TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 23 maart 2013 om 16:00
Hoeveel mensen heb je nodig om een ezel in een veewagen te krijgen? Uiteindelijk 5 mensen en een engelengeduld. Wat zijn die beesten koppig! Nouja, vooral bang voor het onbekende denk ik. Het mannetje ging nog wel, maar het vrouwtje
Thuis kwamen ze er wel uit en gebeurde hetzelfde. Het mannetje stond vrij snel in de stal, maar mevrouw ezel heb ik moeten lokken met wortels. Ze durfde niet over de drempel Nou staan ze in hun hok en snuffelen ze aan de koeien. Die vinden het trouwens ook spannend.
Nou snel-snel poetsen en boodschappen, want vanavond en morgen krijgen we verjaardags-visite. (als ze er eenmaal zijn vind ik het vast gezellig, maar nu ben ik moe en wil eigenlijk slapen )
Thuis kwamen ze er wel uit en gebeurde hetzelfde. Het mannetje stond vrij snel in de stal, maar mevrouw ezel heb ik moeten lokken met wortels. Ze durfde niet over de drempel Nou staan ze in hun hok en snuffelen ze aan de koeien. Die vinden het trouwens ook spannend.
Nou snel-snel poetsen en boodschappen, want vanavond en morgen krijgen we verjaardags-visite. (als ze er eenmaal zijn vind ik het vast gezellig, maar nu ben ik moe en wil eigenlijk slapen )
zaterdag 23 maart 2013 om 17:09
quote:Apatura schreef op 23 maart 2013 @ 15:06:
Lief gedacht maar doe maar niet zeg maar.
Yez waar komt dat behang vandaan!?!Hier vandaan:
http://www.kleurmijninter ... xorg=&brminorg=&brmaxorg=
En het is dus ook helemaal niet duur! Maar het is wel kl*te plakken. (Ik heb de eerste poging er weer afgehaald en nieuwe besteld voor de tweede poging). Maar er staat ergens op de site vermeld hoe je het het beste aan kunt pakken, en die beschrijving klopt.
Lief gedacht maar doe maar niet zeg maar.
Yez waar komt dat behang vandaan!?!Hier vandaan:
http://www.kleurmijninter ... xorg=&brminorg=&brmaxorg=
En het is dus ook helemaal niet duur! Maar het is wel kl*te plakken. (Ik heb de eerste poging er weer afgehaald en nieuwe besteld voor de tweede poging). Maar er staat ergens op de site vermeld hoe je het het beste aan kunt pakken, en die beschrijving klopt.
zaterdag 23 maart 2013 om 17:10
quote:Yvonne77 schreef op 23 maart 2013 @ 16:00:
Hoeveel mensen heb je nodig om een ezel in een veewagen te krijgen? Uiteindelijk 5 mensen en een engelengeduld. Wat zijn die beesten koppig! Nouja, vooral bang voor het onbekende denk ik. Het mannetje ging nog wel, maar het vrouwtje Niet ingecalculeerd?
Hoeveel mensen heb je nodig om een ezel in een veewagen te krijgen? Uiteindelijk 5 mensen en een engelengeduld. Wat zijn die beesten koppig! Nouja, vooral bang voor het onbekende denk ik. Het mannetje ging nog wel, maar het vrouwtje Niet ingecalculeerd?
zaterdag 23 maart 2013 om 17:17
Gosiepietje zeg... Ben een beetje het overzicht kwijt...
Heb veel opgeruimd, en weggeven, vriendin kwam langs en die houdt van hetzelfde als ik, alleen past het bij haar wél in het interieur...
En nu kan ik toch nergens meer de glassex vinden joh... Zet hem net ergens neer maar ik weet toch niet meer waar! Hoe freaky is dat?
Moet wel zorgen dat ik zometeen al mijn papieren bij elkaar heb voor de belasting-invulling morgen.
Handig zo'n vader die daar....
Gevonden! De glassex! Zie m nu staan... Hahahahahaa ik sufkut...
Een vader die daar hobby aan heeft wilde ik zeggen...
