TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
woensdag 10 juli 2013 om 07:57
Nog maar 1 dienst en dan heb ik vakantie!
Ik ben er nu ook echt aan toe. Er is veel te doen in en om het huis. Om te beginnen de oprit en de ruimte voor het huis betegelen. Ze zijn net het zand komen leveren.
Voor de rest is het ontzettend druk, maar alles gaat wel redelijk goed. Ik mag niet klagen.
Nu eerst koffie!
Hahhahahahaha
Ik ben er nu ook echt aan toe. Er is veel te doen in en om het huis. Om te beginnen de oprit en de ruimte voor het huis betegelen. Ze zijn net het zand komen leveren.
Voor de rest is het ontzettend druk, maar alles gaat wel redelijk goed. Ik mag niet klagen.
Nu eerst koffie!
Hahhahahahaha
woensdag 10 juli 2013 om 14:08
zondag 14 juli 2013 om 13:41
@ suus: klinkt goed!
@buikgriep: vervelend! Schoonvader heeft het ook, sinds chemo slechte weerstand, best klote dus.
@apa: das klote! Misschien toch onbewuste gevoelens?
@yv: klinkt lekker, ik ga ook alleen eten. Denk lekker een pizza laten komen Ofzo als weekje slaapt.
Weekje word al bijna 2. Net terug van vakantie. En bijna weer! Allemaal in NL.! Lekker hoor. Kunnen elke keer met iedereen (gratis) mee, sla ik niet af haha!
@buikgriep: vervelend! Schoonvader heeft het ook, sinds chemo slechte weerstand, best klote dus.
@apa: das klote! Misschien toch onbewuste gevoelens?
@yv: klinkt lekker, ik ga ook alleen eten. Denk lekker een pizza laten komen Ofzo als weekje slaapt.
Weekje word al bijna 2. Net terug van vakantie. En bijna weer! Allemaal in NL.! Lekker hoor. Kunnen elke keer met iedereen (gratis) mee, sla ik niet af haha!
maandag 15 juli 2013 om 12:56
maandag 15 juli 2013 om 17:36
Bah Chaos hoofd door chaos in huis.
Feiten:
De spullen uit t voorraadhok liggen door de hele kamer.
De verf in het opberghok dekt helaas niet in 1x
Woensdag en vrijdag werken. Morgen ochtend weg.
Zaterdag tegen 3 uur komt er visite/logee
De wc en badkamer moeten dringend worden schoongemaakt
En ik weet niet waar ik moet beginnen.
Feiten:
De spullen uit t voorraadhok liggen door de hele kamer.
De verf in het opberghok dekt helaas niet in 1x
Woensdag en vrijdag werken. Morgen ochtend weg.
Zaterdag tegen 3 uur komt er visite/logee
De wc en badkamer moeten dringend worden schoongemaakt
En ik weet niet waar ik moet beginnen.
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 16 juli 2013 om 19:17
En nu ben ik op....
Vanochtend bed afgehaald, geverfd, toen poweryoga, daarna naar dieetiste (30 min enkele reis), toen nog ff de stad in gelopen, aardbeieen gekocht op de markt, weer thuis planken in de kast gemaakt, aardbeieen gesneden voor jam, postjes in een kokend sodasopje gezet, even naar de huisarts en langs de supermarkt gefietst, thuis jam gekookt en in potjes gedaan (toen kwam Lars thuis), nog een exta plank in de kast gemaakt samen, gekookt en gegeten.
Lars heeft ondertussen weer de zut in de kast gepakt.
Nu moet ik nog de slaapkamer stoffen en eigenlijk ook 'gezellig' de buurt helpen met de buurtversiering schilderen.
En lars is boos omdat ik alleen maar dingen voor mezelf doe, niet fatsoenlijk plan en de dingen die af moeten nog niet begonnen zijn. ZUCHT................
En ik wil nog het huis schoonmaken deze week want zaterdag krijgen we visite en een logee. Lars is van het weekend jarig dus moet ik ook nog een kado verzinnen en ik wil nog een taart maken.
Vanochtend bed afgehaald, geverfd, toen poweryoga, daarna naar dieetiste (30 min enkele reis), toen nog ff de stad in gelopen, aardbeieen gekocht op de markt, weer thuis planken in de kast gemaakt, aardbeieen gesneden voor jam, postjes in een kokend sodasopje gezet, even naar de huisarts en langs de supermarkt gefietst, thuis jam gekookt en in potjes gedaan (toen kwam Lars thuis), nog een exta plank in de kast gemaakt samen, gekookt en gegeten.
Lars heeft ondertussen weer de zut in de kast gepakt.
Nu moet ik nog de slaapkamer stoffen en eigenlijk ook 'gezellig' de buurt helpen met de buurtversiering schilderen.
En lars is boos omdat ik alleen maar dingen voor mezelf doe, niet fatsoenlijk plan en de dingen die af moeten nog niet begonnen zijn. ZUCHT................
En ik wil nog het huis schoonmaken deze week want zaterdag krijgen we visite en een logee. Lars is van het weekend jarig dus moet ik ook nog een kado verzinnen en ik wil nog een taart maken.
Been there, done that, got the T-shirt.