TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 1 februari 2013 om 17:58
Ik drink rode wijn, want ik ben zielig
Wrijf het er maar in Missy, ik fuck voorlopig niks And I couldn't care less.
Ik ga ook koken, lekker uitgebreide pasta denk ik.
Ik heb nieuwe bovenburen, ik kan letterlijk de uitzending van dr. Phil mee luisteren (is er nu toevallig dr. Phil op tv, heb ik gelijk?)
Wrijf het er maar in Missy, ik fuck voorlopig niks And I couldn't care less.
Ik ga ook koken, lekker uitgebreide pasta denk ik.
Ik heb nieuwe bovenburen, ik kan letterlijk de uitzending van dr. Phil mee luisteren (is er nu toevallig dr. Phil op tv, heb ik gelijk?)
vrijdag 1 februari 2013 om 18:43
Ik heb n wijzer van n klokje van oma die gesoldeerd moet worden. Heb aangeboden om t hele klokje te smeren.
Heb nog n damespolshorloge van mn ma waar n onderdeel voor besteld moet worden. Maar dat uurwerkje is zo klein dat ik er nog niet mee mag beginnen van mn leraar. (ja meester is 2 jr ouder dan mij )
Heb nog n damespolshorloge van mn ma waar n onderdeel voor besteld moet worden. Maar dat uurwerkje is zo klein dat ik er nog niet mee mag beginnen van mn leraar. (ja meester is 2 jr ouder dan mij )
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 1 februari 2013 om 19:38
quote:Apatura schreef op 01 februari 2013 @ 17:02:
[...]
Hoe doet je moeder dat? Niet! Die zijn al 32 jaar gescheiden, maar niet om die reden. Alhoewel, mijn vader ging bij mijn moeder weg in een vlaag van ego-verstandsverbijstering of zoiets. Mijn vader vindt namelijk vooral zichzelf errug belangrijk. Tegenwoordig is dat gelukkig minder, maar hij heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing.
[...]
Hoe doet je moeder dat? Niet! Die zijn al 32 jaar gescheiden, maar niet om die reden. Alhoewel, mijn vader ging bij mijn moeder weg in een vlaag van ego-verstandsverbijstering of zoiets. Mijn vader vindt namelijk vooral zichzelf errug belangrijk. Tegenwoordig is dat gelukkig minder, maar hij heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing.