TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 1 februari 2013 om 13:39
vrijdag 1 februari 2013 om 15:12
quote:missy_Acy schreef op 01 februari 2013 @ 13:39:
Filmpje voor LBE:
http://m.youtube.com/watch?v=POdzasJklxwAls ik ooit nog eens van plan ben om in het Amerikaanse leger te gaan, ga ik deze oefeningen overwegen....alhoewel... Ik doe er trouwens al 7 van!!! Die push ups moet ik eerst maar eens gewoon basic zien vol te houden en dan pas gedoe met handen klappen enzo...Leuk filmpje!
Filmpje voor LBE:
http://m.youtube.com/watch?v=POdzasJklxwAls ik ooit nog eens van plan ben om in het Amerikaanse leger te gaan, ga ik deze oefeningen overwegen....alhoewel... Ik doe er trouwens al 7 van!!! Die push ups moet ik eerst maar eens gewoon basic zien vol te houden en dan pas gedoe met handen klappen enzo...Leuk filmpje!
vrijdag 1 februari 2013 om 15:15
quote:Apatura schreef op 01 februari 2013 @ 06:56:
Ik wou dat di en woe niet bestaan hadden. K wil n knuffel van lief
Ben nu ongesteld dus t is niet zo raar dat k dinsdag n wat korter lontje had. wat zou daar nu tegen kunnen helpen anders dan helemaal niet ongesteld worden?Welkom bij de club... Ze zeggen wel eens dat als vrouwen regelmatig met elkaar omgaan, ze ook tegelijk ongesteld zijn... Zou dat ook kunnen op t forum?
Ik wou dat di en woe niet bestaan hadden. K wil n knuffel van lief
Ben nu ongesteld dus t is niet zo raar dat k dinsdag n wat korter lontje had. wat zou daar nu tegen kunnen helpen anders dan helemaal niet ongesteld worden?Welkom bij de club... Ze zeggen wel eens dat als vrouwen regelmatig met elkaar omgaan, ze ook tegelijk ongesteld zijn... Zou dat ook kunnen op t forum?
vrijdag 1 februari 2013 om 15:16
quote:missy_Acy schreef op 01 februari 2013 @ 15:14:
Ik vind plotseling stilstaande klokken eng. Kijk denk ik teveel enge series.
Ja, dat denk ik ook. Als ik een stilstaande klok zie denk ik alleen maar:"de batterij zal wel leeg zijn". Verder niks eigenlijk...
Ik dacht dat het specifieke tijdstip eng was.
Ik vind plotseling stilstaande klokken eng. Kijk denk ik teveel enge series.
Ja, dat denk ik ook. Als ik een stilstaande klok zie denk ik alleen maar:"de batterij zal wel leeg zijn". Verder niks eigenlijk...
Ik dacht dat het specifieke tijdstip eng was.
vrijdag 1 februari 2013 om 15:19
quote:missy_Acy schreef op 01 februari 2013 @ 15:15:
Brandweer.
Toffe zoon heb jij!Hij wilde eerst nog het lieveheersbeestje aandoen van vorig jaar. Ik heb gezegd dat ie al een grote jongen is met 5,5 jaar. Toen wilde hij brandweer. Nou ben ik zelf helemaal niet handig met naaien ofzo en door de bruiloft nog steeds uitgeput, dus heb alles in de winkel gekocht. Schrok wel een beetje van de prijzen. Volgend jaar heb ik hopelijk meer energie en ga ik op Marktplaats kijken.
Brandweer.
Toffe zoon heb jij!Hij wilde eerst nog het lieveheersbeestje aandoen van vorig jaar. Ik heb gezegd dat ie al een grote jongen is met 5,5 jaar. Toen wilde hij brandweer. Nou ben ik zelf helemaal niet handig met naaien ofzo en door de bruiloft nog steeds uitgeput, dus heb alles in de winkel gekocht. Schrok wel een beetje van de prijzen. Volgend jaar heb ik hopelijk meer energie en ga ik op Marktplaats kijken.
vrijdag 1 februari 2013 om 15:22
vrijdag 1 februari 2013 om 15:24