Tips gevraagd huis te koop
donderdag 22 november 2012 om 20:43
Gevonden. Ziet er prima uit volgens mij? Is de vloer er makkelijk uit te halen? Dat zou niet mijn smaak zijn namelijk. Net als de strootjes achter de bank.
Even opgezocht waar het ligt, ik kende het niet. Ik kom uit de randstad, (vlakbij Amsterdam) en hier is die prijs wel redelijk oke voor zo'n huis, ik weet niet of dat daar ook zo is.
Tja, en naast een vliegbasis zou ik niet voor kiezen als ik een huis ging kopen...
Even opgezocht waar het ligt, ik kende het niet. Ik kom uit de randstad, (vlakbij Amsterdam) en hier is die prijs wel redelijk oke voor zo'n huis, ik weet niet of dat daar ook zo is.
Tja, en naast een vliegbasis zou ik niet voor kiezen als ik een huis ging kopen...
donderdag 22 november 2012 om 20:44
Ik wil er wel wat over zeggen. Ondanks de tekst over een sfeervolle woning, vind ik juist wat sfeer ontbreken.
Ik vind de kamer optisch klein door de donkere vloer. Ook vind ik alles wat kil ogen, tuin heeft veel tegels. De lichtblauwe tegels in keuken en badkamer zijn erg smaakgevoelig, vrees ik.
Badykamer lijkt ook wat klein doordat het bedje midden in de kamer staat.
De bovenverdieping vind ik wel sfeervoller dan de benedenverdieping en de tuin.
Ik vind de kamer optisch klein door de donkere vloer. Ook vind ik alles wat kil ogen, tuin heeft veel tegels. De lichtblauwe tegels in keuken en badkamer zijn erg smaakgevoelig, vrees ik.
Badykamer lijkt ook wat klein doordat het bedje midden in de kamer staat.
De bovenverdieping vind ik wel sfeervoller dan de benedenverdieping en de tuin.
donderdag 22 november 2012 om 20:53
Ik heb alleen naar de foto's gekeken, hierbij mijn niet al te subtiel geformuleerde mening:
Sommige foto's zijn erg donker, in combinatie met de ook donkere kleuren (vloer, wand) ziet het er klein en een beetje kil uit. Op sommige foto's staan teveel kleine spulletjes, ik zou bijv. de spulletjes op de commode weghalen en de potjes in de badkamer. Ook de tv in de slaapkamer weghalen. In de tuin een paar grote potten met mooie planten neerzetten, het oogt een beetje als een schoolplein. In de woonkamer zou ik een beige vloerkleed in de zithoek leggen, die zwarte tegels maken het ongezellig. Verder op zich een prima, maar wel klein, huisje.
Sommige foto's zijn erg donker, in combinatie met de ook donkere kleuren (vloer, wand) ziet het er klein en een beetje kil uit. Op sommige foto's staan teveel kleine spulletjes, ik zou bijv. de spulletjes op de commode weghalen en de potjes in de badkamer. Ook de tv in de slaapkamer weghalen. In de tuin een paar grote potten met mooie planten neerzetten, het oogt een beetje als een schoolplein. In de woonkamer zou ik een beige vloerkleed in de zithoek leggen, die zwarte tegels maken het ongezellig. Verder op zich een prima, maar wel klein, huisje.
donderdag 22 november 2012 om 20:56
Wat ik denk bij het zien van de advertentie en mij 'afstoot'
- Badkamer vind ik erg ouderwets en ziet er koud en oncomfortabel uit.
- Hoge prijs voor een oud huis op deze locatie
- Foto's missen sfeer en warmte
- Zou het gevoel hebben nog veel te moeten investeren in huis en tuin
- Badkamer vind ik erg ouderwets en ziet er koud en oncomfortabel uit.
- Hoge prijs voor een oud huis op deze locatie
- Foto's missen sfeer en warmte
- Zou het gevoel hebben nog veel te moeten investeren in huis en tuin
This is not kosher!
donderdag 22 november 2012 om 21:00
Mijn ongezouten mening:
Een plastic huis. Ik zou echt nooit zo'n huis kopen. Ik (persoonlijk hè) woon liever kleiner dan in zo'n huis. Daar kun jij qua inrichting niks aan veranderen trouwens.
Hoewel ik ook niet gecharmeerd ben van de vloer en de meubels. Die lijken mij een beetje el cheapo en zoals anderen al noemden: sfeerloos.
Misschien moet je niet naar mij luisteren, want ik ben absoluut niet de doelgroep die je moet lokken.
Een plastic huis. Ik zou echt nooit zo'n huis kopen. Ik (persoonlijk hè) woon liever kleiner dan in zo'n huis. Daar kun jij qua inrichting niks aan veranderen trouwens.
Hoewel ik ook niet gecharmeerd ben van de vloer en de meubels. Die lijken mij een beetje el cheapo en zoals anderen al noemden: sfeerloos.
Misschien moet je niet naar mij luisteren, want ik ben absoluut niet de doelgroep die je moet lokken.
donderdag 22 november 2012 om 21:03
Ik zou investeren in een andere kleurstelling. Basis: wit. Daarbij: lichtgrijs of juist wat donkerder. Kaarsen in accentkleur, bloemen op tafel. Denk in een kleurenpallet met basiskleuren en max 2 sfeefkleuren. Zorg voor aankleding: potten met bloemen/planten bij de voor en achterdeur. Evt. een mooie laminaatvloer op de kop tikken en zelf leggen. Die plavuizen zijn erg! Koop nieuw beddegoed, doe dat schilderij weg en maak je slaapkamer fris. Babykamer: lichtere kleuren, iets vrolijks erbij en beter opruimen. Douche: ruim die mandjes/bakjes op en zorg voor wat moderners
donderdag 22 november 2012 om 21:08
En mijn menig, ook maar ongezouten:
- woning zal best licht zijn, qua daglicht, maar valt niet op door donker kleur gebruik.
- de zin 'Verkoper kan bankgarantie eisen', zet wat mij betreft de hele toon: verkopers, of anders de makelaar, zijn vervelende lui. Dit slaat wrsch. nergens op, maar is wel een gevoel dat bij mij naar boven komt....
- Hoogerheide is gelegen in een uithoek van Nederland.
- Die vliegbasis..........
- Het huis komt op mij koud en kil over. Voornamelijk door de grijze tegels in woonkamer, keuken en badkamer.
- Er zitten schrootjes in. Fout, naar het schijnt. ('k vind het wel wat hebben...) Ook al zijn ze wit.
- De paarse muur beneden maakt de woonkamer optisch heel klein.
- woning zal best licht zijn, qua daglicht, maar valt niet op door donker kleur gebruik.
- de zin 'Verkoper kan bankgarantie eisen', zet wat mij betreft de hele toon: verkopers, of anders de makelaar, zijn vervelende lui. Dit slaat wrsch. nergens op, maar is wel een gevoel dat bij mij naar boven komt....
- Hoogerheide is gelegen in een uithoek van Nederland.
- Die vliegbasis..........
- Het huis komt op mij koud en kil over. Voornamelijk door de grijze tegels in woonkamer, keuken en badkamer.
- Er zitten schrootjes in. Fout, naar het schijnt. ('k vind het wel wat hebben...) Ook al zijn ze wit.
- De paarse muur beneden maakt de woonkamer optisch heel klein.
donderdag 22 november 2012 om 21:10
hoi.
je huis oogt donker en mist sfeer. de tegelvloer in woonkamer vind ik heel donker en is niet mijn smaak. kleurgebruik overal verschillend komt druk en rommelig over. het ziet er wel schoon uit.
tips:
leg een licht vloerkleed in de kamer bijv. lichtgrijs of wolwit
verf de muren wit of lichte kleur, kleur paars in woonkamer past niet.
denk eens aan thema long island qua kleuren, dus lichtblauw, bruin en wit voor bijv. babykamer hal en of badkamerzie ook flexa couleur locale
zet bij je tuin aan de voorkant een mooi wit bankje met mooie bloempotten met lichte kleuren planten
haal alle kleine prullaria weg
succes!
je huis oogt donker en mist sfeer. de tegelvloer in woonkamer vind ik heel donker en is niet mijn smaak. kleurgebruik overal verschillend komt druk en rommelig over. het ziet er wel schoon uit.
tips:
leg een licht vloerkleed in de kamer bijv. lichtgrijs of wolwit
verf de muren wit of lichte kleur, kleur paars in woonkamer past niet.
denk eens aan thema long island qua kleuren, dus lichtblauw, bruin en wit voor bijv. babykamer hal en of badkamerzie ook flexa couleur locale
zet bij je tuin aan de voorkant een mooi wit bankje met mooie bloempotten met lichte kleuren planten
haal alle kleine prullaria weg
succes!
donderdag 22 november 2012 om 21:13
Wat mij opvalt:
- door de lege voortuin lijkt het erg kaal, beetje kil.
- er zit geen eenheid in de inrichting, teveel verschillende stijlen: witte kast, bruine kast etc
- leg een vloerkleed neer, dat zorgt voor wat gezelligheid op die donkere vloer.
- weg met die bloemen in verschillende kleuren
- kleed je woonkamer aan met kussentjes, kaarsen etc in dezelfde kleur, dat zorgt voor rust.
- geen persoonlijke spullen op de foto: gitaar, potjes in de badkamer, spullen op de commode.
- zorg dat het ruimer lijkt: tv weg in de slaapkamer, net dekbedovertrek en het nachtkastje weg.
- die donkere vloer maakt dat de babykamer klein lijkt.
- de foto's zijn met tegenlicht gemaakt waardoor het binnen donkerder lijkt.
Hopelijk heb je hier iets aan?
- door de lege voortuin lijkt het erg kaal, beetje kil.
- er zit geen eenheid in de inrichting, teveel verschillende stijlen: witte kast, bruine kast etc
- leg een vloerkleed neer, dat zorgt voor wat gezelligheid op die donkere vloer.
- weg met die bloemen in verschillende kleuren
- kleed je woonkamer aan met kussentjes, kaarsen etc in dezelfde kleur, dat zorgt voor rust.
- geen persoonlijke spullen op de foto: gitaar, potjes in de badkamer, spullen op de commode.
- zorg dat het ruimer lijkt: tv weg in de slaapkamer, net dekbedovertrek en het nachtkastje weg.
- die donkere vloer maakt dat de babykamer klein lijkt.
- de foto's zijn met tegenlicht gemaakt waardoor het binnen donkerder lijkt.
Hopelijk heb je hier iets aan?