TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 23 maart 2013 om 08:15
Goeiemorguuuuuuuuh! Ik heb eindelijk weer eens een vrij weekend!
Werd wakker omdat ik beetje last van mijn rug heb, waarschijnlijk omdat ik helemaal in de kreukels heb gelegen onder t dekbed wat eigenlijk te klein is voor een bourgondische vrouw als ik... (hihi) (hahahahahaha)
Gisteren zijn we naar Oz geweest, vond m erg tegenvallen. En al zeker geen kleine kinderen film, zitten toch wel wat akelige schrikmomenten in...
Denk dat ik vandaag eens lekker ga poetsen. Heb ik al lang niet meer gedaan. Dus het is ook wel een beetje nodig...
Een beetje, omdat Piet toch wel veel doet.
Als je heeeeeeel lang iets niet doet, is het ook niet erg om t weer eens te doen.
Had van de week, woensdag, mijn hal nog eens geverft. Ik had m een tijd terug al gedaan, maar omdat ik toen weinig geld had en slechte latex, kon ik t niet naar wens doen. Nu dus wel.
Meteen een mooie nieuwe lamp erin, moet alleen nog zo'n palfondplaatje gaan scoren, zodat het ook goed is afgewerkt.
En dan eigenlijk de vloer nog... Daar zitten enkele spetters op van de vorige keer.
Soms lastig, vind ik, om 1ding af te maken, omdat de rest eigenlijk blijft liggen.
Volgende project word de voortuin/zijtuin en slaapkamer van de kinderen, daar weten we van wat we willen.
Buitenom wordt alles betegeld, is het makkelijkste. Maar wil wel 2 of 3 boompjes in de voortuin, zodat we wat schaduw krijgen in de zomer. Groot voorraam, en de zon staat er lang op... Niet te doen...
Misschien eens op marktplaats kijken voor een screen ofzo...
Strak plan, ga ik nu even doen....
Werd wakker omdat ik beetje last van mijn rug heb, waarschijnlijk omdat ik helemaal in de kreukels heb gelegen onder t dekbed wat eigenlijk te klein is voor een bourgondische vrouw als ik... (hihi) (hahahahahaha)
Gisteren zijn we naar Oz geweest, vond m erg tegenvallen. En al zeker geen kleine kinderen film, zitten toch wel wat akelige schrikmomenten in...
Denk dat ik vandaag eens lekker ga poetsen. Heb ik al lang niet meer gedaan. Dus het is ook wel een beetje nodig...
Een beetje, omdat Piet toch wel veel doet.
Als je heeeeeeel lang iets niet doet, is het ook niet erg om t weer eens te doen.
Had van de week, woensdag, mijn hal nog eens geverft. Ik had m een tijd terug al gedaan, maar omdat ik toen weinig geld had en slechte latex, kon ik t niet naar wens doen. Nu dus wel.
Meteen een mooie nieuwe lamp erin, moet alleen nog zo'n palfondplaatje gaan scoren, zodat het ook goed is afgewerkt.
En dan eigenlijk de vloer nog... Daar zitten enkele spetters op van de vorige keer.
Soms lastig, vind ik, om 1ding af te maken, omdat de rest eigenlijk blijft liggen.
Volgende project word de voortuin/zijtuin en slaapkamer van de kinderen, daar weten we van wat we willen.
Buitenom wordt alles betegeld, is het makkelijkste. Maar wil wel 2 of 3 boompjes in de voortuin, zodat we wat schaduw krijgen in de zomer. Groot voorraam, en de zon staat er lang op... Niet te doen...
Misschien eens op marktplaats kijken voor een screen ofzo...
Strak plan, ga ik nu even doen....
zaterdag 23 maart 2013 om 10:34
quote:Apatura schreef op 23 maart 2013 @ 10:09:
Ik ken t ook.
En dan ben je optijd en meteen lekker bezig. Jens je in je vingers Zoals ik nu. Diepe snee in mn duim. Auwwie
Daarvoor heb ik nu fel gekleurde pleisters in een gaaf blikje (gekocht tijdens/na onze meet). Maakt het leven toch een stukje vrolijker.
Ik ken t ook.
En dan ben je optijd en meteen lekker bezig. Jens je in je vingers Zoals ik nu. Diepe snee in mn duim. Auwwie
Daarvoor heb ik nu fel gekleurde pleisters in een gaaf blikje (gekocht tijdens/na onze meet). Maakt het leven toch een stukje vrolijker.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 23 maart 2013 om 11:25