Tttot strandhuis. (18)
zondag 16 december 2012 om 21:33
Welkom in ons vakantie huis.
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 19 december 2012 om 12:38
Ik heb weer niet genoeg op mn instrument geoefend deze week. Zal k maar stoppen? Ik heb er geen.zin meer in.
Ben mezelf n beetje zat aan t worden eigenlijk. K heb echt niks gedaan de afgelopen.dagen.
*schopt zichzelf naar de douche*
Nog 2 dagen tot de midwinterzonnewende.
Ben mezelf n beetje zat aan t worden eigenlijk. K heb echt niks gedaan de afgelopen.dagen.
*schopt zichzelf naar de douche*
Nog 2 dagen tot de midwinterzonnewende.
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 19 december 2012 om 12:51
woensdag 19 december 2012 om 12:53
quote:Apatura schreef op 19 december 2012 @ 12:51:
Waarom t minder is: nog een dagelijkse verplichting. Nog een avond weg.
Waarom doen: omdat n instrument bespelen wel leuk is maar k ben er niet extreem enthousiast over nu. Maar k weet niet of dat aan mijn gemoed ligt nu.
Moet het nu?
Of kun je nu ook dingen (zoals muziekles) laten vallen en later weer oppakken als je wel zin hebt?
Het lijkt me tamelijk zinloos om door te gaan als het alleen maar energie kost.
Waarom doen: omdat n instrument bespelen wel leuk is maar k ben er niet extreem enthousiast over nu. Maar k weet niet of dat aan mijn gemoed ligt nu.
Moet het nu?
Of kun je nu ook dingen (zoals muziekles) laten vallen en later weer oppakken als je wel zin hebt?
Het lijkt me tamelijk zinloos om door te gaan als het alleen maar energie kost.
woensdag 19 december 2012 om 13:03
quote:missy_Acy schreef op 19 december 2012 @ 12:24:
DP kijkt naar de grobbebollen. Naar grobske dus.
Sh*t....gesnapt.....ik had dus op mijn werk moeten zitten. Niet verder vertellen graag, denk dat ze me nog niet echt gemist hadden
En verder....vanmiddag weer met Macho naar het zh. Ben verdorie bloednerveus...
DP kijkt naar de grobbebollen. Naar grobske dus.
Sh*t....gesnapt.....ik had dus op mijn werk moeten zitten. Niet verder vertellen graag, denk dat ze me nog niet echt gemist hadden
En verder....vanmiddag weer met Macho naar het zh. Ben verdorie bloednerveus...
woensdag 19 december 2012 om 13:11
quote:Apatura, 19 minuten geleden
Waarom doen: omdat n instrument bespelen wel leuk is maar k ben er niet extreem enthousiast over nu. Maar k weet niet of dat aan mijn gemoed ligt nu.Stop er een tijdje mee anders. Als je het mist weet je genoeg.
Waarom doen: omdat n instrument bespelen wel leuk is maar k ben er niet extreem enthousiast over nu. Maar k weet niet of dat aan mijn gemoed ligt nu.Stop er een tijdje mee anders. Als je het mist weet je genoeg.
woensdag 19 december 2012 om 13:16
quote:Yezka schreef op 19 december 2012 @ 13:04:
Spannend Grobs. Is er iets specifieks waar je bang voor bent?Niet eens zo zeer. Of misschien toch ook wel een beetje. Kanker is al eerder uitgesloten, maar wat het wel is weten ze ook nog steeds niet. Crohn is nl. in eerste instantie tijdens de endoscopie ook uitgesloten, maar daarna wilden ze toch die MRI doen omdat het ineens toch weer niet helemáál zeker was. Daarnaast zijn er nog genoeg andere mogelijkheden, maar de symptomen wijzen niet bepaald maar 1 kant uit. Hij komt ook niet aan, hoewel hij gelukkig wel redelijk eet en begint nu daardoor ook z'n gewrichten goed te voelen. Hij is behoorlijk grof van bouw, maar nu bijna mager (voor zijn postuur dan).
Spannend Grobs. Is er iets specifieks waar je bang voor bent?Niet eens zo zeer. Of misschien toch ook wel een beetje. Kanker is al eerder uitgesloten, maar wat het wel is weten ze ook nog steeds niet. Crohn is nl. in eerste instantie tijdens de endoscopie ook uitgesloten, maar daarna wilden ze toch die MRI doen omdat het ineens toch weer niet helemáál zeker was. Daarnaast zijn er nog genoeg andere mogelijkheden, maar de symptomen wijzen niet bepaald maar 1 kant uit. Hij komt ook niet aan, hoewel hij gelukkig wel redelijk eet en begint nu daardoor ook z'n gewrichten goed te voelen. Hij is behoorlijk grof van bouw, maar nu bijna mager (voor zijn postuur dan).