TTTOT-kluphuis (19)

15-01-2013 17:34 3008 berichten

De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

By MissMickey
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is dat erg?
Ik heb geen gezin, dus ook dat bijbehorende verantwoordelijkheidsgevoel niet...
O, dat begrijp ik apa. Maar heb je hem dat ook verteld?
quote:Apatura schreef op 31 januari 2013 @ 23:41:

Jawel t wil ook wel af en toe maar teveel strubbelingen en te weinig knuffel van zijn kant. Hij is meer van t recht op t 'doel' af en dat begint me echt heftig tegen te staan. Ik wil heimelijk flirten als we ergens zijn en dan spetterende seks thuis. Niet van t lui op de bank hangen en dan n 'hee neuken?' opmerking tussendoor. Wel iets subtieler maar toch Dit dus...
Ja maar t komt niet aan net als veel.dingen. Ik hoop dat therapie daar ook iets aan kan doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Hmm, lastige kost idd.

Ik snap jullie beide.

Komt er van Piets z'n kant dan ook heen initiatief?
Ben wel blij, nou ja blij, maar jullie snappen me wel, dat dit dus vaker voorkomt.

Dat je niet " tevreden" bent
Helemaal niet erg. Heel herkenbaar. Hij zal ook wel eens van mij balen en ik ook wel eens van hem. We zitten nu al sinds september op elkaars lip. Ik zie m te vaak. Ook niet spannend. Maar ik weet dat t overgaat. Moet t eerste stel nog tegenkomen die na zoveel jaar altijd hevig verliefd is!
Lieverds, ik kan me niet voorstellen hoe dat is. En eerlijk, ik ben soms een beetje als apa-lief. Ik mailde bv Vin vandaag om te vragen wanneer hij weer thuis is. Hij antwoorde morgen, en dan zeg ik dus: "Mooi, denk maar niet dat je kan slapen."
Misschien scheelt t hier dat we elkaar niet elke dag zien.
Ik word gestoord van piets initiatief. Dat kotst me aan. Zo erg dat ik bijna van hem gruwel
Ik val in slaap.
Ga lekker slapen missy!
klopt missy, we zien elkaar elke dag de hele dag. Ik wil hem missen, maar dat gaat moeilijk zo.
Slaap lekker, missy!
Wij zien elkaar ook teveel. En als we elkaar minder zien hangt er teveel van t humeur af.

En ik voel me niet meer mooi gevonden door hem.

Ik wil iemand die ff niets zegt en lekker in mn nek komt kroelen enzo. Spontaan zonder dat k moet vragen
Suus: wat kotst je dan aan? T gebrek eraan?
Ik denk dat ik piet te weinig zie. We lopen elkaar telkens mis. En hij wil dan vrijen en ik wil diepgang en kletsen. Al weet ik nu niet meer waarover.
quote:Apatura schreef op 31 januari 2013 @ 23:53:

Wij zien elkaar ook teveel. En als we elkaar minder zien hangt er teveel van t humeur af.

En ik voel me niet meer mooi gevonden door hem.Ik wil iemand die ff niets zegt en lekker in mn nek komt kroelen enzo. Spontaan zonder dat k moet vragen Weet je wat ik dan zeg, als ik dat voel? "Je mag in je handjes knijpen met zo'n lekker wijf als vrouw. Je zal met de buurvrouw getrouwd zijn... Tja, als jij t niet zegt, zeg ik t zelf maar." (heb een stomme buurvrouw). Dat opent soms wel de ogen.
Juist niet peacy. Piet wil altijd. En laat dat ook duidelijk merken. Eigenlijk te direct. Te gericht. Geen mentaal voorspel zeg maar.

Denk dat dat ook is wat apa mist. Mentaal voorspel...
Idd Mentaal voorspel beseft hij niet van dat ik dat nodig heb.

Is een ding wat op meer vlakken speelt. Dat zeg ik ik hoop dat therapie gaat helpen.
YEUHHHHH! Dat is waar ik nu altijd tegenaan loop!!! Maar krijg t m niet aan zijn verstand gepeuterd. Dit is de juiste benaming. Zeg ook altijd tegen hem: jij voelt verbondenheid door sex, ik moet eerst verbondenheid voelen voor ik met je naar bed kan. Stom maar waar... Daarom ben ik ook geen mens voor ONS
Ooh ja, dat ken ik wel. Elkaar lopen opgeilen en dan spetterende seks. Ipv het droog vragen.

Hmm, bij mij was t altijd even aangeven en dan was t goed. Dus zou niet weten hoe/wat
Ik hoop t ook apa. Dat verdien jij, maar je lief ook!

Ik ga langzaamaan het voorbeeld van missy volgen! Slapen!
Me too

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven