TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 16 februari 2013 om 14:35
quote:Apatura schreef op 16 februari 2013 @ 14:06:
Nee ik heb er nog maar dat maakt me verkeerd hyper naast strattera. Wel druk en dan alsnog 0,0 concentratie. En k heb t niet bij me.
Denk je dat? Of weet je dat uit ervaring?
Winrgy wordt namelijk ook aan kinderen met ADHD gegeven voordat ze naar school gaan, zodat ze zich beter kunnen concentreren...
Nee ik heb er nog maar dat maakt me verkeerd hyper naast strattera. Wel druk en dan alsnog 0,0 concentratie. En k heb t niet bij me.
Denk je dat? Of weet je dat uit ervaring?
Winrgy wordt namelijk ook aan kinderen met ADHD gegeven voordat ze naar school gaan, zodat ze zich beter kunnen concentreren...
zaterdag 16 februari 2013 om 15:20
Apa: weet zelf niks anders. Wingry helpt bij mij goed voor de concentratie Maar dat hoeft natuurlijk niets voor jou te betekenen.
Als ik glitters wil lijmen op een pot, welke lijm kan ik dan t beste gebruiken?
Advies van google:
Tacky Glue (kan nu niet naar hobbywinkel)
Dubbelzijdig plakband
Watervaste lijm (wélke in godsnaam)
Als ik glitters wil lijmen op een pot, welke lijm kan ik dan t beste gebruiken?
Advies van google:
Tacky Glue (kan nu niet naar hobbywinkel)
Dubbelzijdig plakband
Watervaste lijm (wélke in godsnaam)
zaterdag 16 februari 2013 om 15:43
quote:Yezka schreef op 15 februari 2013 @ 13:04:
Yv: Je hebt me aan het huilen gemaakt vanmorgen. Maar deze keer tranen van ontroering ipv verdriet, stress en hormonen.
Waarom?
Enne...motnonggoeiesmiddags allemaal. Ben eindelijk weer uit bed gerold. Gisteren uiteindelijk niet naar de film geweest, was veel te moe.
Yv: Je hebt me aan het huilen gemaakt vanmorgen. Maar deze keer tranen van ontroering ipv verdriet, stress en hormonen.
Waarom?
Enne...motnonggoeiesmiddags allemaal. Ben eindelijk weer uit bed gerold. Gisteren uiteindelijk niet naar de film geweest, was veel te moe.
zaterdag 16 februari 2013 om 15:50
quote:Peacy schreef op 15 februari 2013 @ 16:30:
Was ik al mee bezig
(meer dingen doen die ik wil, minder rekening houden met, meer bij anderen blijven slapen (zodat ik energie overhoudt etc), ik vond dat ik al redelijk bezig was
Je bent ook op de goede weg, maar dat bij anderen blijven slapen is natuurlijk alleen maar iets vermijden wat niet veranderd. Je kunt niet eeuwig bij anderen blijven logeren. Je moet gewoon op jezelf, dan heb je een eigen plek waar alles mag zoals jij het wilt.
En dat jaar buitenland klinkt echt goed. Heb dat in het verleden ook geambieerd, maar nooit gedaan. Dom, dom, dom
Was ik al mee bezig
(meer dingen doen die ik wil, minder rekening houden met, meer bij anderen blijven slapen (zodat ik energie overhoudt etc), ik vond dat ik al redelijk bezig was
Je bent ook op de goede weg, maar dat bij anderen blijven slapen is natuurlijk alleen maar iets vermijden wat niet veranderd. Je kunt niet eeuwig bij anderen blijven logeren. Je moet gewoon op jezelf, dan heb je een eigen plek waar alles mag zoals jij het wilt.
En dat jaar buitenland klinkt echt goed. Heb dat in het verleden ook geambieerd, maar nooit gedaan. Dom, dom, dom
zaterdag 16 februari 2013 om 16:02
zaterdag 16 februari 2013 om 16:09
quote:Yvonne77 schreef op 16 februari 2013 @ 15:50:
[...]
En dat jaar buitenland klinkt echt goed. Heb dat in het verleden ook geambieerd, maar nooit gedaan. Dom, dom, dom Snap het .
[...]
En dat jaar buitenland klinkt echt goed. Heb dat in het verleden ook geambieerd, maar nooit gedaan. Dom, dom, dom Snap het .