Tttot strandhuis. (18)
zondag 16 december 2012 om 21:33
Welkom in ons vakantie huis.
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
vrijdag 21 december 2012 om 14:40
Als dit een nieuwe wereld is, laat dan maar zitten! ( plaatjes vab tzip zijn prachtig)
Verhaal;
Ik wil even naar de wibra, zoek een leuk rokje voor weekje. Kom bij de ingang, staat een mevrouw in de weg. Ik vraag; mag ik er even door? Mevrouw stap aan de kant. Ik rij langzaam de winkel in, m'n telefoon gaat en ik neem op. Opeens stapt die mevrouw weer terug, en bots ze tegen de wagen aan. Dus ik duw door en loop verder. Roept ze me na: ik ga niet voor mensen aan de kant die bellen. Dus ik kijk d'r aan en roep: ik had t gevraagd voor ik ging bellen en je moet je bek houden oud zeik wijf!
Schoot ff uit m'n slof, voelde me al niet lekker n dan van die domme wijven bah!
Net t rouw boeket opgehaald, ouder van een vriend van ons is overleden. Gaan we vanavond heen.
En perongrluk iets gepikt, weekje had iets in d'r handjes wat ik niet zag ( zat met d'r gezichtje naar de andere kant toe gericht in de wagen) en we liepen zo baar buiten en thuis zag ik t in de wagen liggen. Gekke baby!
Schaamde me dood.
Zo en net geverfd, alles is rood nu.. En weekje heeft al drie rompers vies gemaakt. En ze is vanochtend in bad geweest maat de appelstroop en de verf zit weer in d'r haar
Verhaal;
Ik wil even naar de wibra, zoek een leuk rokje voor weekje. Kom bij de ingang, staat een mevrouw in de weg. Ik vraag; mag ik er even door? Mevrouw stap aan de kant. Ik rij langzaam de winkel in, m'n telefoon gaat en ik neem op. Opeens stapt die mevrouw weer terug, en bots ze tegen de wagen aan. Dus ik duw door en loop verder. Roept ze me na: ik ga niet voor mensen aan de kant die bellen. Dus ik kijk d'r aan en roep: ik had t gevraagd voor ik ging bellen en je moet je bek houden oud zeik wijf!
Schoot ff uit m'n slof, voelde me al niet lekker n dan van die domme wijven bah!
Net t rouw boeket opgehaald, ouder van een vriend van ons is overleden. Gaan we vanavond heen.
En perongrluk iets gepikt, weekje had iets in d'r handjes wat ik niet zag ( zat met d'r gezichtje naar de andere kant toe gericht in de wagen) en we liepen zo baar buiten en thuis zag ik t in de wagen liggen. Gekke baby!
Schaamde me dood.
Zo en net geverfd, alles is rood nu.. En weekje heeft al drie rompers vies gemaakt. En ze is vanochtend in bad geweest maat de appelstroop en de verf zit weer in d'r haar