Tips vriendinnendag

24-11-2013 17:36 15 berichten
Mijn beste vriendin en ik hebben binnenkort eindelijk samen een zaterdag zonder kinderen en mannen maar we komen niet echt tot een goed idee...

Zij houdt niet van winkelen en typische 'vrouwen dingen' zoals bijv. een high tea of wellness dag, en ik ben niet echt van musea of cultuur.

Het is te koud voor echte buiten activiteiten en we zijn beiden niet zo sportief.

Budget is tot 75 euro pp voor een hele dag ongeveer.

Workshops dus te duur en vaak vanaf meerdere personen.

Hebben een auto maar liefst niet te ver vanaf het midden van NL (vriendin wilt niet te ver)

We willen er wel lekker even tussenuit maar op gezamelijke vrienden-weekendjes en de gewone thuis visites- en verjaardagen na doen we dit nooit en blijken onze wensen uiteen te lopen dus tips en ideeën zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Wat deden jullie dan vroeger samen? Of heb je nooit iets gemeen gehad?
Ik hoorde laatst van iemand die ook niet zo van winkelen houd dat Batavia stad best leuk was. Ondanks dat ik zelf ook niet sportief ben is een stukje lopen op het strand altijd wel leuk, vooral daarna warme choco drinken. Misschien een lunch in een sterren restaurant? Kan tegenwoordig best voor dat bedrag.
Vroeger gingen we nog wel eens shoppen maar sinds ze kinderen heeft vindt ze het verschrikkelijk. Verder vaak alleen avonden/nachten stappen maar niet vaak een hele zaterdag.

Ik ben juist een shopaholic. Bataviastad vind ik dus leuk, maar denk ik geen optie. Kan het uiteraard voorstellen.
Dierentuin/pretpark?

Optreden van een artiest?

Gast bij een tv programma?

Bioscoop en daarna ergens wat eten?

Rondvaarttocht incl diner? (weet niet of het in alle steden is, in Amsterdam iig wel)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bioscoop, theater, lunchen, pretpark.
Kroeg in dan.
In de kroeg bier hijsen.
een high wine en daarna 'n biosje pakken

en als één van jullie ook thuis kindvrij is daarna lekker op de bank thuis verder borrelen
Slipcursus

wandeling Utrechtse Heuvelrug

Poolen

Sushi workshop
I choose happy!
Ik sluit me aan bij MV.

Een ouderwetse rondvaart in Utrecht. Is echt leuk. Duurt een uur. Ongeveer 10 Euro per persoon.

Daarna een high tea.
de dom beklimmen
Kerstmarkt

Museum

Dagje treinen

Workshop taartbakken
quote:temporary2 schreef op 24 november 2013 @ 19:26:

Ik sluit me aan bij MV.

Een ouderwetse rondvaart in Utrecht. Is echt leuk. Duurt een uur. Ongeveer 10 Euro per persoon.

Daarna een high tea.Moet TO de high tea in haar eentje doen dan?
Bedankt voor de tips! Zitten leuke tussen. Zal haar deze laten zien en dan er een leuk dagje ervan maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven