Tttot strandhuis. (18)
zondag 16 december 2012 om 21:33
Welkom in ons vakantie huis.
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.
Ook hier word weer lief en leed gedeeld.
Maar ook recepten en knutsels.
Waar ego-posten altijd mag.
En waar slap geouwehoer welkom is.
Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.
En vlij u neer.
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
maandag 17 december 2012 om 07:17
He meiden...leuk dat het zaterdag fijn was. Missy je heb mail.
Apa sterkte meid.....kies voor jezelf. Als je niet gelukkig bent in een relatie moet je je biezen pakken. je eigen leven gaan leiden.
Zaterdag was ik bij mij dochter.......ik vond zeer belangrijke papieren op haar kamer.
Die wij moeten hebben.Thuis gekomen mijn ex gebeld.....en we hebben de knoop doorgehakt.
Wij gaan niet meer wachten tot het volgende gesprek, vandaag gaan alle papieren de deur uit. Gisteren hebben we alles uitgezocht.
Nu aankleden en naar een vergadering. Leuk!! Is altijd gezellig
Apa sterkte meid.....kies voor jezelf. Als je niet gelukkig bent in een relatie moet je je biezen pakken. je eigen leven gaan leiden.
Zaterdag was ik bij mij dochter.......ik vond zeer belangrijke papieren op haar kamer.
Die wij moeten hebben.Thuis gekomen mijn ex gebeld.....en we hebben de knoop doorgehakt.
Wij gaan niet meer wachten tot het volgende gesprek, vandaag gaan alle papieren de deur uit. Gisteren hebben we alles uitgezocht.
Nu aankleden en naar een vergadering. Leuk!! Is altijd gezellig
maandag 17 december 2012 om 09:00
maandag 17 december 2012 om 09:05
Apa mooie bikini!
Goedemorgen! Goed geslapen alleen niet uitgerust?? Haha weekje om half 9 er maar uit gehaald omdat die anders een gat in de dag slaapt.
Verder moet hier t hele huis een grote beurt hebben, bedden afgehaald en alles moet ewoon weer opgeruimd worden. Druk weekend haha amper thuis. Zaterdag jullie, zondag zwemmen en daana verjaardag.
Goedemorgen! Goed geslapen alleen niet uitgerust?? Haha weekje om half 9 er maar uit gehaald omdat die anders een gat in de dag slaapt.
Verder moet hier t hele huis een grote beurt hebben, bedden afgehaald en alles moet ewoon weer opgeruimd worden. Druk weekend haha amper thuis. Zaterdag jullie, zondag zwemmen en daana verjaardag.
maandag 17 december 2012 om 09:10
Motnong: Peecee: Hoop dat dit gaat helpen.
Verder even geen woorden voor.
Blijf er constant aan denken.
Neweve: Moeilijk is het dan he?
Weekend: Ruimze en maak ze schoon xD.
Hier een rustige maandag.
Hoop veel te bereiken (lees, kamer helemaal naar m'n zin, aantal samenvattingen gemaakt hebben en m'n verslagen af)
Verder even geen woorden voor.
Blijf er constant aan denken.
Neweve: Moeilijk is het dan he?
Weekend: Ruimze en maak ze schoon xD.
Hier een rustige maandag.
Hoop veel te bereiken (lees, kamer helemaal naar m'n zin, aantal samenvattingen gemaakt hebben en m'n verslagen af)
maandag 17 december 2012 om 09:20
maandag 17 december 2012 om 09:21
Ach peecee. Toch opgelucht dat jullie nu tot deze beslissing zijn gekomen hoop ik?
Alles beter dan het wachten steeds, lijkt mij. Hoe zwaar ook, het betekend iig dat er iets gaat gebeuren.
Hoe kwamen die papieren in haar kamer? Had ze die zelf meegenomen? Of was t verzorgend personeel er slordig mee geweest?
Ik mail je vanmiddag even terug.
Denk aan jullie!
Alles beter dan het wachten steeds, lijkt mij. Hoe zwaar ook, het betekend iig dat er iets gaat gebeuren.
Hoe kwamen die papieren in haar kamer? Had ze die zelf meegenomen? Of was t verzorgend personeel er slordig mee geweest?
Ik mail je vanmiddag even terug.
Denk aan jullie!