Heb veel opgeruimd, en weggeven, vriendin kwam langs en die houdt van hetzelfde als ik, alleen past het bij haar wél in het interieur...
En nu kan ik toch nergens meer de glassex vinden joh... Zet hem net ergens neer maar ik weet toch niet meer waar! Hoe freaky is dat?
Moet wel zorgen dat ik zometeen al mijn papieren bij elkaar heb voor de belasting-invulling morgen.
Handig zo'n vader die daar....
Gevonden! De glassex! Zie m nu staan... Hahahahahaa ik sufkut...
Een vader die daar hobby aan heeft wilde ik zeggen...
zondag 24 maart 2013 om 07:09
Morguuuuuuuuh....
Ik ben al wakker. Niet te geloven, en dat op mijn vrije dag. Stomme plassen ook. En avakater. Die met zijn volle gewicht op me komt staan en me vervolgens allemaal kopjes geeft. Gek beest. Meester in het manipuleren... Is hij niet op de slaapkamer, krabt ie aan de deur en maauwt ie als n gek om binnen te komen... Is ie er wel, gaat ie op je staan om je wakker te maken zodat je op staat en hij met je mee naar onder kan om brokjes te eten...om vervolgens heel lief door het huis te lopen, de anderen wat te treiteren, en je te bedelven onder nog meer kopjes en maauwtjes..
Hier ligt wat sneeuw...Sterker nog, de natuur doet zijn best om het laagje nog wat dikker te maken. Ben t nu wel zat eigenlijk. maar wie niet?
Zouden de energiemaatschappijen hier achter zitten? Dat ze met een reusachtig sneeuwkanon sneeuw staan te spuiten?
Zodat we allemaal de verwarming nog een graadje hoger moeten zetten?
Volgens mij kanteld de aarde en liggen we strakjes op de lijn van noorwegen en zo... Moeten we ook blokhutten gaan bouwen en sleehonden kopen.
Bah...lijkt me echt 3 keer niets...
Ik ben al wakker. Niet te geloven, en dat op mijn vrije dag. Stomme plassen ook. En avakater. Die met zijn volle gewicht op me komt staan en me vervolgens allemaal kopjes geeft. Gek beest. Meester in het manipuleren... Is hij niet op de slaapkamer, krabt ie aan de deur en maauwt ie als n gek om binnen te komen... Is ie er wel, gaat ie op je staan om je wakker te maken zodat je op staat en hij met je mee naar onder kan om brokjes te eten...om vervolgens heel lief door het huis te lopen, de anderen wat te treiteren, en je te bedelven onder nog meer kopjes en maauwtjes..
Hier ligt wat sneeuw...Sterker nog, de natuur doet zijn best om het laagje nog wat dikker te maken. Ben t nu wel zat eigenlijk. maar wie niet?
Zouden de energiemaatschappijen hier achter zitten? Dat ze met een reusachtig sneeuwkanon sneeuw staan te spuiten?
Zodat we allemaal de verwarming nog een graadje hoger moeten zetten?
Volgens mij kanteld de aarde en liggen we strakjes op de lijn van noorwegen en zo... Moeten we ook blokhutten gaan bouwen en sleehonden kopen.
Bah...lijkt me echt 3 keer niets...
zondag 24 maart 2013 om 07:36
Ik ben nog steeds wakker.... Hahahhaha
Misschien ga ik de tv aanzetten en een uurtje dutten op de bank.
An sich geen slecht idee... Moet zo hard gapen dat het lijkt alsof mijn onderkaak los wil van mijn schedel...
Missy zal wel gevloerd zijn door de "ik ben door mijn kinderen aangestoken griep"
Das nie leuk nie...
Misschien ga ik de tv aanzetten en een uurtje dutten op de bank.
An sich geen slecht idee... Moet zo hard gapen dat het lijkt alsof mijn onderkaak los wil van mijn schedel...
Missy zal wel gevloerd zijn door de "ik ben door mijn kinderen aangestoken griep"
Das nie leuk nie...