topless van kamer naar badkamer?

18-12-2009 21:03 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje een rare vraag, maar ik vraag me af of de meiden hier die nog bij hun ouders wonen, topless van hun slaapkamer naar de badkamer lopen?

Normaal houd ik altijd mijn boxer aan en om mijn borsten een handdoek. (Mijn kamer is op zolder en gelijk naast de zoldertrap is de badkamer). Maar ik had dus geen handdoek op mijn kamer en liep toen de trap af in alleen een boxer...mijn moeder vindt omdat er ook twee mannen (vader/broer) in huis wonen, dat dit niet netjes is. Ik vraag me af hoe jullie dat doen?
.
Wat ik vreemd vind is dat je moeder het normaal vind dat zij jou bloot ziet, maar je vader en broer mogen je niet bloot zien?
Grappig om te lezen dat er zo verschillend mee om wordt gegaan in verschillende gezinnen!

Ik vond dat vroeger nooit een probleem, en als ik nu een nachtje thuis logeer nog steeds niet. Mijn ouders, broertje en ik lopen dan altijd naakt over de bovenverdieping van badkamer naar slaapkamer.

Ik weet nog dat ik vroeger een keertje met mijn broertje in de badkamer was. Hij keek naar mijn borsten: 'eigenlijk heb jij best wel mooie borsten, maar het doet me helemaal niets' (gelukkig maar ) Lollig toch?
Ik denk dat je moeder gelijk heeft. Een handdoek omslaan is een kleine moeite. Misschien heb jij er geen moeite mee maar andere gezinsleden kunnen zich daar ongemakkelijk onder voelen.
No way dat ik naakt gezien wil worden door familie?!!! Door niemand trouwens (alleen mijn vriend). Maar zo ben ik ook absoluut niet opgevoed, dus daar zal ik deze 'tik' wel van hebben meegekregen.
quote:orchis schreef op 18 december 2009 @ 21:22:

Grappig om te lezen dat er zo verschillend mee om wordt gegaan in verschillende gezinnen!

Ik weet nog dat ik vroeger een keertje met mijn broertje in de badkamer was. Hij keek naar mijn borsten: 'eigenlijk heb jij best wel mooie borsten, maar het doet me helemaal niets' (gelukkig maar ) Lollig toch?Ik sluit me helemaal aan bij het begin van je post, dus grappig om te lezen hoe er verschillend over wordt gedacht, want... ik moet er dus niet aan denken dat m'n broer naar m'n borsten kijkt. Daarvan krijg ik dus rillingen. Ik denk dus dat het heel erg afhangt van hoe je bent opgevoed, wat gebruikelijk was bij jullie thuis (en bij ons was dat dus dat je elkaar niet naakt zag).
quote:iris1969 schreef op 18 december 2009 @ 21:11:

Toen ik nog thuis woonde kwam ik mijn vader eigenlijk nooit tegen op weg naar de badkamer, maar ik ben wel eens per ongeluk binnengestapt toen hij in bad lag. Dat vonden we beiden niet zo geslaagd .Dat heb ik ooit eens gehad bij de vader van een vriendin
Bij ons was vroeger ook een open-deur beleid in de badkamer. We liepen elkaar heus niet de hele tijd bloot voor de voeten, maar er werd gewoon geen issue van gemaakt. Nog steeds let ik niet op naaktheid als ik bij mijn ouders ben. Ik vind het niet nodig dat mijn broer me nog bloot ziet (maar ik heb geen warme band met hem en zie hem niet vaak), maar mijn vader boeit me niet. Het boeit hem ook niet. Hij zegt altijd: "er is niks dat ik niet al gezien heb toen je geboren werd" of "ik was de eerste die je bloot zag"

Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen, dat er wél een punt van wordt gemaakt (zoals door de moeder van TO). Je vader kijkt toch zeker alleen naar je als zijn dochter en niet met andere ogen ofzo? Idem voor broers?
Ik denk dat ik er zelf veel meer een punt van maakte vroeger dan dat mijn ouders ooit zouden doen.

............zie je wel......ik ben geadopteerd............ik ben waarschijnlijk toch een prinses.........
Ik ga toevallig vanaf morgen een paar nachten bij mijn ouders logeren. En als ik dan naar of uit de badkamer loop, is dat bijna zeker weten in alleen mijn string.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Yamuna.. bij ons thuis het precies het zelfde.. badkamer ging nooit op slot en eigenlijk kon iedereen gewoon zo binnen stappen. Badkamer was nl ook nog eens op de begane grond met daarnaast de achterdeur.

Ik drentelde ook altijd naakt van slaapkamer naar badkamer de trap op en af..

Totdat een keer de buurman binnen kwam en ik snel de trap op wilde rennen en ik kwam te vallen ... van de trap op de grond poedelnaakt.. Buurman is even snel weer de achterdeur naar buiten gegaan
nou daar heb ik vroeger nou echt nooit over nagedacht.

En dat iemands vader het maar zo zo vond dat dochter binnen liep terwijl hij in bad lag snap ik ook niet.

Ik stond tanden te poetsen terwijl mijn vader stond te douchen hoor. Niet speciaal tegelijk maar als dat eens zo liep ook geen probleem. Gewoon te onbelangrijk om de gedachten overheen te laten gaan.

Ik heb een stiefbroer en hoewel we dus niet preuts waren, deed ik nog wel iets van een bh/handoek achtig iets aan als ik wist dat hij thuis was maar anders dus nooit over nagedacht.
Als ik een handdoekje heb liggen zou ik die wel omslaan.

Bij ons vroeger ook niks "engs" aan naakt.

Als ik stond te douchen en iemand moest wat hebben uit de badkamer dan deden ze maar.

