Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
quote:Grobbekuiken schreef op 28 oktober 2012 @ 17:36:

Maar idd., een goed begin zou zijn je voor te stellen en te vertellen waarom je juist dit topic leuk denkt te vinden.Dus ook iets wat M81 niet deed als hij hier kwam binnenvallen. Wat hij wel deed was mensen kwetsen of veroordelen. En daar zitten we dus niet op te wachten.
Eens.

Ik heb een goed idee voor het volgende topic: psyche? Het tttot-gesticht.
We hadden trouwens vanmiddag een hele mooie plek gevonden voor mijn oma. Een plek met water, bomen en een veldje. Goed te herkennen en dus terug te vinden en op een plek waar ze zelf vroeger heel veel geweest is en graag was.

Het was een mooie middag.
quote:missy_Acy schreef op 28 oktober 2012 @ 17:41:

Eens.

Ik heb een goed idee voor het volgende topic: psyche? Het tttot-gesticht.

Psyche of gezondheid!

Hahaha!

Maar ik voel me thuis eigenlijk wel thuis.
Oh, wat erg! Ik vergeet je er helemaal naar te vragen, Yes! Sorry!!!

Was t zwaar ook?
Geeft nix. Was niet zwaar. Het was zonnig en we waren er met z´n allen. We missen oma allemaal. Maar er is ook ruimte voor een beetje opluchting dat we ons geen zorgen meer hoeven te maken. Ze was tenslotte 99 en niet meer zo gezond.

Ik draag haar horloge iedere dag en moet dus altijd aan haar denken als ik kijk hoe laat het is.

Volgende week ga ik naar het graf van mijn andere oma. De steen is vorige week geplaatst. Dus daar ga ik dan bloemen leggen.

Ik mis mijn omaatjes wel hoor. Maar vandaag was gelukkig geen verdrietige dag.
Klinkt als een mooi afscheid.
En nu ga ik koken! Tot later.
Eet smakelijk!!!
Yez, het is dus toch nog een fijne dag geworden, ondanks de reden. Gelukkig maar.
quote:Yezka schreef op 28 oktober 2012 @ 17:39:

[...]

Dus ook iets wat M81 niet deed als hij hier kwam binnenvallen. Wat hij wel deed was mensen kwetsen of veroordelen. En daar zitten we dus niet op te wachten.Precies, internet is groot genoeg om dat elders te doen, hier wordt het absoluut niet op prijs gesteld.
Kom ik hier eindelijk weer eens binnenvallen, wie loop ik tegen het lijf? Een kloon van M81. Ik moet bekennen dat ik lang niet alles gelezen heb bij nijpend gebrek aan tijd, maar mij vielen enkele treffende overeenkomsten op, maar ook verschillen.

Ik vraag me gewoon af: hoe komen die types op dit topic, en waarom willen ze zo graag 'meedoen'?

Yez, gecondoleerd. Je oma was dan wel oud, maar dat zegt niks over minder of meer missen. Ik ben blij dat het zulk prachtig weer was, dat geeft toch wel een andere sfeer aan zo'n trieste bezigheid als iemand begraven.

Missy, ik heb je schandalig verwaarloosd, maar op het ogenblik werk ik 7 dagen per week. Met een beetje geluk is dat deze week over en word ik weer socialer. Met Vin, kinders en huis alles in orde?

Tot gauw weer!
Zag de vraag om te eten. Ik ga uit eten.

Wat ik ga nemenbweet ik nog niet.

Is ter ere van mn opa. Overleden dag na de kermis.

Tot nu.toe weinig gezellig.
Haai lieve Sri!

Alles gaat goed hoor. Let je een beetje op jezelf, pak je ook je rustmomenten? Hoe is t met je man?
Missy Kan je me ff helpen koken?

Ik heb nu pompoenblokjes (fles +gewoon) en aardappelblokjes met stukjes ui, olijfolie en z+p in n ovenschaal zitten en bedekt met mengsel paneermeel, oudekaas, rosemarijn en knoflook. Wordt dat lekker na een halfuur in de oven? Heb er alufolie over dat gaat er de laatste 10 min af.

Nu verder met pompoensoep.
Been there, done that, got the T-shirt.
Olijf olie? Dan worden de aardappels mooi knapperig van buiten.
En de knoflook en pompoen mooi zacht.
Ik ben aan t lezen. Nog 1834 pagina's te gaan. En dan is uuuuuiiiiiit!

Dan moet ik weer eeuwen wachten op t volgende deel.
Tralalala

ik valjullielastig

ik vind.het heeeeeeeeeel gezelligg
O goden, je bent met je familie uit eten?
Nou Peacy, de gezelligheid spat inderdaad met een noodgang van het scherm af hoor, ik zou je bijna geloven

Voor de afleiding: wat heb je nou ááháán!

Sri! Jij drukke vrouw, leuk je weer even te zien
Ja. Normaal heel gezellig. Alleeb nu volwassenen verweg en.ik.bij kids. :p.
Witte broek, zwarte laarzen, grijs truitje,zwarte blazer.

Zilveren sieraden, roze nagellak en roze lipgloss
Huh? Je bent toch geen kind?
Hmpf....hebben Apa en ik zo ons best gedaan

Nee hoor, geintje, goeie combi toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven