Tochtrollen (niet online)

09-12-2020 07:52 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Ik ben op zoek naar een dubbele tochtrol, waarvan je het midden onder je deur kan schuiven.
Ik kan er genoeg online vinden, maar ik wil ze dus graag in een fysieke winkel kopen.
Heb er 1 bij de action gehaald maar die is 10 cm tekort.
We zoeken de maat 95 cm.
Bij de Praxis, Action, Gamma en Jysk verkopen ze ze niet.
Iemand nog tips?
winkelfanaat schreef:
09-12-2020 09:48
Ik zocht laatst een flessenlikker. Gewoon nergens te vinden. Lekker online besteld dus bij bol👍
Soms is het er gewoon niet in de winkel.
Ja, daar heb je wel een punt. Gootsteenlekbakjes zijn ook niet meer te vinden in winkels, ontdekte ik laatst.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ze hebben af en toe bij Kruidvat van die grijze dubbele tochtrollen. Ik neem er altijd een paar mee als ze er zijn. Als je googelt op 'Kruidvat tochtrol' zie je 'm. Maar het zit niet standaard in het assortiment en ik zie dat 'ie 93 cm is.
Ciska78 schreef:
09-12-2020 08:53
Dank je wel, ik zie hem online staan bij Blokker, ga even bellen met de winkel of ze hem hebben liggen daar.
Je hebt het vast al gezien, maar online bij Blokker betekent heel vaak 'via één van onze partners'. Dan zit het dus sowieso niet in het eigen winkelassortiment en kun je het artikel, althans via Blokker, alleen maar online bestellen. Superirritant vind ik dat.
Ik heb er vorig jaar 1 gekocht bij de trekpleister, geloof voor 2 euro.
Tickel schreef:
09-12-2020 10:21
Dan zou ik een tochtborstel, onzichtbaar, onder de deur bevestigen.

Afbeelding
https://www.elton.nl/doe-het-zelf/binne ... nzichtbaar

Ze zijn er in verschillende hoogtes.
Inderdaad. Dan kun je ook fatsoenlijk de deur open en dicht doen, zonder een tochtrol weg te schuiven of je nek er over te breken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
aardbeienslof schreef:
09-12-2020 09:51
Hema!

Ja geweest uiteraard. Maar was er niet. Had op dat moment ook niet de behoefte om meerdere HEMA’s in NL af te gaan speuren😁
himalaya schreef:
09-12-2020 12:57
Inderdaad. Dan kun je ook fatsoenlijk de deur open en dicht doen, zonder een tochtrol weg te schuiven of je nek er over te breken.
Dan nog komt er enorm veel kou onder mijn deur vandaan. Ik :heart: mijn teckel Teckie :proud:
merano schreef:
09-12-2020 10:34
Ja, daar heb je wel een punt. Gootsteenlekbakjes zijn ook niet meer te vinden in winkels, ontdekte ik laatst.
Ja heb inderdaad al meerdere keren gehad dat het in de winkels gewoon niet meer te krijgen is. Want ja, wie wil er vandaag de dag nog een flessenlikker?
Dat soort dingen vind je dan online nog wel.
Merk het ook met bepaalde voedingssupplementen. Die zijn online vaak beter/hoger gedoseerd én goedkoper.

Ik wil online shoppen zeker niet promoten, maar soms is het online goedkoper, beter of wel te vinden.
himalaya schreef:
09-12-2020 12:57
Een dubbele tochtvrij hoef je niet weg te schuiven, die schuift gewoon mee.

Het is dit idee:
https://www.bol.com/nl/p/rori-dubbele-t ... ocQAvD_BwE
Lafae schreef:
09-12-2020 09:50
Toch trollen hè.
:rolling: :lol:
Ciska78 schreef:
09-12-2020 07:52
Hoi. Ik ben op zoek naar een dubbele tochtrol, waarvan je het midden onder je deur kan schuiven.
Ik kan er genoeg online vinden, maar ik wil ze dus graag in een fysieke winkel kopen.
Heb er 1 bij de action gehaald maar die is 10 cm tekort.
We zoeken de maat 95 cm.
Bij de Praxis, Action, Gamma en Jysk verkopen ze ze niet.
Iemand nog tips?
Misschien niet het allermooiste, maar ik heb voor een paar euro grijze buizen gekocht bij de Gamma. Die worden eigenlijk gebruikt voor isolatie verwarmingsbuizen. Open knippen en over onderkant deur schuiven. Functioneert prima.
Ik ga denk ik maar voor de losse tochtrollen van de xenos en dan zoals iemand schreef ze in een panty stoppen, idee van die verwarmingsbuizen is ook wel een goede, dank je
-Helena- schreef:
09-12-2020 13:50
:rolling: :lol:

;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven