander naar een nieuwe klant, ook bij mij in de buurt. Mja...

Hm, misschien ben ik nog wel een huilie
Niks mis met huilies

Het zou maar een gortdroge toestand worden als niemand dat was.

Gaat goed met je kilo's! Dat wil ik ook. Maar ik heb geen motivatie nog. Gisteren uit eten geweest en vanavond weer. Maar eigenlijk stoor ik me inmiddels wel aan mijn altijd-volle buik, dus dat is een goed begin voor motivatie. En over ene maand ga ik met mijn moeder naar de sauna, dus dat helpt ook vast.

Slof!
Kan me heel goed voorstellen dat het je murw maakt, Plous. Ook de manier waarop je eigenlijk afgeserveerd wordt is BAHBAHBAH. Maar duimen staan hier aan voor je droombaan!

Ik knuffel je ff lekker stiekum

Hier ook weinig motivatie, maar ik heb nog nooit zo'n dikke buik gehad. Ik wil eigenlijk ook NU ECHT stoppen met roken, want dat loopt de spuigaten uit nu ik zo thuis ben. Dus ik heb super dubbel motivatie nodig. Bleéééh, kun je dat niet ergens kopen....

Nu even naar de apotheek om een medicijnenoverzicht op te halen. Ik kreeg weer een super rekening over een half jaar van de ziektekostenverzekering waar ik geen wijs uit wordt. En ik slik maar 1 soort pilletje in 2 sterktes.
Gewoon bedenken wat je bespaart als je stopt met roken, Slof. Dat motiveert vast!

Ik ga uit eten met vriendin. En moet heel lief zijn in het restaurant, want ik kreeg vandaag een mail met het verzoek het restaurant te beoordelen. Uh?

Bleek dat ik gereserveerd had voor gisteren. En toen kwam ik niet natuurlijk
Ik zou niet gaan afvallen én stoppen met roken Slof. Eerst het 1 en dan de ander.

Mocht je nog naar binnen Splint?
Ja, mocht. Maar toen ik zei op welke naam ik gereserveerd had, zei hij wel veelbetekenend 'ahhh, mevrouw Splinter......'.

Maar wel heerlijk gegeten en een ouderwets gezellige avond gehad met vriendin.

Wat een zeikweer!
Zeikweer ja!

Eerst maar eens stoppen met roken dan!

Zit op Zooplus bestelling te wachten. Plan is een strenger (ahum) voerbeleid in te voeren ivm het ontstane vetbuikje van Brammetje en te zorgen dat hij geen nierdieet meer binnen krijgt, want das volgens mij het schuldige brokje.

Oh en toen ik bestelde zag ik dit, echt in Slofjes stijl

en het wordt echt gebruikt (klantenfoto)

*pizzabwurp*

Ja maar Slof, moet je niet op zoek naar iets in Brammetje-stijl? Of wil je zelf in dat mandje gaan liggen?
Hier de pizzaburp over een half uurtje. Zit nu in de oven.
Het lijkt me een ienimini mandje Slof.
quote:Bieb2.0 schreef op 21 februari 2015 @ 20:13:

Hier de pizzaburp over een half uurtje. Zit nu in de oven.

Dan mag ie er bijna uit!

De mijne werd bezorgd. Ik eet maar zo zelden pizza dat ik dan wel een echte wil.

Nou ja, dit keer van Domino's pizza.
Moggûh
Mogguh
Da's wel heel blij, Bieb.
Eigenlijk ben ik inmiddels niet meer zo heel blij. Ik ben vragen aan het oefen voor mijn WFT examen as donderdag.

Beetje dom dat ik in mijn vakantie mijn boek gewoon niet open gehad heb.

Heb nu de map mee naar beneden (nog steeds dicht) en eerst maar eens een vraag of 100 online doen.
Dus WTF-examen is nu meer van toepassing

Succes Bieb!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nou idd WTF. Hoe snel kan de tijd gaan

Ach een poging kost maar ¤140 ..
WTF inderdaad

Je hebt nog 4 dagen Bieb, vandaag effe een flinke start maken en dan de komende dagen elke avond een paar uurtjes.

En heel hard duimen.
quote:Bieb2.0 schreef op 21 februari 2015 @ 20:14:

Het lijkt me een ienimini mandje Slof.

Ja en het staat bij de hondenmandjes! Twee maten: 45 x 35 en 60 x 45.

Studeer ze, Bieb!

En Splint? Brammetje is ook gewoon een romantisch bloemetjesmietje . Heb 'm goed opgevoed

Aaaah

Die ronde oogjes die blijven zo hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven