TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
dinsdag 2 april 2013 om 09:29
Motnong
Getsie, Peacy, dat kan er ook nog wel bij.... Hou ons op de hoogte, ok?
Eve, is die hond nou ooit nog teruggevonden?
En Yv, jij hebt weer een zware nacht achter de rug. En ik begrijp je angst voor een hersenoperatie heel goed. Weet je al of er ook andere mogelijkheden zijn? Medicijnen, bestralen?
En M, vraag gerust naar wat je niet begrijpt. We zijn altijd bereid iets uit te leggen.
Getsie, Peacy, dat kan er ook nog wel bij.... Hou ons op de hoogte, ok?
Eve, is die hond nou ooit nog teruggevonden?
En Yv, jij hebt weer een zware nacht achter de rug. En ik begrijp je angst voor een hersenoperatie heel goed. Weet je al of er ook andere mogelijkheden zijn? Medicijnen, bestralen?
En M, vraag gerust naar wat je niet begrijpt. We zijn altijd bereid iets uit te leggen.
dinsdag 2 april 2013 om 09:49
dinsdag 2 april 2013 om 13:08
quote:missy_Acy schreef op 02 april 2013 @ 10:01:
Enorm relativerend, maar je mag je best voelen zoals je voelt hoor.
Dankjewel, lieffie.
Maar ik denk dat het in mijn voordeel werkt als ik me niet laat meeslepen door mijn angst, onzekerheid en teleurstelling en dat ik me nu zoveel mogelijk richt op positieve energie. Dus ik zing mee met vrolijke muziek, geniet van de zon en probeer me verder zo veel mogelijk te ontspannen. Dat vergroot toch gewoon de kansen op een goed ei.
Raise your head up
Lift high the load
Take strength from those that need you
Build high the walls
Build strong the beams
A new life is waiting!
Enorm relativerend, maar je mag je best voelen zoals je voelt hoor.
Dankjewel, lieffie.
Maar ik denk dat het in mijn voordeel werkt als ik me niet laat meeslepen door mijn angst, onzekerheid en teleurstelling en dat ik me nu zoveel mogelijk richt op positieve energie. Dus ik zing mee met vrolijke muziek, geniet van de zon en probeer me verder zo veel mogelijk te ontspannen. Dat vergroot toch gewoon de kansen op een goed ei.
Raise your head up
Lift high the load
Take strength from those that need you
Build high the walls
Build strong the beams
A new life is waiting!
dinsdag 2 april 2013 om 14:34
quote:Yezka schreef op 02 april 2013 @ 09:29:
Ik weet nog niet eens of ik die ziekte wel heb. Vandaag de uitslag gehad van de bloedtest: mijn bijnierschors had gereageerd, dus dat was in orde. Dat betekent dat de lage cortisol-waarde veroorzaakt kan worden door de hypofyse. Nu dus wachten op de scan en dat kan pas de 17de en over een maand zie ik de internist pas weer
Ondertussen voel ik me steeds slechter. Ik wist bijna niet hoe ik die lange gangen van het ziekenhuis door moest komen.
Ik weet nog niet eens of ik die ziekte wel heb. Vandaag de uitslag gehad van de bloedtest: mijn bijnierschors had gereageerd, dus dat was in orde. Dat betekent dat de lage cortisol-waarde veroorzaakt kan worden door de hypofyse. Nu dus wachten op de scan en dat kan pas de 17de en over een maand zie ik de internist pas weer
Ondertussen voel ik me steeds slechter. Ik wist bijna niet hoe ik die lange gangen van het ziekenhuis door moest komen.
dinsdag 2 april 2013 om 14:37