Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Nee. Alleen nu.
Been there, done that, got the T-shirt.
Dat was snel geregeld met die tonijneter!

Zo, boodschappen binnen, laarzen besteld, rekeningen betaald....en nu wachten op de verwarmingsman (en op eigen man, die schijnt vanmiddag vrij te zijn). Kind vanmiddag naar de kapper sturen, die moet volgende week weer op de schoolfoto gezet worden.

Hahahaha, Broer en Uk spelen verstoppertje in de boodschappentassen
Missy, ik had het tijdens de meet over een vriendin van mij die op dit moment exposeert in Arnhem. Dit is een voorbeeld van werk van haar:

quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 12:32:

Hahahaha, Broer en Uk spelen verstoppertje in de boodschappentassen
quote:Yezka schreef op 26 oktober 2012 @ 12:52:

Missy, ik had het tijdens de meet over een vriendin van mij die op dit moment exposeert in Arnhem. Dit is een voorbeeld van werk van haar:

[afbeelding]Oh wauw, da's mooi zeg!
Hier vind je nog meer werk van haar:

http://latashart.wordpress.com/

(Voor het geval je nog iets zoekt voor boven je nieuwe bank in je nieuwe huiskamer ).
quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 12:53:

[...]

Oh wauw, da's mooi zeg!

I know!

(Ben vreselijk trots op haar)
Wauw Yez! Echt wauw!
Ik vind deze ook heel mooi:

Hier exposeert ze nu:

http://www.goedproeven.nl/content/goedkunst

(Tot en met zondag nog... geloof ik)
Yez: gaaaff
Pff nog een middag school
quote:Yezka schreef op 26 oktober 2012 @ 12:57:

Ik vind deze ook heel mooi:

[afbeelding]

En deze is ook geweldig zeg!

Die kleuren van deze twee, die zijn echt prachtig

Ik zou zoiets best in de huiskamer willen, jammer alleen dat dit soort mooie kunst nogal prijzig is. Logisch natuurlijk, maar mijn portemonee denkt daar helaas anders over.....jammer, jammer, jammer....*zucht*
Ik ben zo moe-hoe-hoe-hoe-hoe!

En ik moet zo werken.

Wordt een lange dag.... Denk dat ik nog even ga dutten...
Hoe zou t met peecee en haar dochter zijn? Ik hoop dat alles goed is...
quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 12:32:

Dat was snel geregeld met die tonijneter!

Tja, we worden er steeds beter in.
Nou, sterkte dan maar straks Suus. Misschien helpt dat powernapje nog een beetje.

Ik hoop ook dat het voor Peecee en haar dochter een beetje goed uitpakt, wat een ellende...
Suus: daar denk ik al de hele dag aan..
Net de koeien buiten gezet. Betsy begint te bokken dan word ik een beetje bang. Ik probeerde steeds naast haar te gaan staan, maar dan keert ze steeds haar hoofd naar me toe.

quote:Yvonne77 schreef op 26 oktober 2012 @ 13:27:

Net de koeien buiten gezet. Betsy begint te bokken dan word ik een beetje bang. Ik probeerde steeds naast haar te gaan staan, maar dan keert ze steeds haar hoofd naar me toe.

[afbeelding] die smiley
Ja, lachen jullie maar

Manlief had me al gewaarschuwd. Ik wil altijd kussen en knuffelen met mijn koeien, maar dat kan heel gevaarlijk zijn. Als ze bijvoorbeeld opeens gestoken worden zwaaien ze met hun kop en ben ik een paar tanden kwijt. En dat is geloof ik het gunstigste geval. Ze zijn heel lief, maar ook ontzettend lomp en dan zijn ze nog niet eens uitgegroeid. Waarom blijven ze niet klein? Formaatje labrador
quote:Yvonne77 schreef op 26 oktober 2012 @ 13:40:

Ja, lachen jullie maar

Manlief had me al gewaarschuwd. Ik wil altijd kussen en knuffelen met mijn koeien, maar dat kan heel gevaarlijk zijn. Als ze bijvoorbeeld opeens gestoken worden zwaaien ze met hun kop en ben ik een paar tanden kwijt. En dat is geloof ik het gunstigste geval. Ze zijn heel lief, maar ook ontzettend lomp en dan zijn ze nog niet eens uitgegroeid. Waarom blijven ze niet klein? Formaatje labrador Nou meid, er ligt een geweldige taak voor je! Het ontwikkelen en fokken van shetlandkoetjes!
quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 13:51:

[...]

Nou meid, er ligt een geweldige taak voor je! Het ontwikkelen en fokken van shetlandkoetjes!
quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 13:51:

[...]

Nou meid, er ligt een geweldige taak voor je! Het ontwikkelen en fokken van shetlandkoetjes!Die bestaan al geloof ik:

Anders had ik me daar vol liefde op gestort. Als ik ze zindelijk kan maken kan ik ze ook binnen houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven