Tot over de oren in de shit
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:32
Kom je vanochtend beneden...heel de kamer onder de stront!!! Onze hond is ziek, heftige diaree Het zat zelfs bij de muren omhoog en we hebben net alles opnieuw gesauzt. Ik heb dan ook ff heel hard staan te janken. De (stoffen)bank lag vol, zelfs de salontafel, computermeubel en de gordijnen. Nu alles weer schoon, na uren poetsen. Maar ik blijf het toch ruiken, De vloer al 6x gedweild met bleek. De bank schoongemaakt met vloeibaarwasmiddel. De muren met een vochtig doekje. Ben bang dat het weer opnieuw sauzen word. Heb alle deuren en ramen open staan maar hoe krijg ik in vredesnaam die geur uit mijn huis???
Iemand tips?
Iemand tips?
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:40
Oh, wat balen! Ik ken het probleem. Onze kat is ook regelmatig ziek en poept en kotst dan alles onder.
Bij de dierenwinkel heb je er een speciaal middeltje voor. Je kunt dat op je bank (en andere stoffen dingen) spuiten. We hebben het wel eens gebruikt toen de kat op de bank had geplast. We moesten wel een paar keer opnieuw spuiten en laten drogen, maar daarna was de geur ook echt helemaal weg.
Bij de dierenwinkel heb je er een speciaal middeltje voor. Je kunt dat op je bank (en andere stoffen dingen) spuiten. We hebben het wel eens gebruikt toen de kat op de bank had geplast. We moesten wel een paar keer opnieuw spuiten en laten drogen, maar daarna was de geur ook echt helemaal weg.
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:48
Met de hond gaat het redelijk. We hebben eergister gebbqt en toen heeft iemeerdere stukken vlees met (pinda)saus v/e bord gejat. Dus zijn maag en darmen zijn behoorlijk van streek. Hij ligt nu in de tuin, drinkt wel maar heeft weinig behoefte aan eten. Lijkt me ook niet echt verstandig nu. Zijn maag/darmen moeten maar ff in de rust.
Ok zal op zoek naar koffie...heb alleen een senseo. Richting action voor febreze en vooral blijven luchten. THX
Ok zal op zoek naar koffie...heb alleen een senseo. Richting action voor febreze en vooral blijven luchten. THX
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:52
Ik leef met je mee. Ik heb van de week ook keer 's ochtends deze verrassing aangetroffen. Gelukkig heeft onze hond nog de tegenwoordigheid van geest om het in de keuken te doen, die kan ik gewoon flink in de chloor zetten. Maar wat voelde dat beest zich ellendig, vond het zieliger voor hem.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:54
Nee de hond zit niet in de bench of bijkeuken (die heb ik niet eens). Normaal gaat het heel goed, blijven ze (we hebben twee kalven) rustig op hun kleed liggen. maar waarschijnlijk heeft hij vannacht behoorlijk buikpijn gehad dat hij alles door de kamer heeft laten lopen. De ziel. Zo zielig als dieren ziek zijn.
vrijdag 30 augustus 2013 om 12:22
quote:feeks schreef op 30 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
Niet iedereen sluit zijn hond op.
Dat is anders helemaal niet erg hoor. En gezien deze post had ze dat beter wel kunnen doen.
De hond van mijn broer slaapt trouwens altijd buiten in de tuin, in zijn hok (ja ook 's winters, lekker in het stro). Vindt 'ie heerlijk.
[...]
Niet iedereen sluit zijn hond op.
Dat is anders helemaal niet erg hoor. En gezien deze post had ze dat beter wel kunnen doen.
De hond van mijn broer slaapt trouwens altijd buiten in de tuin, in zijn hok (ja ook 's winters, lekker in het stro). Vindt 'ie heerlijk.
vrijdag 30 augustus 2013 om 12:42
quote:marthe16 schreef op 30 augustus 2013 @ 12:22:
[...]
De hond van mijn broer slaapt trouwens altijd buiten in de tuin, in zijn hok (ja ook 's winters, lekker in het stro). Vindt 'ie heerlijk.Achteraf kijk je een koe in de kont, zeggen ze hier. En het lijkt me ook geen feest om 's morgens je hond tot over zijn oren in zijn eigen kak in zijn bench te vinden.
[...]
De hond van mijn broer slaapt trouwens altijd buiten in de tuin, in zijn hok (ja ook 's winters, lekker in het stro). Vindt 'ie heerlijk.Achteraf kijk je een koe in de kont, zeggen ze hier. En het lijkt me ook geen feest om 's morgens je hond tot over zijn oren in zijn eigen kak in zijn bench te vinden.