Bij ons was het zowiezo altijd spits rond badkamer met 5 dames in huis(dat was dus incl mijn moeder),dus het kwam regelmatig voor dat de een stond te tanden poetsen en de ander te douchen.

Ik liep altijd met alleen een handdoekje om mijn middel van de badkamer naar mijn slaapkamer.

Ik ging vroeger ook met mijn opa en oma zwemmen op zondag en dan gingen we met zijn allen in zo'n groot hok omkleden.
Nee, ik ging en ga niet topless door het huis van mijn ouders.

Loop wel poedelnaakt door het huis om snel even naar de badkamer te lopen die beneden is, of van beneden om boven naar bed te gaan.....wel met voor de gordijnen dicht maar achter niet, dus de achterbuurman heeft geluk ;)
Ik zou ook niet in alleen een boxer van badkamer naar slaapkamer lopen. Het heeft ook niets te maken met onzuivere gedachten die de mannen in huis zouden kunnen krijgen maar je kan het ook omdraaien; lopen zij in hun blootje door het huis? Je moet voor jezelf uitmaken hoe je je erbij voelt. Als mijn moeder aan zou geven het niet prettig te vinden zou ik mij aanpassen.
Ik dacht dat je in een studentenhuis woonde!

Ik heb een huisgenoot gehad met een vriendinnetje dat altijd met alleen een handdoek om haar middel door de gang liep na het douchen. (Maar ze lieten ook altijd hun deur open staan terwijl ze sex hadden totdat hun buurman netjes vroeg of ze die misschien dicht konden doen want hij kon zich niet studeren door het lawaai dat ze maakten.)
Wij hadden vroeger in het studentenhuis waar ik woonde een vriendin van een huisgenoot die zich het liefst aan iedereen naakt liet zien. Niet zo erg op zich, ze was alleen een heel bleke meid van pak 'm beet 40 kilo en 180cm die nog helemaal kaal was ook. Iedereen schrok zich altijd wild van haar.
Bij ons ging de badkamer ook nooit op slot. We liepen ook gewoon naar binnen om onze tanden te poetsen als er iemand stond te douchen.

We liepen ook allemaal gewoon naakt door huis. (van badkamer naar slaapkamer ofzo)

Als ik er nu zou logeren zou ik nog steeds de badkamerdeur niet op slot doen. Maar... als ik bij mijn broer zou logeren zou ik wel even wat omslaan. Niet omdat hij mij niet bloot mag zien, maar omdat zijn vriendin totaal niet om kan gaan met naakt en ik haar geen ongemakkelijk gevoel wil geven.

Ik was stomverbaasd toen mijn ex mij vertelde dat hij zijn ouders nog nooit van zijn leven naakt had gezien. Ik wist niet eens dat het bestond!

Nu loop ik ook gewoon naakt door huis en de deur gaat niet op slot. Ik douche ook elke ochtend samen met zoonlief. (7 jaar) Ik ga dan douchen, hij wordt daar wakker van en springt er gauw bij omdat hij dat gezellig vindt. Ik vind het prima.

Als er een vriendje van zoonlief logeert bij ons, zorg ik dat ik wel een handdoek omheb.
Is dit de huidige generatie volwassen vrouwen ? What's next, boerkini in de badkuip ?

Ik logeer nooit bij mijn ouders, maar ik zou me er echt niet druk om maken als zij mij zouden zien, of ik hen. Kom op, zeg, ze hebben me zelf gemaakt.
nee bij ons was het als mijn vader er was, in je pijama(of kleren als het 's avonds is) naar de badkamer, deur op slot, doe je ding en dan in je badjas terug naar je kamer.
dubbel.
Grappig ik kom er door jouw topic achter dat ik daar nog nooit over nagedacht heb. Ik loop eigenlijk altijd bloot in eigen huis en bij mijn familie als ik er logeer, van badkamer naar andere kamer. Goh en jouw moeder vond dat je dit niet meer moest doen omdat het niet netjes. Vinden je vader en broer dit ook?
Toen ik nog thuiswoonde (lang, lang geleden), waren mijn vader en ik vaak samen in de badkamer. Dan was ik net klaar met douchen en ging hij onder de douche terwijl ik me afdroogde of andersom. We hadden de beste gesprekken tijdens die badsessies.

Heb geen broer(s), dat is misschien wel anders.
Tja, net als veel anderen heb ik er nog nooit over nagedacht, maar toch loop ik zeker niet bloot of topless.

Vroeger bij mijn ouders niet, maar nu ook niet. In de eerste plaats omdat ik het te koud vind (ik hang mijn kleren altijd over de verwarming in de badkamer zodat ik ze lekker warm aan kan trekken), maar ook omdat ik het niet nodig vind om met elkaars bloot geconfronteerd te worden.

Maarja, ik ben preuts denk ik, want ik geef ook geen borstvoeding in het openbaar en zelfs als er visite is in mijn eigen huis zoek ik een andere ruimte op om mijn zoontje te voeden. Ik heb ook niks met naturisme en saunabezoek. Raar eigenlijk, het was toch echt geen taboe bij ons thuis vroeger, ik heb er gewoon niks mee.
Ik had bij mijn ouders sinds mijn puberteit een eigen badkamer Maar daarvoor liep ik wel gewoon naakt rond, mijn ouders deden het ook. Die sliepen bv ook altijd naakt, dus als je een nachtmerrie had oid, dan stonden ze naakt naast je bed. En in bad met je moeder of vader, of broer of zus... heel normaal hoor.

Mocht ik nu met mijn ouders in een huisje oid zitten, dan zou ik zeker wel een handdoek omslaan. Gewoon omdat het een kleine moeite is en ik me er meer mee op mijn gemak voel. Maar bij borstvoeding bij babies oid, dan zou ik niet mijn ouders de kamer uitsturen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven