TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
maandag 1 april 2013 om 23:13
dinsdag 2 april 2013 om 02:00
Ik lag al in bed en bedacht me dat ik morgen (vandaag dus) foto's mee moet brengen naar de internist van 5-10-15 jaar geleden. Ben dus maar gaan zoeken op een USB-stick. Helaas zijn dat foto's uit het exman-tijdperk en word ik verdrietiger met elke foto die ik zie
Foto's van vakanties samen, met zwangere buik, met babyzoon, met onze oude hond, van mij in het gekkenhuis, etc... Shit zeg, wat komt het weer hard binnen! Wil huilen, maar het lukt niet. Ik ga maar even wat paaseieren eten.
Foto's van vakanties samen, met zwangere buik, met babyzoon, met onze oude hond, van mij in het gekkenhuis, etc... Shit zeg, wat komt het weer hard binnen! Wil huilen, maar het lukt niet. Ik ga maar even wat paaseieren eten.
dinsdag 2 april 2013 om 02:02
quote:neweve schreef op 30 maart 2013 @ 21:52:
Toch de oplossing..
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.ingridtips.nl/facebook-tip-fotos-draaien/ Wat goed, nu weet ik ook hoe het moet.
Toch de oplossing..
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.ingridtips.nl/facebook-tip-fotos-draaien/ Wat goed, nu weet ik ook hoe het moet.
dinsdag 2 april 2013 om 02:04
quote:Peacy schreef op 31 maart 2013 @ 22:20:
Yez: wil t best delen met jullie. Voel me alleen net zon achtbaan. Dan weer hoog, dan weer laag. En dan denk ik: ze zien me alweer aankomen.
Is zij weer. Terwijl ik weet dat t niet zo is. En dat jullie degene zijn waar ik t juist tegen kan zeggen.Jaaa, egoposten verplicht! Je mag juist hier altijd alles zeggen, ook als je dat al 100.000x gezegd hebt.
Yez: wil t best delen met jullie. Voel me alleen net zon achtbaan. Dan weer hoog, dan weer laag. En dan denk ik: ze zien me alweer aankomen.
Is zij weer. Terwijl ik weet dat t niet zo is. En dat jullie degene zijn waar ik t juist tegen kan zeggen.Jaaa, egoposten verplicht! Je mag juist hier altijd alles zeggen, ook als je dat al 100.000x gezegd hebt.
dinsdag 2 april 2013 om 02:05
quote:Yezka schreef op 01 april 2013 @ 17:47:
Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad. En nu zijn er nog 5... Maar omdat er 'ook nog een paar kleintjes zijn' mag ik een dagje extra doorrijpen en is mijn punctie op donderdag. Nou maar duimen dat ze dan wel van superkwaliteit zijn.En kunnen ze niks ophogen om die eitjes te laten rijpen?
Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad. En nu zijn er nog 5... Maar omdat er 'ook nog een paar kleintjes zijn' mag ik een dagje extra doorrijpen en is mijn punctie op donderdag. Nou maar duimen dat ze dan wel van superkwaliteit zijn.En kunnen ze niks ophogen om die eitjes te laten rijpen?
dinsdag 2 april 2013 om 02:07
quote:Yezka schreef op 01 april 2013 @ 23:44:
Yv, ik zal aan je denken hoor morgen!
En ik hoop echt dat er nu een oplossing aankomt.Dankje! Ik ben het zo beu om me zo slecht te voelen en ik merk de laatste tijd alleen achteruitgang. Ik ben bang dat ik binnenkort mijn bed niet meer uit kan dus ik hoop dat er snel een oplossing komt. (alhoewel ik een operatie in mijn hoofd nog steeds een nare optie vind)
Yv, ik zal aan je denken hoor morgen!
En ik hoop echt dat er nu een oplossing aankomt.Dankje! Ik ben het zo beu om me zo slecht te voelen en ik merk de laatste tijd alleen achteruitgang. Ik ben bang dat ik binnenkort mijn bed niet meer uit kan dus ik hoop dat er snel een oplossing komt. (alhoewel ik een operatie in mijn hoofd nog steeds een nare optie vind)