Trampoline van de buren.

19-04-2010 10:59 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze buren hebben een trampoline een hele grote in een vrij kleine tuin.

Ze hebben zelf 3 kinderen en natuurlijk komen er ook regelmatig vriendjes spelen.

Nu is het zo dat de trampoline pal tegen onze schutting staat en er dus continu kinderen boven de schutting uitspringen, en eerlijk gezegd begint het me te irriteren.

Van het weekend mooi weer en heel de zaterdag en zondag het idee dat ik in mijn eigen tuin bekeken wordt.

Nu heb ik zelf ook kinderen en ik begrijp dat je dingen van elkaar hoort maar zien gaat me eigenlijk net te ver.

Zouden jullie hier wat van zeggen of gewoon accepteren want je bent tenslotte buren ?
Haha Maxem leuk dat je me ook op andere topics volgt ik heb kippen ja maar geen haan dus je hoort er niks van namelijk bewust rustige rassen uitgekozen.

Je mag me een zeikerD noemen hoor gefeliciteerd !
quote:maxem schreef op 27 april 2010 @ 02:48:

Ik vind het wel gezeik. Mijn kinderen komen nieteens boven de afscheiding uit. Er wordt niet geschreeuwd of gejankt anders moeten ze van de trampoline af. Ze mogen wel zingen en lol maken. Daar is hij voor. En dat ene uurtje per dag get over it.

Andere buren hebben pubers thuis die hoor je 'snachts in het weekend thuis komen. Hebben soms een feestje. Leuk dan denk ik dat hebben wij over 9 jaar en dan hebben we ook nog 3 kinderen. Je hebt altijd zeikerts. Lijtk me heel lastig als je je over zoiets al druk maakt. Niks zeiken, gewoon wat rekening houden met een ander.
Van mensen die zelf aangeven dat hun kinderen 1 uur per dag op de trampoline springen, kan ik me voorstellen dat ze het gezeik vinden. Maar helaas werkt het in de meeste gevallen niet zo. Bij ons was het echt hele dagen lang, op zaterdag en op zondag non-stop springen en krijsen. Op zondagochtend met mooi weer zat ons buurjongetje vaak al om 09.00 uur op de trampoline, al schreeuwend, dus niks uitslapen voor ons. En dat vind ik dan gewoon asociaal gedrag, ligt niet aan de kinderen maar aan de ouders.
quote:maxem schreef op 27 april 2010 @ 02:48:

Ik vind het wel gezeik. Mijn kinderen komen nieteens boven de afscheiding uit. Er wordt niet geschreeuwd of gejankt anders moeten ze van de trampoline af. Ze mogen wel zingen en lol maken. Daar is hij voor. En dat ene uurtje per dag get over it.

Andere buren hebben pubers thuis die hoor je 'snachts in het weekend thuis komen. Hebben soms een feestje. Leuk dan denk ik dat hebben wij over 9 jaar en dan hebben we ook nog 3 kinderen. Je hebt altijd zeikerts. Lijtk me heel lastig als je je over zoiets al druk maakt.Laat het daar nou net over gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier woon ik in een woonwijk en dan weet je voor je er gaat wonen dat er kinderen zijn die je hoort. Persoonlijk vind ik het alleen maar leuk als ik kinderen lol hoor maken. Lijkt me lastig als je je aan zulke futiliteiten al ergert. Wat als er een keer echt iets is.
quote:nouschi schreef op 27 april 2010 @ 08:40:

[...]

Laat het daar nou net over gaan.Dan hebben ze er waarschijnlijk geen vangnet om die zijn zo hoog dat ze er niet lekker bovenuit komen. Lekker gevaarlijk.
quote:Sylphide75 schreef op 20 april 2010 @ 21:07:

[...]

Springen oke, maar wel je kop houden graag!

Ja want dat is normaal taalgebruik en daar win je mee

Zeker zelf geen moeder?
Ik haat trampo's en al helemaal het bijbehorende geluid van schreeuwende kids en piepende veren.
Owww, en zo'n blauw opblaasbaar zwembad is ook een ramp, plons, spetter, schreeuw.
Jemig Maxem, jij windt je niet op over een trampoline maar over een online topic over een trampoline!
Onze buren hadden ook een trampoline toen we hier kwamen wonen. Een mega trampoline in een tuin van 30m2. Gelukkig vonden ze het zelf ook irritant en is ie toen het zomer werd de deur uit gegaan. Ze wilden de tuin ook zelf gebruiken en onze buurvrouw kwam ook regelmatig vragen of wij er last van hadden. Nu hadden we dat niet, want het was winter Maar in de zomer had ik het zeker niet echt leuk gevonden.

Ik snap die reacties over kinderen die niet kijken omdat dat niet interessant zou zijn ook niet echt, mijn buurkinderen vinden ons echt megainteressant. Nu wonen wij er nog niet zo lang en dat zal misschien schelen. Maar wij lopen echt niet bloot door de tuin ofzo, maar gewoon gezonde nieuwsgierigheid van de kinderen denk ik.

Ik vind een trampoline in een kleine tuin echt wel overlast geven voor de buren in ieder geval. Mijn buurvrouw (met wintertrampoline ) dacht daar gelukkig net zo over.
quote:Appelsientje schreef op 27 april 2010 @ 15:11:

Jemig Maxem, jij windt je niet op over een trampoline maar over een online topic over een trampoline!

Ik verbaas me hoe iemand zich zo kan ergeren aan een futiliteit.

Nee hoor geen opwinden. Maar bedankt voor je bezorgdheid
quote:Mamasaar schreef op 19 april 2010 @ 11:10:

[...]

Ben het met deze hele post zooooo ontzettend niet eens!! Ik zou je recht in je gezicht uitlachen als je daarmee bij mij zou aankomen Amen
Maxem,

Jij vind dus dat buren zich enkel aan jou aan moeten passen?
Ik zou me net als TO ook ergeren. Niet iedereen vindt kinderhoofdjes en hun daarbij behorende geroep leuk. Als je in een woonwijk woont heb je ook recht op privacy. Een kwestie van: rekening houden met elkaar. Geven en nemen etc. etc.

Of moeten de bewoners zonder kids zich altijd maar aanpassen aan de mensen met kids?
Ik weet niet hoe ik moet quoten maar Maxem je begreep toch wel dat de reactie van mamasaar niet over mijn openingspost ging ?
Er zijn toch nog mensen die het begrijpen gelukkig.

Als het ging om een uurtje per dag zou het me niet uitmaken maar het is echt iedere keer zeer landurig.

En inderdaad dat ik ze hoor stoort me niet maar dat ik ze zie wel.

Wij proberen ook rekening met de buren te houden en dat is altijd wel geven en nemen lijkt me.
quote:leyla abla schreef op 27 april 2010 @ 19:10:

Ik weet niet hoe ik moet quoten maar Maxem je begreep toch wel dat de reactie van mamasaar niet over mijn openingspost ging ?Yep en quoten doe je rechtboven de linkse van de 3 iconen.
quote:iry schreef op 27 april 2010 @ 16:19:

Maxem,

Jij vind dus dat buren zich enkel aan jou aan moeten passen?

Nee aan elkaar. Onze buren hebben 2 jongens die je ook regelmatig hoort. Heel aardige nette jongens die weleens een feestje geven. En ook weleens 's nachts thuis komen. Dan praten ze niet hard maar omdat het wel eens meerdere jongelui zijn en het 'snachts stil is hoor je het wel.

Maar ach ik vind het wel leuk. En over 9 jaar dan zal waarschijnlijk mijn oudste gaan stappen.

Geven en nemen we leven er met z'n allen. Gelukkig erger ik me niet snel aan iets.
quote:maxem schreef op 28 april 2010 @ 01:02:

[...]

Nee aan elkaar. Onze buren hebben 2 jongens die je ook regelmatig hoort. Heel aardige nette jongens die weleens een feestje geven. En ook weleens 's nachts thuis komen. Dan praten ze niet hard maar omdat het wel eens meerdere jongelui zijn en het 'snachts stil is hoor je het wel.

Maar ach ik vind het wel leuk. En over 9 jaar dan zal waarschijnlijk mijn oudste gaan stappen.

Geven en nemen we leven er met z'n allen. Gelukkig erger ik me niet snel aan iets.O? Maar het onschuldige getok van 4 kippetjes is voor jou wel een vermelding waard?
Kan je vragen of ze hem ingraven? Dan komen ze er waarschijnlijk niet boven uit. Lijkt me heel irritant steeds een paar koppen boven de schutting.
Ik zou dit ook bloedirritant vinden. Het is al een paar keer gezegd maar juist als je zo dicht op elkaar woont zul je rekening met elkaar moeten houden. De mensen die geen rekening met anderen (willen) houden zouden zich moeten afzonderen en niet omgekeerd. Fijne boel wordt het als iedereen zo'n instelling heeft zeg.
quote:hinde schreef op 29 april 2010 @ 10:59:

[...]

O? Maar het onschuldige getok van 4 kippetjes is voor jou wel een vermelding waard?Wel als je zelf klaagt over het onschuldige vermaak van buurkinderen. Zoals ik al zei: Het is geven en nemen.
lijkt me ook erg, om naast buren met een haan of kippen te wonen
Toen ik vanavond aan het springen was met mijn dochter wel aan de buren gevraagd of ze er last van hadden. Hun dochter slaapt aan trampoline kant. Ze begonnen te lachen de buren ernaast ook en ze zeiden spring maar lekker door.

Had er nooit bij stilgestaan dat ze er last van zouden hebben en hebben mijn buren en ernaast niet. Maar om 20.00 a 20.30 slapen er kinderen en dan snap ik wel dat sommige het dan niet leuk vinden. Vind ik was anders als overdag.

Maar ze lachten erom dat ik het vroeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven