Tttot strandhuis. (18)
zondag 16 december 2012 om 21:33
Welkom in ons vakantie huis.
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
maandag 17 december 2012 om 10:35
motnong! (tikte ze op het toetsenbord van een volledige laptop 
Een nieuw topique! leuk zo'n strandhuis, maar dat heb ik al, minus de bikinis en het mooie weer
ik heb vannacht wel gedroomd dat ik ging surfen in een tshirt en bikini....pfff raarrrrr
Heb net de HA gebeld en zit me nu te bescheuren om Yezka's briljante opmerkingen in een Moeders voor Moeders topic van een paar maanden geleden. Ik hoop zo dat je een kindje gaat krijgen Yezka, volgens mij ben je een heel logisch iemand!
"Maar als jij je urine aan iemand anders kan verkopen die je er wel geld voor biedt, dan doe je dat toch gewoon? Maar blijkbaar is de marktwaarde van urine 0 cent per liter." Vooral die laatste opm!
Een nieuw topique! leuk zo'n strandhuis, maar dat heb ik al, minus de bikinis en het mooie weer
Heb net de HA gebeld en zit me nu te bescheuren om Yezka's briljante opmerkingen in een Moeders voor Moeders topic van een paar maanden geleden. Ik hoop zo dat je een kindje gaat krijgen Yezka, volgens mij ben je een heel logisch iemand!
"Maar als jij je urine aan iemand anders kan verkopen die je er wel geld voor biedt, dan doe je dat toch gewoon? Maar blijkbaar is de marktwaarde van urine 0 cent per liter." Vooral die laatste opm!
maandag 17 december 2012 om 10:45
ik heb nog even het oude topic gelzen...wat wordt bedoeld met CC voor nr 18? En Weekend, het nieuws is redelijk geland hierzo...gelukkig wel!
Maar heb besloten er in dit topic niet te veel over te lullen, anders word ik misschien die 'irritante zangere' ofzo...en ik ben ook lid van twee zwangerschapstopics waar ik de zwangerpraat kwijt kan (Daar lul ik ook meestal off topic ghehehehehe)
Maar heb besloten er in dit topic niet te veel over te lullen, anders word ik misschien die 'irritante zangere' ofzo...en ik ben ook lid van twee zwangerschapstopics waar ik de zwangerpraat kwijt kan (Daar lul ik ook meestal off topic ghehehehehe)
maandag 17 december 2012 om 10:58
ja maar wil niet die IRRITANTE zwangere zijn
Lief van jullie!
Daarbij voel ik me niet zwanger maar vooral in de middag alleen maar moe en een rare lichte hoofdpijn gedurende de dag! Het is dat ik maar niet ongesteld word en als ik op zo'n dingetje pies twee streepjes krijg......oh en ik koop op MP het veelal verguisde boek van ene Beatrijs Smulders 'Veilig Zwanger' hahahahahaaaaaaaaaa! Als dat niet dozig is!
Daarbij voel ik me niet zwanger maar vooral in de middag alleen maar moe en een rare lichte hoofdpijn gedurende de dag! Het is dat ik maar niet ongesteld word en als ik op zo'n dingetje pies twee streepjes krijg......oh en ik koop op MP het veelal verguisde boek van ene Beatrijs Smulders 'Veilig Zwanger' hahahahahaaaaaaaaaa! Als dat niet dozig is!
maandag 17 december 2012 om 11:29
Geen idee of dat dozig is. Ik Heb vandaag een hele warme trui aan maar met de deur die regelmatig open gaat is het toch wel koud...
Ik ben gestart met een opdracht maar doordat er nog meer opdrachten gedaan moeten worden en deze opdracht een literatuuronderzoek is af en toe niet meer waar te beginnen.
Keuzevak ben ik ook nog niet uit maar ik moet in ieder geval een motivatie schrijven voor de examencommissie...
Ik ben gestart met een opdracht maar doordat er nog meer opdrachten gedaan moeten worden en deze opdracht een literatuuronderzoek is af en toe niet meer waar te beginnen.
Keuzevak ben ik ook nog niet uit maar ik moet in ieder geval een motivatie schrijven voor de examencommissie...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.