Tot over de oren in de shit
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:32
Kom je vanochtend beneden...heel de kamer onder de stront!!! Onze hond is ziek, heftige diaree Het zat zelfs bij de muren omhoog en we hebben net alles opnieuw gesauzt. Ik heb dan ook ff heel hard staan te janken. De (stoffen)bank lag vol, zelfs de salontafel, computermeubel en de gordijnen. Nu alles weer schoon, na uren poetsen. Maar ik blijf het toch ruiken, De vloer al 6x gedweild met bleek. De bank schoongemaakt met vloeibaarwasmiddel. De muren met een vochtig doekje. Ben bang dat het weer opnieuw sauzen word. Heb alle deuren en ramen open staan maar hoe krijg ik in vredesnaam die geur uit mijn huis???
Iemand tips?
Iemand tips?
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
vrijdag 30 augustus 2013 om 12:45
quote:amperbroekies schreef op 30 augustus 2013 @ 12:17:
Lampe Berger werkt zeker maar kost houder + fles met de gewenste geur zo rond de 45 euro.
Ik zou koffie proberen en richting action voor wat middeltjes.
Ambi pur textiel wil mss ook wel helpen voor de bankLampe Berger is natuurlijk niet alleen voor deze keer, maar werkt perfect bij etensluchtjes, rooklucht, vreemde ondefinieerbare luchtjes, noem maar op. Ik ben fan
Lampe Berger werkt zeker maar kost houder + fles met de gewenste geur zo rond de 45 euro.
Ik zou koffie proberen en richting action voor wat middeltjes.
Ambi pur textiel wil mss ook wel helpen voor de bankLampe Berger is natuurlijk niet alleen voor deze keer, maar werkt perfect bij etensluchtjes, rooklucht, vreemde ondefinieerbare luchtjes, noem maar op. Ik ben fan
vrijdag 30 augustus 2013 om 13:46
quote:marthe16 schreef op 30 augustus 2013 @ 12:22:
[...]
Dat is anders helemaal niet erg hoor. En gezien deze post had ze dat beter wel kunnen doen.
De hond van mijn broer slaapt trouwens altijd buiten in de tuin, in zijn hok (ja ook 's winters, lekker in het stro). Vindt 'ie heerlijk.Nou om in huis nou twee van die grote benches neer te zetten? Kunnen we onze kont niet meer keren. En altijd gaat het goed. Het is nu mis gegaan omdat hij ziek is...verder nooit problemen. S.nachts buiten is ook geen optie, dan blaffen ze de hele tuin bij elkaar bij elk geluid dat ze horen. ze zijn nogal waaks. En denk niet dat de buren dan zo gelukkig van ons worden.
[...]
Dat is anders helemaal niet erg hoor. En gezien deze post had ze dat beter wel kunnen doen.
De hond van mijn broer slaapt trouwens altijd buiten in de tuin, in zijn hok (ja ook 's winters, lekker in het stro). Vindt 'ie heerlijk.Nou om in huis nou twee van die grote benches neer te zetten? Kunnen we onze kont niet meer keren. En altijd gaat het goed. Het is nu mis gegaan omdat hij ziek is...verder nooit problemen. S.nachts buiten is ook geen optie, dan blaffen ze de hele tuin bij elkaar bij elk geluid dat ze horen. ze zijn nogal waaks. En denk niet dat de buren dan zo gelukkig van ons worden.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
vrijdag 30 augustus 2013 om 13:56
Alsof diarree in een bench blijft. Dat sproeit ook gewoon door die tralies tegen de muur en zal je zien dat ie net naast de bank en de gordijnen staat. En voor de geur maakt dat weinig uit.
Lekker alles open zetten, wierook branden of olie. Febreze vind ik zelf idd ook prettig! Meer kan je helaas niet doen. Succes ermee en sterkte voor de hond!
Lekker alles open zetten, wierook branden of olie. Febreze vind ik zelf idd ook prettig! Meer kan je helaas niet doen. Succes ermee en sterkte voor de hond!
vrijdag 30 augustus 2013 om 14:01
Tips voor in de woonkamer:
Vier je je verjaardag en komen er rokers of ben je van plan om te gourmetten? Zet dan in de woonkamer schaaltjes spiritus neer. Nare luchtjes in huis kun je ook op een andere manier laten verdwijnen. Leg dan diepe borden op de verwarming en vul deze met schoonmaakazijn. Door de hitte van de verwarming die tegen de borden aan komt verdampt de azijn en dit zorgt er voor dat de luchtjes verdwijnen. Je kunt ook nog eventueel wat citroenolie aan het azijn toevoegen.
De laatste tip om het huis lekker te laten ruiken: neem een sinaasappel en steek er kruidnagels in. Let wel op dat de sinaasappel niet bederft!
Vier je je verjaardag en komen er rokers of ben je van plan om te gourmetten? Zet dan in de woonkamer schaaltjes spiritus neer. Nare luchtjes in huis kun je ook op een andere manier laten verdwijnen. Leg dan diepe borden op de verwarming en vul deze met schoonmaakazijn. Door de hitte van de verwarming die tegen de borden aan komt verdampt de azijn en dit zorgt er voor dat de luchtjes verdwijnen. Je kunt ook nog eventueel wat citroenolie aan het azijn toevoegen.
De laatste tip om het huis lekker te laten ruiken: neem een sinaasappel en steek er kruidnagels in. Let wel op dat de sinaasappel niet bederft!
I am surrounded by morons
vrijdag 30 augustus 2013 om 14:01
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 augustus 2013 @ 13:58:
Lelytje : ik heb ook geen koffie in huis hoor. Alleen senseo, maar dat zet geen zoden aan de dijk als je veel nodig hebt.
Jawel hoor, gewoon even goed doordrinken en ieder senseo zakje padje open maken (uitpeuteren hoeft niet) en op een schoteltje door het huis plaatsen.
Hoeven geen enorme bakken vol te zijn
Lelytje : ik heb ook geen koffie in huis hoor. Alleen senseo, maar dat zet geen zoden aan de dijk als je veel nodig hebt.
Jawel hoor, gewoon even goed doordrinken en ieder senseo zakje padje open maken (uitpeuteren hoeft niet) en op een schoteltje door het huis plaatsen.
Hoeven geen enorme bakken vol te zijn
vrijdag 30 augustus 2013 om 14:54
Ik voelde mezelf vanmorgen al erg zielig toen ik de kattenkots van de bank af stond te schrapen. En een uur later, toen ik een haarbal en de rest van de maaginhoud tegen mijn gordijnen aangeplakt vond. Ik wil je bedanken voor je OP, ik heb gelijk minder medelijden met mezelf
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
vrijdag 30 augustus 2013 om 16:40
vrijdag 30 augustus 2013 om 16:49
Arme hond.
Het huis zou ik eerst even goed doorluchten, een paar uur alle ramen en zoveel mogelijk deuren open.
Wat ook helpt (als de ramen weer dicht zijn) is op je fornuis een grote pan met water, met daarin wat lekker ruikend spul (takken rozemarijn, kaneelstokjes, paar gehalveerde citroenen) aan de kook brengen en even een uurtje laten sudderen.
Door de warmte trekt de geur door je hele huis.
Veel koken en bakken helpt zoiezo om je huis lekker te laten ruiken, dus een grote pan soep maken, en twee appeltaarten bakken en het ruikt weer een stuk beter
Het huis zou ik eerst even goed doorluchten, een paar uur alle ramen en zoveel mogelijk deuren open.
Wat ook helpt (als de ramen weer dicht zijn) is op je fornuis een grote pan met water, met daarin wat lekker ruikend spul (takken rozemarijn, kaneelstokjes, paar gehalveerde citroenen) aan de kook brengen en even een uurtje laten sudderen.
Door de warmte trekt de geur door je hele huis.
Veel koken en bakken helpt zoiezo om je huis lekker te laten ruiken, dus een grote pan soep maken, en twee appeltaarten bakken en het ruikt weer een stuk beter
vrijdag 30 augustus 2013 om 17:02
quote:LelytjevanDalen schreef op 30 augustus 2013 @ 14:01:
[...]
Hoeven geen enorme bakken vol te zijnMaar dan ruikt je huis naar koffie, da's bijna net zo erg als poep
[...]
Hoeven geen enorme bakken vol te zijnMaar dan ruikt je huis naar koffie, da's bijna net zo erg als poep
zaterdag 31 augustus 2013 om 10:56
Luchten inderdaad en febreze op de bank gebruiken. Ee kat heeft ooit op mijn autobank geplast. Stinken! Ik kon boenen wat ik wilde, maar dat hielp niet. Paar keer febreze erop en weg was de geur.
Mocht je hond weer wat trek krijgen, geef hem dan gekookte rijst. Dat schijnt erg goed te zijn voor een hond wiens maag van slag is en aan de diaree. (tip kreeg ik van dierenarts, en dat hielp goed)
Mocht je hond weer wat trek krijgen, geef hem dan gekookte rijst. Dat schijnt erg goed te zijn voor een hond wiens maag van slag is en aan de diaree. (tip kreeg ik van dierenarts, en dat hielp goed)
zaterdag 31 augustus 2013 om 11:14
Wierook aansteken?
En blijven luchten.
Vaak zit die lucht ook in je neus,blijf je lang ruiken.
Hond wassen,en gaan wandelen met ze.
Verder wat hier helpt( ook hond met zeer gevoelige darmen,regelmatig bench,hond en gordijnen onder s'morgens) is ze elke dag een rijstwafel geven!
Tip kreeg ik van mede viervoeter eigenaar,en helpt echt!
Sterkte.
En blijven luchten.
Vaak zit die lucht ook in je neus,blijf je lang ruiken.
Hond wassen,en gaan wandelen met ze.
Verder wat hier helpt( ook hond met zeer gevoelige darmen,regelmatig bench,hond en gordijnen onder s'morgens) is ze elke dag een rijstwafel geven!
Tip kreeg ik van mede viervoeter eigenaar,en helpt echt!
Sterkte.
zaterdag 31 augustus 2013 om 11:15
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 augustus 2013 @ 13:58:
Gewoon stuk of 4 zakjes openscheuren,op een bordje werkt ook!
Febreze moet je mee uitkijken,is zwaar giftig voor huisdieren,vooral voor katten.
Beter textielspray van kruidvat gebruiken.
Citronella schoonmaak helpt ook tegen vieze luchtjes,net als Dettol.
Gewoon stuk of 4 zakjes openscheuren,op een bordje werkt ook!
Febreze moet je mee uitkijken,is zwaar giftig voor huisdieren,vooral voor katten.
Beter textielspray van kruidvat gebruiken.
Citronella schoonmaak helpt ook tegen vieze luchtjes,net als Dettol.
zaterdag 31 augustus 2013 om 12:08
Oh vreselijk, maar helaas zelf ook wel eens meegemaakt.
Soda op de stoffen bank strooien, paar uur in laten trekken en daarna opzuigen, helpt goed.
Gordijnen wassen.
De geur zal waarschijnlijk in de stoffen spullen zitten.
Blijven luchten.
Hartstikke klote.
Soda op de stoffen bank strooien, paar uur in laten trekken en daarna opzuigen, helpt goed.
Gordijnen wassen.
De geur zal waarschijnlijk in de stoffen spullen zitten.
Blijven luchten.
Hartstikke klote.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar