TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
maandag 11 maart 2013 om 13:28
Ik wil hem niet veranderen. Hij wil vooral zelf. Hij is depressief zijn zat! En ja ik heb hem na een incident aangegeven of hulp zoeken of we gaan uit elkaar. Nu heeft hij hulp. Hoe laf zou het dan van mij zijn om dat geen kans te geven door alsnog te vertrekken. Ja het is nu erger dan eerder. Logisch want er komt me een.partij bagger omhoog waar je bleek van word als ik het zou vertellen. Ik laat hem nu niet in de steek. Ik hou van hem en hij van mij.
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 11 maart 2013 om 13:52
maandag 11 maart 2013 om 13:55
Ik denk daar anders over...soms is houden van niet genoeg.
Maar heb je dan een therapeut er voor nodig om die stap te zetten? Je bent niet gelukkig......hij is niet gelukkig.....denk je dan echt dat je samen gelukkig kan worden?
Daar ben je al ver over heen.....Vaak is het zo dat een depressie heeft te maken met je relatie!
Dat heeft heel veel invloed op je gezondheid. Als jullie uit elkaar zouden gaan en hij heeft nu 2 mnd een ander, dan kan hij zich zielsgelukkig voelen.
Soms kan je niet alles vinden bij je partner. Er is altijd een excuus om niet niet uit elkaar te gaan ook al weet je beiden dat het beter is. Nu is het zijn depressie......en heeft hij hulp. Maar als dat is opgelost dan komt iets anders er voor terug. Zo werkt dat, soms is het geluk over Apatura. Dan sluiten deuren, maar komen er weer andere dingen op je pad. Ik ben daar heel nuchtig in.
Maar heb je dan een therapeut er voor nodig om die stap te zetten? Je bent niet gelukkig......hij is niet gelukkig.....denk je dan echt dat je samen gelukkig kan worden?
Daar ben je al ver over heen.....Vaak is het zo dat een depressie heeft te maken met je relatie!
Dat heeft heel veel invloed op je gezondheid. Als jullie uit elkaar zouden gaan en hij heeft nu 2 mnd een ander, dan kan hij zich zielsgelukkig voelen.
Soms kan je niet alles vinden bij je partner. Er is altijd een excuus om niet niet uit elkaar te gaan ook al weet je beiden dat het beter is. Nu is het zijn depressie......en heeft hij hulp. Maar als dat is opgelost dan komt iets anders er voor terug. Zo werkt dat, soms is het geluk over Apatura. Dan sluiten deuren, maar komen er weer andere dingen op je pad. Ik ben daar heel nuchtig in.
maandag 11 maart 2013 om 14:03
Hij was al regelmatig depressief voor ik hem leerde kennen. Dat ligt niet aan onze relatie dat ligt aan mn schoonouders!
En wat wacht in een volgende relatie als je in alle relaties de handdoek in de ring gooit bij de eerste hobbels? Weer dezelfde hobbels. Misschien anders verpakt omdat je met een ander persoon samen bent maar als je nooit wil kijken waar een hobbel van gemaakt is, zal je nooit leren om hem weg te graven. Je leert er hoogstens omheenlopen en doen alsof hij er niet is. Nee dat is niet mijn stijl.
En wat wacht in een volgende relatie als je in alle relaties de handdoek in de ring gooit bij de eerste hobbels? Weer dezelfde hobbels. Misschien anders verpakt omdat je met een ander persoon samen bent maar als je nooit wil kijken waar een hobbel van gemaakt is, zal je nooit leren om hem weg te graven. Je leert er hoogstens omheenlopen en doen alsof hij er niet is. Nee dat is niet mijn stijl.
Been there, done that, got the T-shirt.