TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
vrijdag 22 maart 2013 om 08:16
Motnong,
Ik ga vandaag oefen met nee zeggen,mook al ging het werk dese week erg goed als ik direct ja zeg weet ik niet of het allemaal nog past. (Al is het wel een gafe opdracht).
Yez, apa, yv, artsen zijn ook een stelletje kwallen die zichzelf nog net niet tot god hebben verklaard. Dus als zij nietbis kunnen vinden iemand anders ook niet en fouten maken ze natuurlijk noooooooit. Gelukkig is de nieuwe generatie iets genuanceerder maar voor sommigee blijft het lastig niet alles te kunnen.
Ik merk het zelf ook wel is, dat ik de patient vergeet. Dan denk ik dit is gaaf dan kan je dit, dit en dit doen ( terwijl de persoon net verteld heeft x te hebben).
Ik ga vandaag oefen met nee zeggen,mook al ging het werk dese week erg goed als ik direct ja zeg weet ik niet of het allemaal nog past. (Al is het wel een gafe opdracht).
Yez, apa, yv, artsen zijn ook een stelletje kwallen die zichzelf nog net niet tot god hebben verklaard. Dus als zij nietbis kunnen vinden iemand anders ook niet en fouten maken ze natuurlijk noooooooit. Gelukkig is de nieuwe generatie iets genuanceerder maar voor sommigee blijft het lastig niet alles te kunnen.
Ik merk het zelf ook wel is, dat ik de patient vergeet. Dan denk ik dit is gaaf dan kan je dit, dit en dit doen ( terwijl de persoon net verteld heeft x te hebben).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
vrijdag 22 maart 2013 om 13:47
vrijdag 22 maart 2013 om 13:56
vrijdag 22 maart 2013 om 14:24
quote:Yvonne77 schreef op 22 maart 2013 @ 13:56:
Goeiemiddag dames.
Ik ben niet vooruit te branden vandaag Ik loop nog half in mijn pyjama, dus zo eerst maar eens douchen. Daarna weer naar de bieb, want de leesboekjes waren veel te makkelijk volgens zoon Ben benieuwd of hij de volgende reeks ook nog makkelijk vindt.Oh... Bovenste of onderste helft? En is dat niet een beetje koud?
Goeiemiddag dames.
Ik ben niet vooruit te branden vandaag Ik loop nog half in mijn pyjama, dus zo eerst maar eens douchen. Daarna weer naar de bieb, want de leesboekjes waren veel te makkelijk volgens zoon Ben benieuwd of hij de volgende reeks ook nog makkelijk vindt.Oh... Bovenste of onderste helft? En is dat niet een beetje koud?
vrijdag 22 maart 2013 om 14:39
Wat ben je aan het kopen?
Ik moet binnenkort de plantjes ook bijwerken.
Tomaat en paprika vervangen voor iets leuks.
Afwachten of de aardbei en peterselie de winter hebben overleefd. Rest heeft het volgens mij wel gered.
Soms vind ik het wel jammer dat we geen groter tuintje hebben dan die paar bakken op het balkon..
Ik moet binnenkort de plantjes ook bijwerken.
Tomaat en paprika vervangen voor iets leuks.
Afwachten of de aardbei en peterselie de winter hebben overleefd. Rest heeft het volgens mij wel gered.
Soms vind ik het wel jammer dat we geen groter tuintje hebben dan die paar bakken op het balkon..
vrijdag 22 maart 2013 om 14:50
quote:Yezka schreef op 22 maart 2013 @ 14:24:
[...]
Oh... Bovenste of onderste helft? En is dat niet een beetje koud? Ik breng 's ochtends mijn zoontje naar school en daarna ga ik bijna altijd terug naar bed. Dan trek ik een spijkerboek aan ipv mijn pyjamabroek, maar de bovenkant houd ik aan. Zo zit ik er nu nog steeds bij
[...]
Oh... Bovenste of onderste helft? En is dat niet een beetje koud? Ik breng 's ochtends mijn zoontje naar school en daarna ga ik bijna altijd terug naar bed. Dan trek ik een spijkerboek aan ipv mijn pyjamabroek, maar de bovenkant houd ik aan. Zo zit ik er nu nog steeds bij
vrijdag 22 maart 2013 om 14:56
http://forum.viva.nl/forum/Zwanger/Nega ... s/189154/0
Ik hoop altijd dat dit trollen zijn, maar ik vrees het ergste.
vrijdag 22 maart 2013 om 15:12
quote:Yvonne77 schreef op 22 maart 2013 @ 14:56:
en toen was de op weg. Gelukkig heb ik hem nog kunnen lezen.
*Gaat weer braaf verder met leren na deze belangrijke taak*
en toen was de op weg. Gelukkig heb ik hem nog kunnen lezen.
*Gaat weer braaf verder met leren na deze belangrijke taak*
vrijdag 22 maart 2013 om 15:42