TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
dinsdag 22 januari 2013 om 11:45
dinsdag 22 januari 2013 om 11:50
Ik ga me zo douchen, en dan ga ik of even sporten, of even kringlopen.
En ik denk het laatste, omdat ik zo woest ben dat mijn hele lichaam blokkeert.
Ik ben echt echt link nu. Ik zou m kunnen kitschen, die zak.
En als we nu ik weet niet hoeveel vrije dagen zouden hebben, was t me nog schijt.
Zou ik zeggen, kan gebeuren. Maar ik heb t hem notabene gezegd! En gezegd dat ik er zin in had, zodat we wat leuks zouden kunenn gaan doen....
Echt waar....
En ik denk het laatste, omdat ik zo woest ben dat mijn hele lichaam blokkeert.
Ik ben echt echt link nu. Ik zou m kunnen kitschen, die zak.
En als we nu ik weet niet hoeveel vrije dagen zouden hebben, was t me nog schijt.
Zou ik zeggen, kan gebeuren. Maar ik heb t hem notabene gezegd! En gezegd dat ik er zin in had, zodat we wat leuks zouden kunenn gaan doen....
Echt waar....
dinsdag 22 januari 2013 om 12:10
quote:Yezka schreef op 21 januari 2013 @ 21:13:
Yv, dat klinkt als een perfecte bruiloft! (Nou ja, op een beetje migraine na dan. Maar was vooraf best wel bang dat je er 's ochtends wakker mee zou worden, dus dit viel nog mee, toch?)Ja, daar was ik ook bang voor. Dit was ook niet fijn, maar ik heb het gelukkig tot het eind volgehouden.
Yv, dat klinkt als een perfecte bruiloft! (Nou ja, op een beetje migraine na dan. Maar was vooraf best wel bang dat je er 's ochtends wakker mee zou worden, dus dit viel nog mee, toch?)Ja, daar was ik ook bang voor. Dit was ook niet fijn, maar ik heb het gelukkig tot het eind volgehouden.
dinsdag 22 januari 2013 om 12:12
quote:lady-blue-eyes schreef op 21 januari 2013 @ 22:08:
Yv: waar haal je die leuke smiley's vandaan?
Van internet, bijvoorbeeld hier:
http://emoticoner.com/emoticons/smileys
Die plak ik hier dan neer.
Yv: waar haal je die leuke smiley's vandaan?
Van internet, bijvoorbeeld hier:
http://emoticoner.com/emoticons/smileys
Die plak ik hier dan neer.
dinsdag 22 januari 2013 om 12:13
quote:secondhandsuus schreef op 22 januari 2013 @ 10:19:
Morguhhh
Ik rol net uit bed zeg.... Heerlijk geslapen. Werd wakker van het licht dat de kamer binnen kaatste via de sneeuw op t platdak.
En ook wel van de kater die gewoon over mijn gezicht liep...
Gek beest.. Mijn zus had ook zo'n beest! Die kijken echt nergens naar.
Morguhhh
Ik rol net uit bed zeg.... Heerlijk geslapen. Werd wakker van het licht dat de kamer binnen kaatste via de sneeuw op t platdak.
En ook wel van de kater die gewoon over mijn gezicht liep...
Gek beest.. Mijn zus had ook zo'n beest! Die kijken echt nergens naar.
dinsdag 22 januari 2013 om 12:34
Ik heb binnen een straal van 20 km meerdere leuke kringloop winkels.
Stuk of 5-6
Maar ga meestal maar naar 3.
Liefst naar 1. Die heeft nog een beetje fatsoenlijke prijzen én n wc.
Die ander ligt wel in de buurt, maar heeft soms belachelijke prijzen en ook geen wc. Daar ligt nog een bij in de buurt, maar die heeft 95% meubels.
Die andere die is verplaatst. Iets verder weg, normale prijzen en een wc, maar geen leuke prullen meer. Wordt meer op kwaliteit gelet. En dat is voor iedereen anders natuurlijk.
daarbij kan ik nog de grens over.
Aan beiden kanten. Dus, ja.... Ik heb wat dat betreft wel geluk...
Stuk of 5-6
Maar ga meestal maar naar 3.
Liefst naar 1. Die heeft nog een beetje fatsoenlijke prijzen én n wc.
Die ander ligt wel in de buurt, maar heeft soms belachelijke prijzen en ook geen wc. Daar ligt nog een bij in de buurt, maar die heeft 95% meubels.
Die andere die is verplaatst. Iets verder weg, normale prijzen en een wc, maar geen leuke prullen meer. Wordt meer op kwaliteit gelet. En dat is voor iedereen anders natuurlijk.
daarbij kan ik nog de grens over.
Aan beiden kanten. Dus, ja.... Ik heb wat dat betreft wel geluk...
dinsdag 22 januari 2013 om 12:47
Zo weer thuis.....emotioneel gesprek gehad. We willen alletwee het beste, maar wat is het beste?
Bij het onderzoek ook een goed gesprek gehad met een intens verdrietige dochter. Eind febr hebben we weer een gesprek en dan komen hun met advies.Ze is om te zien een hele meid...maar zo kwetsbaar en verdrietig om alles wat er is gebeurd....Ik heb daar ook even mijn woede kunnen uiten over alles wat er is gebeurd.....lekker hoor!!
Suus.....je bent een leuk wijf.
Bij het onderzoek ook een goed gesprek gehad met een intens verdrietige dochter. Eind febr hebben we weer een gesprek en dan komen hun met advies.Ze is om te zien een hele meid...maar zo kwetsbaar en verdrietig om alles wat er is gebeurd....Ik heb daar ook even mijn woede kunnen uiten over alles wat er is gebeurd.....lekker hoor!!
Suus.....je bent een leuk wijf.
dinsdag 22 januari 2013 om 12:57
dinsdag 22 januari 2013 om 13:05
Als ze mechanisch uurwerk hebben (gewichtjes, slinger, opwindmechanisme ofzo) Uurwerk moet wel compleet lijken. Een ontbrekende slinger of wijzers is geen.probleem. Vies ook niet. Vooral goedkoop
Doosjes losse wijzers enzo zijn ook handig.
Maar t was vooral n geintje
Doosjes losse wijzers enzo zijn ook handig.
Maar t was vooral n geintje
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 22 januari 2013 om 13:35
Gaaf Suus!
Peecee:
Ik loop nu al vanaf vrijdag te bedenken wat nou eigenlijk een beroep voor mij is.
Kinderen leuk: maar voor altijd? Nee, dat boeit me niet.
Ondanks dat een eigen kinderdagverblijf me gaaf lijkt.
Ja, ik werk graag alleen, wel met een achterban om op terug te vallen. Als ik samenwerk ben ik wat eigenzinniger en 'raar'
Gewoon omdat ik me gesloten opstel.
Ik ben goed (heel goed) met cijfers en verbanden in cijfers.
én dan?
Peecee:
Ik loop nu al vanaf vrijdag te bedenken wat nou eigenlijk een beroep voor mij is.
Kinderen leuk: maar voor altijd? Nee, dat boeit me niet.
Ondanks dat een eigen kinderdagverblijf me gaaf lijkt.
Ja, ik werk graag alleen, wel met een achterban om op terug te vallen. Als ik samenwerk ben ik wat eigenzinniger en 'raar'
Gewoon omdat ik me gesloten opstel.
Ik ben goed (heel goed) met cijfers en verbanden in cijfers.
én dan?
dinsdag 22 januari 2013 om 13:45